Sedela za kuchynským stolom a držala sa za hlavu. Počula som ako potichu plakala. Nevedela som prečo však je to úžasná správa. Nikto ju už nebude týrať, zhadzovať a vyhrážať sa jej. No ona ho aj po tom všetkom čo jej urobil milovala. Nechápala som ako môže cítiť takú lásku k niekomu kto je k nej takýto.
Pomaly som k nej prišla a sadla si vedľa nej. S plačom v očiach na mňa začala hovoriť.
M,, Prečo si to otvárala? Bolo to snáď pre teba? "
Onemela som.
M,, Prečo sa staráš do vecí do ktorých je ťa nič?"
S,, Prepáč ale vzhľadom na situáciu som nemala na výber "
Mama mlčala.
Ticho prerušilo klopanie. Prišiel Joe.
Mama si rýchlo utrela slzy a tvárila sa ako by sa nič nestalo.
Keď Joe išiel do izby nenápadne som išla za ním. Zatvorila som dvere a všetko čo sa stalo som na neho vyvalila. Ostal v šoku. Teraz neviem či z toho čo sa stalo alebo z toho ako rýchlo viem rozprávať.
Vedeli sme, že to teraz bude ťažké. Mama je z toho zničená. Mama si nás zavolala večer do obývačky. Ja a Joe sme si sadli vedľa seba. Mama nevedela že Joe už všetko dávno vie a tak nám všetko začala od začiatku vysvetľovať. Bola veľmi zdrvena z toho čo sa práve deje.S Joom sme sa dohodli, že by sme jej mali povedať o tej žene ktorú sme videli s otcom. Joe začal
,, Neviem či bude dáko súvisieť ale nedávno sme videli otca s jednou ženou "
Mama vypleštila oči.
M,,Kedy? Prečo ste mi o tom nepovedali? Kto to bol? Čo robili?"
S,, Mami spomaľ. "
M,, Ja vás tu živím, ochraňujem ako sprostá a to vám nestojím ani zato aby ste mi niečo takéto povedali?"
J,, Vravíme ti to teraz, zatiaľ nato neprišla vhodná situácia."
M,, Myslíte si že teraz je vhodná? Keby ste mi to povedali skôr konfrontovala by som ho a snažila sa všetko zachrániť. Určite má podvádzal. Je to kvôli tomu dieťaťu ja som to tušila. "
Ticho sme sedeli lebo sme vedeli, že nech povieme čokoľvek mama bude stále húkať. Upokojovať ju nepripadalo do úvahy.
YOU ARE READING
Prečo mami?
Science FictionRozvod, ťažká kapitola života v nefungujúcom manželstve. Ako to však vnímajú deti? Môže to tú druhú osobu ovplyvniť tak, že bude schopná zabíjať? Ako to prežívajú a čo sa im odohráva v hlave? Občas netreba veriť ani tej najbližšej osobe - svojej m...