Chapter 4

32 2 0
                                    

Prešlo pár dní odkedy sme sa dozvedeli, že sa naši idú rozviesť. Každý sme nato mali iné názory ale radšej sme ich medzi sebou nezdielali.

Ráno som sa pozdravila mame a išla som do školy. Keď som sa poobede vrátila domov čakalo ma nemilé prekvapenie. Otvorila som dvere a našla som mamu s pohárikom v ruke ako si znovu číta žiadosť o rozvod. Bola úplne nadne.
S,, Mami preboha čo to robíš? "
M,, Čo si moja matka, že sa do mňa staráš?"
S,, Nie ale som tvoja dcéra. Vieš o tom že nemôžeš piť alkohol keď si tehotná. Chceš snáď ublížiť svojmu dieťaťu? "
Dlho mlčala až z nej nakoniec vyšlo
M,, už mi to je jedno."
S,, To nemyslíš vážne "
Bola som veľmi nahnevaná. Zobrala som jej fľašu aj pohár a všetko vyliala do umývadla. Vtedy začala zuriť. Nespoznávala som ju. V hlave mi chodila stále jedna otázka... Toto je naozaj moja mama?
Išla som do izby a keď som sa ukludnila vrátila som sa späť ju skontrolovať. Zaspala na gauči. Kým spala skryla som všetok alkohol aby sa nič takéto neopakovalo lebo viem aké problémy mala s alkoholom v mladosti.
Potom som šla spať. Celú noc som sa len prehadzovala a chodila kontrolovať mamu. Ležala stále na tom istom mieste a v tej istej polohe. Vrátila som sa do izby a skúšala aspoň trošku si pospať. Ráno som zaspala do školy. Keď som vyšla z izby ucitila som krásnu vôňu. Hneď som si v hlave predstavila praženicu.
S,, Mami ty si doma? "
M,, dobré ráno slečna"
S,, dobre ráno, ako to že si doma? Nemala si byť v práci? "
M,, Zobrala som si dovolenku"
S,, aha okej "
Nezdalo sa mi to zvláštne vzhľadom na situáciu v ktorej sa teraz nachádza. Dojedla som a išla do školy. V škole sme mali ťažký deň a hneď keď som prišla na mňa začala kričať učiteľka
U,, Ale pozrime sa kto sa nám tu objavil, ty nevieš kedy máš chodiť do školy? "
V hlave som si vravela, že som radšej mala ostať doma. No už keď som tu tak to dáko pretrpím. Cez prestávku za mnou prišla tá istá učiteľka. Čakala som zase nejaké poučky o školskom poriadku no mýlila som sa.

Prečo mami? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora