hoofdstuk 14

72 8 3
                                    

Pov Samah:

AAAHHH had ik maar na Loriana geluisterd, dan had dit misschien nooit gebeurd.

Wat moet ik nu doenn!?

'Wat ben je van plan?' vraag ik met een trillende stem, 'Tja.. Hetzelfde als wat er met Savinia gaat gebeuren' zegt hij met een creepy lach.

'Waar is Savinia?'

'Daar kom je nog wel achter!!' reageert hij.

Hij begint vage woordjes te prevelen en de staf is nog steeds op mij gericht, ik heb echt een probleem straks dan word ik vervloekt ofzo!

Loriana kijkt de elf grommend aan de elf lijkt afgeleid dit is mijn kans nu of nooit.

Ik geef Cassidy de sporen die gelijkt reageert en met een enorme snelheid galopperen we weg, de elf heeft het inmiddels ook door en hij geeft ook zijn unicorn de sporen, aahh nee!! ik moet hem voor blijven, 'kom op harder' moedig ik Cassidy aan. We razen maar door, de harde wind giert door mijn haar en er komen tranen in mijn ogen. de elf geeft het blijkbaar ook nog niet op en galoppeerd nog steeds achter mij aan. Er verschijnt een groot bos voor ons, dit is mijn kans als ik daar in vlucht kan ik hem mischien afschudden. We galopperen verder het bos in ik kijk snel over mijn schouder, poeh! de elf zit niet meer vlak achter mij, ik slaak een zucht van verlichting ik hou Cassidy in zodat die gaat draven. Wat ga ik nu doen ik ga me sowieso niet overgeven dan kan ik helemaal niks meer dat is wel het laatste wat ik ga doen, volgens mij trek ik echt problemen aan ofzo wat zouden Einar en de elfen nu gaan doen, zouden ze weten dat er een kwaadaardige elf meereisde.. Loriana blaft en ik schrik op uit mijn gedachten ik kijk weer achterom en verschrikt zie ik dat de elf nog maar 10-20 meter van mij vandaan is! ik draai me om en ik geef Cassidy de sporen die weer vooruit galoppeerd. shit waar moet ik heen, het enigste wat er is zijn bomen bomen en bomen. De elf zit vlak achter mij en ik hoor de hoeven van de unicorn stampen op de grond.

Loriana blaft en hapt na de elf die grijnzend na haar kijkt bleh wat haat ik die elf.

We razen voort op het bos paadje waar geen eind aan lijkt te komen hoelang gaat dit nog ooit duren?

Ik hoor stampende hoeven naast mij 'niet te geloven dat ik je zo makkelijk kan krijgen' schreeuwt hij lachend

Zijn hand gaat na mijn teugel om Cassidy te stoppen net voordat hij de teugels grijpt stuur ik Cassidy na rechts en we galopperen een zijpaadje in, 'HIERKOMEN KRENG!!' schreeuwt hij na mij, Shit we zijn nog niet van hem af ik hoor het gesnuif van de unicorn vlak achter mij.

Natuurlijk dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! Blondd snel wens ik dat ik onzichtbaar word en ja de elf staat met open mond te kijken mooizo. voor mij verschijnen er weer allemaal zijpaadjes serieus zijn we in een doolhof ofzo.. ik sla een paadje in en ik ga draven, de elf kan mij toch niet meer zien. er is geen gesnuif en gestamp meer achter mij te horen ik slaak een zucht van verlichting. Cassidy zit onder het zweet, ik hou hem in zodat die stappend op adem kan komen. Wat moet ik nu gaan doen ik heb geen idee waar de elfen zijn en ook geen idee waar ik ben ik zit weer diep in de schijtpuree.

Er verschijnt een megaa grote boom ik laat Cassidy halthouden niet normaal zo groot!

Ik tuur na het verste puntje van de boom niet normaal zo enorm groot.

Loriana blaft en ik draai mij om, mijn mond valt open van verbazing voor mij staat een jongen en geen lelijke jongen hij is superknap! Hij heeft een groen afgesleten hemd aan en een bruine afgesleten broek op zijn rug zit een boog en een koker met pijlen, zou het hier zo gevaarlijk wezen?

'Wie.. Whutt.. Ben.. Jij?' stotter ik, volgens mij heb ik een fk rode kop waaromm op dit momentt?!

'Hoe ben jij hier gekomen?!?' vraagt hij.

'Een lang verhaal' zucht ik,

Hij kijkt me onderzoekend aan 'Leg maar uit' zegt hij.

'Okee maar wat is je naam? Vraag ik

'Lirando, maar kom we moeten gaan hier word het te gevaarlijk! hij loopt voor mij uit,

'Eeh oke en ik stuur Cassidy achter hem aan.

Waar ben ik nu weer beland?! Het word steeds enger en vreemder maar hij zal wel weten wat hij doet.

Grrrrr waarom moest dat joch er nu bij komen....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yaaahh wat gaat er allemaal gebeurenn:)
Jullie lezen het int volgende hoofdstuk
Wooww gwn 790 reads NIETNORMAAAL!!! tknsss daarvoorr:D ly all

Vote&comment pleaas❤
Xxxx


My secretWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu