Chapter 8

15 1 0
                                    

Bolo už neskoro večer. Rozlúčili sme sa s mamou a odišli k starkej. Pár dní sme s mamou neboli. No na počudovanie sa s nami chcel pre zmenu stretnúť otec. Vraj je to dôležité tak sme sa rozhodli, že sa teda stretneme.

S Joom sme vošli so kaviarne kde sme sa mali stretnúť. Otec tam už na nás čakal. Sadli sme si .
O,, Ahojte, čo si dáte? Vyberte si načo máte chuť. "
S,, Oci neprišli sme sem kvôli tomuto. Vravel si, že je to vážne. Tak čo sa deje?"
O,, Dobre tak pome priamo k veci. Nezdala sa vám mama v poslednej dobe nejaká nesvoja? "
Začínala som sa báť kam týmto smeruje.
S,, Áno bola zvláštna ale vraj zato môžu tie lieky od psychologičky."
O,, Aké lieky? Keď už spolu nežijeme nemám prehľad o jej zdravotnom stave. Bol som sa pýtať v nemocnici no žiadnu pacientku s takýmto menom nemajú. Keďže nechodí na stretnutia k psychologičke tak jej tie lieky teda nemohla dať ona."
Bola som zarazena. Nechodí k psychológičke? Prečo by to robila. Zdalo sa mi to absurdné.
S,, Nevieme aké to sú lieky ale je po nich zvláštna. Veľmi náladová."
O,, Je tu ešte jedna vec. Keďže viem, že nie je teraz v ľahkej situácií nechcem to riešiť s políciou. Isto viete, že mám novú priateľku a ktorou bývame v dome neďaleko vášho bytu. Niekto chodí v noci okolo nášho domu. Stáva sa to pravidelne už asi tretí deň. Niekto sa nám pozerá cez okná do domu, klopka na dvere no keď idem otvoriť nikto tam nie je. Pred dverami sme včera dokonca našli mŕtveho holuba ktorý mal vybraté srdce. Začíname sa báť. Dal som nastaviť kamery a som si istý, že to bola vaša mama. "
Toto zistenie mňa aj Joa prekvapilo. Nemysleli sme si, že by bola niečoho takého schopná. Správa sa v poslednej dobe inak ale že by ju to dohnalo až k takýmto činom?
S,, Porozprávame sa s ňou."
O,, Ďakujem, ale ak sa to bude opakovať budem to musieť riešiť s políciou a viete čo to znamená. Som váš otec a zveria vás ku mne."
S,, Budeme sa to snažiť vyriešiť aby bol každý spokojní. "

Prečo mami? Where stories live. Discover now