-Bölüm 33-

52 3 1
                                    

Merdivenin en son basamağındayken olduğu yerde durdu arkasına dönmeden ''ne dediğini anlamadım ?''

Nefesimi düzenlemekte oldukça sorun yaşıyordum ''duydun işte,başkasına aşık oldum''

Arkasına dönerek aşağı indi,tam karşımda durdu.Gözlerimiz birbirimize bakarken oldukça sinirli bir tavıra büründü ''7 ay boyunca beni aradığını söylerken aşk peşinde koştuğunu düşünmezdim''

Ağzımdan tek kelime dahi çıkmasına izin vermeksizin lafları ağzıma diziyordu.''Ben sana bu olaydan sonra bile olan aşkımı dile getirdim beni hatırlamadığını söylediğinde bile.Sen bana 1 şans vermeyi değil onu bile çok gördün.Acıyorum sana,sana verdiğim sevgiye,kendime en önemlisi kalbime''

Olduğum yerde put gibi durmaya başladım,alnımdan aşağıya soğuk terler akıyordu,kalbimin atışını hesaplayamaz hale gelmiştim.Ne diyeceğimi,nasıl başlayacağımı dahi bilemedim.Çoğu dediği şey haklıydı.

''İnan bana düşündüğün gibi olmadı,ben bunu sana da anlatmaya çalıştım,çocuklar gibi benden uzaklaşan sen oldun 7 ay boyunca sana söylediğim bir kelimeden/cümleden dolayı beni görmek istemedin,sen yokken oldu bu.7 ay boyunca yanımda olsaydın şuan hayatımda başkası değil olacak tek insan sen olabilirdin.Evet bana olan sevgini dile getirdin ama bu bir işe yaramadı ben bu olaylardayken daha çevremi bile tanımazken sen hemen sana aşık olmamı,eskisi gibi olmamızı istedin ama yanıldın her şeyin bir zamanı vardı sana yalan söyleyemezdim.Sana aşık olmadığımda halde öyle davranamazdım bu hem seni hem beni incitecekti neden bunu düşünmek istemiyorsun ?''

Sıcak nefesini yüzümde hissedebiliyordum,bu durumda ona nasıl davranacağımı dahi bilmiyordum çünkü ağzımdan birden çıkan bir şeydi bu.Buraya onu söylemek için gelmemiştim beni buna mecbur bıraktıran kişi kendisiydi.

''Bunu isteyen kişi ben miydim ? gerçekten ne dediğinin farkında filan değilsin sen ben bu olay olduktan sonra sana deliler gibi aşık olmasaydım seni terkeder giderdim umrumda dahi olmazdın sonuçta hafızan yoktu fakat ben gerçekten senin için bir şeyler yapmaya çalıştım bana aşık olmana fırsat vermek için zaman aradığımı pia bile biliyordu ki ona söylemiştim önce ona her şeyi öğrettikten sonra ona zamanı vereceğimi fakat sen onunla konuşmayı bile tercih etmemişsin.Bu 7 ayın sonucunda bende gezdim,tozdum.Fakat kalbimi başkalarına teslim etmedim ne kadar beni üzsen de kalbim hep sana ait olacaktı fakat bunu bir hamlen ile parçaladın artık böyle bir şey olmayacak merak etme''

Dediklerini hazmetmeye çalışırken hızlı hareketler ile önümden çekildi,koltukta duran çantayı elime sıkıştırdı ''Seni sevene git,sevdiğine git.İnsanlar seninle ilgili kötü şeyler düşünmesin.''

Çantayı büyük bir hızla geri fırlattım ''Buraya seninle konuşmaya geldim,komşuların ne diyeceğini bilmek için değil,hayatımda başka birisi olup olmaması seninle konuşmamı engelleyemez.''

Sinirle gülümsedi,elinin sağında duran vazoya büyük bir şiddetle vurduktan sonra bana döndü ''Sen buraya beni sinirlendirmeye gelmişsin,Sen şuan eski sevgilin ile konuşmaya geldin bunun neresi doğru insanların gözünde,buraya gelmek benimle konuşmak gibi bir lüksün yok inan bana bu lafların bana yetti,buranın adresinin filan sana gerekeceğini sanmıyorum.Zaten en kısa sürede taşınacağım''

Elimle kolunu tuttum ''Nereye gittiğini sanıyorsun sen,taşınmak nerden çıktı ?''

Kolunu çekerek elimi boşlukta bıraktı ''Seninle alakası yok bunun,uzun zamandır düşünüyordum bunu zaten bu da üstüne tuzu biberi oldu.Bunu uzatmanın manası yok inan bana sen kendi kararını verdin,sümük gibi arkandan koşmayacağım.Sadece hayatında iyilik diliyorum,umarım mutlu olabilirsin''

Gül Kurusu /DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin