İslam Okulları Hanelerimiz

41 11 6
                                    

Kudüs davası olan insanlar dava deyince akıllarına pankart açıp sokaklarda insanlara çağrıda bulunmak gibi düşünüyorlar Aslında kuracağımız yuvalarda Kudüs için atacağımız büyük bir adım anlamına gelebilir derin Düşünen ve ileriyi düşünen Müslüman bunların hesabını yapmak durumundadır bugün kendimizi muhafaza ederek günümüz şartlarında İslam'a hizmet etmek için gayemiz Allah rızası olarak evliliği planlıyorsak evliliğin temelini de Allah'ın razı olacağı şartlarda atmamız gerekmektedir gerek tanışma gerek düğün ve evliliğin  tamamlanmasına kadar olan her süreçte Allah'ın razı olacağı adımları atmamız lazım harama bulaşmadan temelleri sağlam bir şekilde atılan yuvada Allah'ın izniyle  bilinçli müslümanlar yetiştireceğiz bu hedefle kuracağımız yuvalarda  Belki de evlatlarımız Kudüs'ün zaferinde ön saflarda bulunacaklardır belki de o Mücahitler bizim hanemizden çıkacaktır işte Kudüs'ü sahiplenmek Kudüs'ün dava bilmek bu şekilde olur  Bu yüzden gençlerimizin evlilik için sağlam temeller atmaları gerekmektedir Evliliği daha sonra yapılması gereken bir işmiş gibi görmekten vazgeçip kendine engeller  çıkarmadan (askerlik iş okul) gibi engelleri aşarak evliliğin ne kadar mukaddes bir makam olduğunu anlamaları gerekmektedir gençlerimizi bu konuda bilinçlendirdikten sonra kurulacak her yuvada Allah'ın izniyle İslam adına bereketler olacaktır.Bugün Sokaklarımızın tekrar Asrı Saadet dönemindeki sokakları yakalayabilmesi için  bugün camilerimizin dolup Taşar bilmesi için  Müslümanların tekrar güçlenip  kuvvetle ne bilmesi için bilinçli ve haramdan uzak evlilikler yapmamız gerekmektedir Efendimiz aleyhissalatu Vesselam'ın peygamberliğinin ilk yıllarında islamı anlatmaya evinden yakınlarından başladığı gibi bizde ümmeti Muhammedi diriltme çabalarımıza evimizden  hanemizden başlamamız gerekmektedir işte bu noktada gençlerimize büyük sorumluluklar düşmekte evliliği ertelemenin veyahut basit bir işmiş gibi görmenin Ümmetin üzerinde nasıl bir etkisi olduğunu  anlatmamız lazım Evliliğin zorlaştırdığı Şu dönemde anne ve babaların bu konuda evlatlarına, ümmeti muhammed gençlerine yardımcı olmaları lazım  evliliğin bir mobilya veya başka materyallerden daha önemli olduğunu bilen anne babalar kızlarını veya çocuklarını bu kriterler içerisinde evlendirmenin ne kadar yanlış olduğunu elbette farkındadırlar damadın maaşını sormak yerine Kur'an ve Allah ile olan ilişkisinin incelemek  kızının mutluluğu için paradan kat kat daha önemli bir unsurdur Bu yüzden Efendimizin buyurduğu gibi ‘’zorlaştırmayınız kolaylaştırınız’’ dediği gibi bizde gençlerimize yardımcı olmak onları borç batağı altında ezilmektense  Onlara sade ve mütevazi bir düğün yapmaya teşvik etmeliyiz….

Ahir zaman GenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin