Chapter 9

13 1 0
                                    

O 3 dni nato ako sme sa rozprávali s otcom sme šli za mamou. Zaklopali sme no nebola doma. Vybrali sme sa teda omrknúť otcov dom aspoň z vonka. Keď už sme boli na mieste videli sme krásny moderný dvojposchodový dom.
J,, waw o takom sa nám môže len snívať "pousmial sa.
No ako sme si ho prezeral uvideli sme niečo čuchotať sa pri plote. Najprv sme si mysleli, že to môže byť ich pes no potom nás napadlo, že je otec alergický na srsť tak to nepripadalo do úvahy. Z kríkov vyliezla žena, nevedeli sme kto to je lebo sme ju videli zozadu a na hlave mala ešte k tomu kapucňu. Smerovala ku vchodovym dverám ale potom mierne zatočila a začala prechádzať okolo domu. Bolo to divné.
S,, Asi to bude otcova frajerka, keď sme už tu tak sa jej aspoň pozdravme. "
J,, Dobrý deň."
Žena sa otočila.
S,, Však to je mama! "
S,, Mami! Poď sem, čo tu robíš?"
No nepočúvala. Zavolala som teda otcovi. Hneď nasadol do auta a bol na ceste. Keď konečne dorazil otvoril bránu a išli sme po mamu. Bola úplne mimo ako by bola zdrogovana. Horko ťažko sme ju odvliekli do auta a otec nás odviezol domov. Tam sme ju uložili do postele a čakali kým sa preberie. Keď už sa začínala prebúdzať tak sme sa s Joom dohodli, že na ňu musíme ísť pomaly.

S,, No dobre ránko mami. "
M,, Vy ste tu? Odkedy?"
S,, Nie dlho. "zaklamala som.
M,, Prepáčte asi som zaspala."
J,, Asi určite. " zasmial sa.

Keď vstala urobili sme jej jesť a sadli si za jedálenský stôl.

S,, Mami ako sa máš? Všetko je v poriadku?" začala som pozvoľna.
M,, Už to je lepšie. "
S,, A ako to ide u psychologičky? Ešte chodíš na sedenia? "
Zaváhala ale nakoniec odpovedala.
M,, Ide to veľmi dobre, je veľmi milá rozumieme si."
V ten moment sme vedeli, že jej nemôžeme veriť.
J,, Nebol tu otec?"
M,, Nie nebol prečo? "
J,, Počul som, že sa mu niekto obšmieta okolo domu. "
Mama sa tvárila prekvapene. Buď to veľmi dobre hrá alebo ani nevie čo vlastne robí pod vplyvom tých liekov.

Prečo mami? Onde histórias criam vida. Descubra agora