hoofdstuk 13

48 6 2
                                    

Jaaaahh 1e hoofdstukk in 2015

Pov Loriana:

Jaa en ik word in een leren tasje gestopt, geweldig! Maar het is nodig ik ga er niet achter aan huppelen.

Ik word door de elf in de zadeltas gezet, Samah komt na mij toe lopen,

'Komt goed liefie' fluistert ze mij toe, ik kijk haar met mijn liefste puppy ogen aan en ze aait mij glimlachend over me bol.

Dan loopt ze na de andere kant van de zadeltassen en knoopt ze vast.

Gelukkig niet aan mijn kant anders overleef ik het dus echt niet.

Wat gaat ze nu weer doen?

Ze neemt een aanloopje en springt op Cassidy, onee onee blijf zitten, poeh ze valt er niet aan de andere kant af, echt een wonder.

Einar zit ondertussen ook op zijn unicorn en met ze allen stappen we de stal uit, op na Savinia.

~een uur later~

We stappen al een tijdje rond, soms draven of galoperen maar we stappen vooral,

Maar nog geen spoor van Savinia, ik weet niet wat de elfen willen maar dit schiet ook niet op.

'Hoe weten jullie eigenlijk waar Savinia is?' vraagt Samah aan een random elf.

Iets aan die 'random' elf vertrouw ik niet, zijn gezicht heeft een verdachte uitdrukking.

Ik moet Samah waarschuwen voordat er wat gebeurd teminste ik heb zo'n vermoeden dat er wat gaat gebeuren en ik moet Samah beschermen, ik blaf zachtjes en Samah kijkt mij aan.

'Wat is er Loriana?' ze kijkt me vragend aan, ik blaf grommend na de elf die mij verschrikt aan kijkt.

'Loriana doe is normaal dat is gewoon een normale elf je hoeft niet zo te grommen.' zegt ze streng.

Mmppff fijn hier schiet ik ook niks mee op, ze heeft niet door dat die elf bij de slechte en gemene elfen hoort.

Nu kan ik niet veel doen dan afwachten.

We rijden weer verder en er gebeurd niet veel, Samah rijd nog steeds naast de elf die mij af en toe kort aan kijkt, ik vertrouw die gast voor geen cent dat zal die zien ook.

Ik laat mijn scherpe tandjes zien en grom zachtjes, hij kijkt me boos aan en draait zich dan gauw om met een nep glimlach na Samah, wat een kwal is het.

Ik kijk nog is goed naar hem en zie dan dat er iets achter zijn rug blinkt..

Onee.. Het lijkt wel een soort van mes..

Ik moet Samah waarschuwen! Ik blaf hoog en fel, ze kijkt me aan 'Wat is er toch steeds Loriana?! Hij hoort bij de elfen maak je niet druk!' zegt ze gebiedend. Ik piep dit gaat harstikke fout, dan voordat ik nog maar een blaf kan geven haalt hij met een felle beweging een zilveren lange staf achter zijn rug vandaan en richt het op Samah.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oeehh?!! Wat gaat er gebeurenn hihi;)
Srryy voor het korte hoofdstukjee.
Had geen inspiratie:(
Enn al bijna 700 volgers❤echt zooo veel :O
Blijf lezen haha:)

Vote&comment

Xxxxx

My secretWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu