-Bölüm 17-

630 14 0
                                    

Gözlerim yavaş yavaş açıldığında ellerim ile gözlerimi ovdum ve etrafa bir göz gezdirdim.Küçük bir eve benziyordu minik bir şömine oturma odası vardı fazla soğuk değildi tam tersine oldukça sıcaktı hava yaz olmasına rağmen sıcaklamıyordum burası ormanlık alandı tabi artık ormandaysam.

Ellerim kollarım bağlı değildi tabiki hemen kapıya koşmuyucaktım tabi bu bir tuzak olabilirdi boşuna korku flimleri filan izlemiyoruz.Yavaşça yataktan çıktım ve pencereye doğru ilerledim,perdeyi kenara çekip dışarı baktım hava hala karanlıktı telefonum cebimdeydi ve hala çekmiyordu saate baktığımda 00.06 olduğunu görüp gözlerimi kocaman açıp ''Oha''tepkisini verdim ve camın yanından ayrıldım.Hafif bir erkek parfümü kokuyordu ev belkide beni kaçıran psikopat buradaydı yani evin içinde bu yaşta korku flimlerindeki gibi çıbıldak bir halde ölmeye halim yoktu ve ya kafam köpeklere atılarak öleceksem cool şekilde ölmem gerek.

İçimdeki korku ile kokunun geldiği yere doğru yürüdüm koku küçük ve lambasız bir odadan geliyordu başta girmek ve ya girmemek arasında kalmıştım yavaşça lamba yerini aramaya başladım,bulduğumda basmaya başladım ama yanmıyordu bile hafif görünen ışıkta bir koltuk belirdi ve büyük bir ekran oturmak istemiyordum arka arka giderken kapının birden kapanma sesiyle irkildim odada biri olabilirdi sessiz bir şekilde olduğum yerde kaldım nefes sesleri vardı.Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.

-orda olduğunu biliyorum herneysen, dedim bağırarak.

-Oldumu şimdi beni nasıl tanıyamadın sofia

-şaka filan mısın sen ? ne istiyorsun benden 

-şu büyük televizyondaki flimi izle sonra kendin gidiceksin zaten

-sanmıyorum

-Otur şuraya sofia

-Oturmuyucağım 

-OTUR ŞURAYA DEDİM !

Şaşkınlık ve birazcık korku ile koltuğa oturdum.Korkuyordum kabul ediyim ne olduğu belli olmayan bir psikopatın elindeyim ve şuan flim izliyiceğim çok harika değil mi ?

-Sus ve izle sofia

Büyük ekranda sayılar saymaya başlamıştı

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Ekranda görünen kişiler saygı değer annem ve babamdı aralarında yaptıkları bir konuşmayı gösteriyordu.Konuşmada annem ve babamın arasında bir bağ kalmadığından bahsediyordu,ayrılmak istediklerini dile getiriyorlardı bir kaç seneye önce olmalıydı bu video.Ayrılırlarsa kimin kimde kalma konusu olduğunda ikiside sustu.

Ne yani beni istemiyorlar mıydı ? Bu kadar kolaymış demek harbiden ya çok seviyorlarmış beni bunu anladım.

Sonra annem charlie'ye hamile olduğundan bahsediyordu babam bu konu hakkında sinir ile konuşmaya başladıklarında iş kavgaya dönmüştü annem ve babam birbirlerine öyle şeyler söylüyorlardıki aklım almıyordu.

İşte o sahne ben,küçük ve savunmasız ben,o zamanlar neyin ne olduğunu bilmiyordum annem ve babamı o halde görüp bağırmıştım.

-Annemi rahat bırak baba

Babamla annemin arasına girmem sonucu babamın beni odaya götürüp kapıyı üstüme kilitlemesi bir olmuştu.Sonrasında ise beni sürekli dövdüğünü ve aç bıraktığını gösteriyordu.

O anda gözlerimden akan yaşları tutamıyordum çok fazla ağır geliyorlardı canım yanıyordu demek onlar ayrılmıştı ve babam benden nefret ediyordu annemde öyle.

Ben 1 ay o karanlık odada kaldıktan sonra babam evi terketmiş ve annem beni o odadan çıkardığında anneme düşman olmuşum ve babamada,kolumda kalan büyük bir yanık izi var bunu anneme ne zaman sorsam doğum lekesi diyip geçiştiriyordu.babamın sıgara ile yaktığı koluma baktım evet aynı yerdi,aynı boyuttaydı hatta.

Bu videoyu bana izletme amacı neydi ve bu lanet olası kimdi ? 

Videonun bittiğini anladığımda yerimden kalktım,ellerimle gözlerimi sildim ve odadan dışarı çıktım.

-Sofia

Bana bağırma sesinden sonra yavaşça arkamı döndüm,karanlıkta değildi yüzü görünüyordu bu,bu,bu lucas'tı.

-S.s.s.se.e.n.sen lucas

-Seni neden kaçırdığımı öğrendin sofia

-neden bunu yaptın aileme düşman olmam için mi ?

-Gerçekleri görmen içindi sofia

-gördüm sağol şimdi gidicem.

Üzerime ceketimi alıp kapıya ilerledim.Kolumu tuttup beni kendine çevirdi

-Sofia bana kızma lütfen ben seni düşündüm

-Yakınlaşmayalım lütfen lucas 

-Neden ? benden tiksiniyor musun ?

Elimi ellerinden kurtarıp arkama doğru yürümeye başladım,üstüme gelmeye başladı.

-senin bir sevgilin var lucas amacın ne ?

-Miley mi ? onunla ayrılmak istediğimi sana söylemiştim

-Söyledin ve ayrılmadın ve sana karşı bir şey hissetmiyorum

-Miley'e yaptıkların benim için değil miydi yani ?

O kadar yakından konuşuyorduki burunlarımız birbirine değiyordu ve bundan rahatsız olmuştum.

-Senin için filan değildi lucas ben kendimi savundum ve hala fikirlerimin arkasındayım o sarı çiyanda ne bulduğunu anlamıyorum

-Ben senin için partide kavga ettim unutma

-Unutmadım lucas beni rezil ettin çünkü seni sevmiyorum anla şunu daha tanışalı bir şey olmadan hemen kollarına atlayacağımı düşünmedin heralde ben senin yattığın kızlardan değilim lucas anla şunu o beynine sok

Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında,ellerimle iteklemeye çalıştım ama gitmiyordu mübarek ne yiyordu bu hayvan.Karşılık filan vermiyiceğim buna sevmiyorum abi ama yok o kadar yakışıklı çocuk.Çok karşılık vermemi istiyordu ve bende dudaklarımı yukarı kıvırıp ona karşılık vermeye başladım.O harika biriydi evet ama hayatımda ona yer vermek istemiyordum hazır değildim.Dudaklarımdan ayrılıp soluğunu düzeltmeye çalıştı.

-Bana hala aşık değil misin sofia ?

-Değilim lucas bu sadece senin içindi ama gerisi gelmiyicek unutma

Dedim gülümseyerek.

-Herneyse lucas aç kapıyı gidiceğim

Eliyle kapıyı işaret ettiğinde,koşar adımlar ile kapıya koştum evin yanındaki tabela sayesinde gidiceğim yönü öğrenmiştim sola gidicektim.Koşarak sola doğru ilerlemeye başladım 20 dakika sürmüştü ayaklarıma inen karasular beni yorgunluktan öldürmüştü bizimkileri gördüğümde neşem yerine gelmişcesine koştum

-Hay biçs!

Diyerek hepsinin üzerine atladım

Selam sevgili okuyucularım sizi bekletmeden yeni bölümü yayınlamak istedim umarım beğenirsiniz herneyse iyi okumalar şarkıyla okumayı unutmayın.

Multimedia:Lucas 

Gül Kurusu /DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin