hoofdstuk 4

72 8 6
                                    

Ik fiets met een rustig tempo na huis,

Als ik de tuin wil inrijden komt mijn oma aanrennen, ze kijkt verschrikt.

'Samah Samah je moet weg! Ik heb snel je koffer ingepakt en alles.'

Verdwaast sta ik stil, 'wat?! Ik wil niet weg waar moet ik heen?! Ik heb alles hier me vrienden alles!!!'

'Ja ik weet het meisje maar je moet gaan asjeblieft je snapt het mischien nu niet, maar het word hier te gevaarlijk.'

'Oo...' Ik wist niet wat ik moest zeggen. Wat kan ik er nu nog aan doen.

'Als je veilig ben aangekomen schrijf ik je een brief.

'Ik ga je missen oma' zeg ik zacht.

'Ik jou ook meisje maar het komt goed!' en ze pakt mijn tas uit mijn mand en draait zich om richting huis.

Ik zucht diep waar ben ik nu weer in beland. Ik duw me fiets vooruit het oude schuurtje in en loop achter mijn oma naar binnen.

'Oke Samah je word zo opgehaald met een taxi en die zegt wat er verder gaat gebeuren' zegt me oma gehaast.

'Oke..' ik knik en loop langzaam de trap op naar mijn kamer.

Ik duw mijn kamerdeur open en loop na binnen. Ik ga dit zo missen.. Was alles maar gewoon normaal zonder problemen en vaag zweverig gedoe over elfen en eenhoorns. Het is wel gaaf maar alsnog.. Ik slaak een diepe zucht en ga op mijn bed liggen.

Was ik maar onzichtbaar dat zou pas handig wezen. Ik sta weer op en loop na mijn grote spiegel.

'NEEEE?!? Hoe kan dit?!! Dit is niet normaal!!!!!

~~~~~~~~~~~~

Oeehh wat is er gebeurd?!!

In het volgende hoofdstuk komen jullie er achter:)

Vote&comment pleass<3

Xxxx

My secretWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu