Hamburger paketini elime alıp büyüklerinden elime alıp odama çıktım.Bilgisayarın açma tuşuna basıp sandelyeme yerleştim ve zoey 101 izlemeye başladım o benim için bir efsane çocukluğumun flimi logen filan vardı o zaman ne harika yıllardı be.
Facemin ana sayfasında dolanırken mesaj sesiyle irkildim.
-ödev neydi kız
bizim sınıfın salağı salak ama yakışıklı neyse.
-alsaydın olum
-hadi söyle sinir etme bak
-almadım ödevi
-salaksın biliyorsun dimi
-sende öylesin canım hadi kapa yazmasın dizi izliyicem bn
-ok defol
-sağol
Faceyi kapatıp dizi izliyiceğim siteyi açtım ve dolmasını beklemeden başlat tuşuna bastım bu kız britneyin kuzeni değil mi ??? öle duydum herneyse o anda kapım tıklandığında ağzımdaki hamburgerleri tükürerek
-girrrrr !
diye bağırdım.
Salak kardeşim içeri girdiğinde gözümü devirdim.
-ne var gene charlie
-annem seni çağırıyor abla konuşmak için
-tamam
Hamburgerimi kenara saklayıp kafasını tutup dışarı çıkardım aşağı 6-7'li inerken ayağım son basamağa takılmış olacakki yüz üstü yere kapaklanmıştım üstümden charlie geçse tam olur heralde.Annem koltukta yarılırken hıı çk blın sn bakışlarımı atıp karşısındaki koltuğa geçtim.
-sorun ne anne ?
-sorun şu kızım
-evet ?
-iş için tayinim çıktı ve sanırım başka bir yere gitmemiz gerekicek.
o anda başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü,ağzım ''o''şeklini almış anneme bakarken annem ne oldu bakışlarını atıyordu.
-burdan gitmek mi ne saçmalıyorsun anne ?
-tayin diyorum iş bu iş
-ben hiç bir yere gitmiyorum anne anladın mı
ayağa kalkıp odama gidiyorken:
-otur yerine sofia
-oturmam anladın mı
-OTUR DEDİM SOFİA!
diye bağırdığında ister istemez yerime oturdum.
-para sanıldığın kadar kolay kazanılmıyor sofia baban gönderiyor olabilir onla bu koca evin faturalarını ödüyorum ben.senin ve kardeşinin bitmeyen masrafları,ev ihtiyaçları,bizim ihtiyacımız bunların hepsini baban mı göndersin ? sence saçma olmazmı yediğiniz önünüzde yemediğiniz arkanızda kızım şunun kıymetini bilin ve aç susuz olanları düşünün.
Haklı olabilirdi ama beni asla burdan götüremezdi asla los angeles'ten gitmezdim ben burda büyüdüm ve gitmeye niyetim hiç bir zaman olmadıda.
-haklı olabilirsin ama bu benim seninle geleceğim anlamına gelmiyor anne
-tek başına yaşamayı aklından bile geçirme
-kardeşim ne güne duruo anne ya
-o mu sana bakıcak sofia salak mısın sen
-ne alakası var anne ya şunu diyim nereye gidersen git asla gelmem anladın mı
-kimle kalıcaksın peki ?
-dedemlerle anne
-sakın sofia bunu yapamazsın
-bekle ve gör anneciğim.
Cebimden çıkardığım telefonun rehberinden dedemin numarasını bulup ara dediğimde kulağıma götürdüm,annem sakın diye el hareketi yaptığında sadece omuz silkmekle yetindim.
Lanet olsun açmıyorlar.
-aradın mı
-açmadılar ama gene ararım ve söylerim anne
-saçmalama sofia
-sen saçmalama bence
diyip odama çıktım ve kapıyı kapattım.
Burdan ne olursa olsun gitmeye niyetim yoktu bu neydi böyle çocukluğum sürekli ev değiştirmek ile geçmişti en uzun süredir burda yaşıyorduk ve ben burda yaşamak istiyorum hiç bir güç beni kaldıramaz ve ya götüremez.
O anki sinir ile kendimi sıcak yatağa attım ve gözlerimi kapattım
Annem'in türtüklemesi ile uyanınca ister istemez anneme bakma gereği duymadım
-hadi sofia okul vakti
-tamam anne çık
-anneye çık denmez şunu öğrenedin mi salak kızım
-öğrenemedim anne oldumu çık odamdan
Yorganı anneme fırlatıp banyoya yürüdüm,ihtiyaçlarımı giderip dolabın karşısına geçtim ve okul kıyafetlerimi üstüme geçirdim.Annemin suratına bakmadan kapıdan dışarı çıkıp yavaşça arabaya doğru ilerledim arabaya bindiğimde kapıda annemi gördüm gözlerimi devirip hızla okula sürmeye başladım.
O kadar sinirliydimki birde trafik sıkışmış sabahın 6'sında sinir ile arabadan inip:
-Şu koca götünüzü kaldırıp ilerleyin,diye bağırdığımda herkes bana baktı
-Sanki trafiği biz ayarlıyoruz diye bir ses duyduğumda ister istemez güldüm.
-Sen ayarlıyorsun dedim ben sanki arabanı yenile sende kilo ver arabaya sığmıyorsun.
Diyip sinirle arabaya bindim ve sürmeye devam ettim trafik şükür açıldığında son gazı kökleyip okula sürdüm.Okul'u gördüğümde hafif yavaşladım ve okul kapısının önüne parkettim o sırada soldan gelen araba ile çarpışmak üzereydik.
Sinirimin üstüne birde arabaya çarpsa harbi döverdim,diyerek arabanın kapısını açıp o arabaya bakmaya başladım.
-Gel çarp istersen ya çarpmalara açığız
Çocukta arabadan indiğinde sinir ile soludu.
-Park yerini kapan sensin ben mi körüm ?
-Tapulu malın mı ne alaka ?
-Kaç yaşındasın sen ya bebe bebe konuşuyorsun
Hafif dudağım yukarı kıvrıldı.
-Güldürdün liseli ergen tavırlarını kendine sakla bende dolu var.
Diyip arabanın kapısını hızlıca kapatıp kıvırtarak yürümeye başladım.Arkamı hafif döndüğümde bana baktığını gördüm.Sadece gülümsedim güzele bakmak sevaptır yavrım liilillil,Hızlıca bahçeyi bitirmeeye çalışıyordum varmı böyle saçmalık ya tüm mallarda beni buluyor sanırım.Okul kapısına vardığımda bir grup taş görmüştüm ama o kadar sinirliyimki taşlar bile umrumda değil.
Tam önlerinden geçerken duyduğum ıslık sesiyle olduğum yerde durdum ve kafamı yavaşça arkama çevirdim.
-Bana mı diyorsun ?
-evet
-Hadi ama başka kıza sarkın havamda değilim
Gözlerimi devirip sınıf'a doğru çıkmaya başladım 5 kat kim çıkabilir ve ya bu okula 5 kat yapıcak kadar ne yaşadılar ? 1 kat yemek bölümü
3 kat sınıflar diğer 1 kat ise müdürün odası,giyinme ve resim odası.
Asansörün tuşuna basıp beklemeye başladım geldiğinde içine girip 5 tuşuna basıp çıkmaya başladı.5.kata geldiğinde asansörden inip sınıfa doğru ilerledim sınıf bana döndüğünde sırama geçtim başıma toplandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Kurusu /DÜZENLENİYOR/
Teen Fiction''Çok kaza yapan bir insan oldun tüm kazalarında yanında oldum,tanışmamızda da etken konusu olmuştu kaza.Ayrılmamız içinde etkisi oldu.''