Chapter 7

16 1 0
                                    

Vždy keď sme prišli nás privítala. Bola až príliš prehnane milá. Asi za tou milotou skrývala svoje utrpenie ktoré nám nechcela dať najavo. Všimli sme si, že berie dáke lieky. Po nich sa vždy správala inak. Zo začiatku sme si to nevšímali ale po čase jej správanie bolo naozaj zvláštne. Rozprávala sa sama so sebou, z ničoho nič sa začala veľmi nahlas smiať, púšťala riad z rúk. Vraveli sme to ja babke ale tá povedala, že pri tých liekoch to je asi normálne.

Kým sme ešte boli u nej niekto zaklopal na dvere. Hneď som išla otvoriť no čakala som kohokoľvek ale práve jeho nie.
S,, Oci čo tu robíš? "
O,, Prišiel som za vašou mamou."
S,, Neviem či je práve teraz vhodná situácia. "
Snažila som sa mu naznačiť, že mama nie je vo veľmi dobrom stave no začula som kroky spoza môjho chrbta smerujúce ku mne a už to nemalo význam aby odišiel.
O,, Ahoj, vôbec sa ti neviem dovolať. Prišiel som kvôli tomu, že sa musíme dohodnúť na to rozvode. "
M,, Ja sa ale nechcem rozviesť."
O,, Sama vieš, že tento vzťah už dávno nemá význam. "
V hlave som súhlasila s každým slovom ktoré otec povedal.
M,,Už nie som tehotná. Potratila som. To znamená že sa k nám už môžeš vrátiť." uškrnula sa.
Mala som milión otázok. Urobila to naschvál aby sa k nám otec vrátil? Bolo jej to naozaj tak ľúto alebo je iba dobrá herečka? Nespoznávala som ju.
Z jej odpovede som tak ako ja bol prekvapený aj otec.
O,, To mi je ľúto, no ak si si myslela, že sa všetko týmto vyrieši tak si na omyle. Už s tebou nechcem mať nič spoločné. "
Mama sa naňho iba neveriacky pozerala. Otec jej podal papier ktorý má podpísať.
O,, Neboja sa, plne súhlasím s tým aby boli deti zverené do opateri tebe. Budem vám dávať výživné 500€ každý mesiac. Všetko ostatné je napísané v zmluve."
Mama to podpísala a potom ako odišiel otec celý večer nepovedala už ani slovo. Neplakala, ale asi v sebe potláčala ten hnev. Iba sedela ako telo bez duše a pozerala sa do zeme.

Prečo mami? Où les histoires vivent. Découvrez maintenant