Mobil Müslüman...!

46 15 5
                                    



Gelişen teknoloji ile beraber insanların bilgiye ulaşma yolları kolaylaşmıştır.. öğrenmek istedikleri şeyleri cep telefonlarından veyahut bilgisayarlarından arama yaparak doğru yada yanlış kendilerini tatmin edecek düzeyde ulaşmaları mümkündür..
Peki bize Bu kadar İmkan sağlayan ve Dünyamızın Yanında Bize Sanal Bir Dünya Sağlayan İnterneti Bir Müslüman Nasıl Kullanmalıdır ?

Öncelikle şunu unutmamamız gerekiyor ki İnsanoğlunun Oluşturduğu Bu sanal Alemde İslam Kuralları Aynı Şekilde Geçmektedir Mümin Ordada Kendini Allah'ın Görüp Gözettiğini Ve Orda Yapacaklarının da Hesabının Sorulacağını Unutmamalıdır....

Bu sanal Alem Yaşadığımız Çağda Gençlerimizin Ve çocuklarımızın Gelişim Sürecini olumlu yada olumsuz Ciddi Derecelerde etkilemektedir....
Ve Yanlış Kullanılması Dahilinde Elimizdeki cep telefonları Bizim Sonumuzu Getirebilecek Büyük Bir Fitne ve Günah Batağı Haline gelebilir

Kafirlerin Şeytani Planlarını Tek bir Tuş İle anbean Milyonlara ulaştırdığı bu alemde Müslümanın bu fitnelerden sıyrılıp İslamı Yüceltmek Ve Daha Fazla Kitlelere Sevdirmek İçin Çekeceği Her Zahmet CİHAD hükmündedir.....

Bu sanal Alemi Biz Müslümanlar Tebliğ Amaçlı kullanmakla Beraber İlim Ve İrfan öğrenmek içinde Kullanmamız gerekmektedir...

bizden kilometrelerce Uzakta Olan Bir Hocanın Dersinde internet Sayesinde anbean bulunabiliyorsak Bu Allah'ın Sağladığı Bir nimettir.. Bunu Doğru Kullanmak Ve yine Bu alemde Allah rızası için Tebliğ yapmakta Bu Nimetin şükrüdür..

Müslümanlık Ebu Ubeyde Olmayı Ve Yeri Geldiğinde Musab bin umeyr gibi İslam öğretmeni olmayı gerektirir
her mümin Kendini Bir İslam Öğretmeni Olarak Yetiştirmeli Ve Hayatının Her mecrasında bu vazifeyi yerine getirmelidir

Peygamber efendimizin Hayatından Örnekler alarak ve sahabelerin Hayatlarını İyice Benimseyerek Onların Ne zorluklara karalanarak İslamı tebliğ etmeye çalıştıklarını göz önünde bulundurmalıyız ve bu sayede Allah'ın yaşadığımız çağda bize sunduğu bu nimetin işimizi Ne kadar kolaylaştırdığını daha iyi anlamış olacağız

"Allah, benim sözümü -hadisimi- işiten, bunu iyice kavrayan, ezberleyen ve başkalarına duyuran kişinin yüzünü nurlandırsın".

Bu hadisten de anlaşılacağı gibi Efendimizin bir hadisini bile başklarına ulaştırmanın ne kadar önemli ve mübarek bir iş olduğunu kavramamız gerek...

"Kim islamda iyi bir çığır açarsa açtığı çığrın ecri ve kendisinden sonra, onunla (o çığırla) amel edenlerin ecirleri, sevaplarından hiçbir şey eksilmeden ona aittir. Kim de islamda (müslümanlar içinde) kötü bir çığır açarsa, açtığı çığrın günahı ve kendisinden sonra onunla amel edenlerin günahları, günahlarından birşey eksilmeden ona aittir." (Riyâzu's-Salihîn, 19, bab. 172. Hadis)

İslama hizmet etmenin Allah Katında Büyük Bir Yeri ve Önemi Vardır.. Kendini Allah Rızasına Adayan Her Mümin Allah'ın Rızasını kazanmak için dünya hayatında islama hizmet etmelidir. Ve bu gayede İnterneti Yine Bu amaçla kullanmalı, bu alemde daha fazla kitlelere ulaşıp islam adına bilgiler vermeli islamı sevdirmelidir.

Bu amaçla hareket eden müslüman elinin altındaki internetin ne kadar büyük bir nimet olduğunuda farketmiş olacaktır.. 

Ahir zaman GenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin