Chapter 10

13 1 0
                                    

Nemohli sme uveriť tomu ako nás začala klamať. Už sme jej viac nemohli dôverovať tak ako predtým. Keď sme od nej odišli všetko sme hneď povedali babke. To čo nám povedal otec a aj to ako na to reagovala mama keď sme to pred ňou spomenuli. Rozhodli sme sa, že zistíme čo to berie za lieky.

Hneď na druhý deň večer sme išli do bytu za mamou. Nebola doma čo nám iba uľahčilo robotu. Hneď sme začali s prehľadávaním jej vecí. Nič sme nenašli. Celý byt sme prehodili hore nohami.
S,, Kam to len mohla dať? " premýšľala som nahlas.
Potom ma napadlo, že si dakedy cennosti dávala pod matrac na posteli. Skúsila som sa tam ísť pozrieť. Bingo.
S,, Joe mám to."
Joe rýchlo pribehol. Hneď sme začali čítať názov produktu a účinok. No nedozvedeli sme sa nič zvláštne. Vraj obyčajné tabletky proti kašlu. Nechápali sme. Ako správni detektívi sme pofotili krabičku z každej strany a aj jej obsah. Všetko sme vrátili na miesto ako bolo predtým. Mama sa ani po pár hodinách nevracala tak sme sa rozhodli odísť.

Keď sme prišli k babke hneď sme všetky fotky poslali otcovi. Ten mal známosti cez ktoré dal prešetriť aké môže mať liek vedľajšie účinky.

Na druhý deň mi pípla v škole sms. Otec,, Musíme sa stretnúť, o 2 tam kde minule? "
Zaskočilo ma to lebo som mala už plány.
S,, Okej."

Po škole som šla rovno do kaviarne. Keďže kvôli nám zistil otec čo sú to za lieky, dohodli sme sa, že nám dá ako prvým vedieť keď niečo zistí.
S,, No čo zistil si niečo? "
O,, Áno."
S,, No tak vrav načo čakáš."
O,, Tieto lieky obsahujú dextrometorfán. Pri veľkom množstve užitia tohto lieku môžu nastať halucinácie, agresivita, strata rovnováhy, zlá artikulacia a mnoho ďalších veci."
S,, Takže sú to drogy? "
O,, V podstate áno. "
S,, Čo spravíme? "
O,, Myslím, že na istý čas by ste sa mali prestať stretávať s mamou, mohla by vám ublížiť. Pod vplyvom tých liekov nevie čo robí. "
Zamyslela som sa. Prišlo mi to absurdné. Nikdy by nám neublížila.
S,, Nemyslím si, že by toho bola schopná. "
O,, Ani ja som si nemyslel, že by ma po rozvode začala sledovať a strašiť moju priateľku. "
Niečo na tom bolo.

Prečo mami? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora