2o κεφάλαιο

3.9K 157 101
                                    

Πήγαμε στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα. Η teresa έχει πάρει πάλι το πονηρό της βλέμμα αλλά είμαι πολύ ταραγμένη με τον αλλο κάτω που δεν με ενδιαφέρει.

"Άντε θα μ πεις τι έχει γίνει ή θα με σκάσεις;"

"Απλά έπεσα πάνω του και τσακωθηκαμε και μπλα μπλα 🙄"

Δεν πρόλαβα να πω κάτι άλλο γιατί μπουκαραν μέσα τα αγόρια και έκατσαν δίπλα μας.

"Τι θέλετε στο δωμάτιο μού είπαμε;"

"Ο αδελφός σου ήθελε να σας φωνάξουμε αν θέλετε να κάτσουμε κάτω όλοι μαζί"

"Ποιος αδελφός της ρε μαλάκα εσυ φαγώθηκες"

Ο φίλος του αδελφού μ του έκανε νόημα να σκάσει απ'οτι κατάλαβα. Κάτι περίεργο συμβαίνει εδώ 😏.

Μόλις τώρα ανακάλυψα ότι δεν ξέρω ακόμα το όνομα ενός ατόμου που έχω τσακωθεί και είναι μέσα στο σπίτι μ.

Τον λόγο αυτή την φορά τον πήρε η teresa λέγοντας τού ότι θα πάμε κάτω και όλοι μαζί πήγαμε σιγά σιγά προς το σαλόνι.

Καθίσαμε στους καναπέδες και σκεφτόμασταν τι ταινία να δούμε.

"Εγώ προτείνω θρίλερ" Έλεος αυτός ο αδελφός μ λες και δεν ξέρει ότι φοβάμαι τα θρίλερ.

"Εγώ πάλι λέω να μην δούμε θρίλερ" Αχ μπράβο ρε teresa να αγιάσει το στόμα σου.

Στην τελική θρίλερ βάλανε.

Εντάξει πόσο τρομακτικό μπορεί να είναι.

Pov james (φίλος του αδελφού)

Βάλαμε να δούμε ένα θρίλερ και οι κοπέλες είχαν λίγο τρομάξει ειδικά η Jessica.

Δεν περίμενα να τρομάζει τόσο εύκολα αυτό το κορίτσι.

Έκανα να πάω λίγο πιο κοντά τη αλλά με κοίταξε απειλητικά οπότε έκατσα στην θέση μου.

Κάπου στην μέση της ταινίας η teresa κοιμήθηκε το ίδιο και ο alex (Ο αδελφός της Jessica). Οι μόνοι που βλέπαμε το θρίλερ ήμουν εγώ και η Jessica.

Μετά από λίγο ήταν έτοιμη να κοιμηθεί άρα δεν καταλάβαινε πολλά οπότε πλησίασα κοντά της και την πήρα αγκαλιά με αργές κινήσεις και αυτή κοιμήθηκε στην αγκαλιά μου.

Όπως ήταν στην αγκαλιά μ και κοιμόταν ήταν τόσο γλυκιά που δεν μπόρεσα να αντισταθώ και την φίλησα στο μέτωπο.

Ενώ συνέχιζα και έβλεπα την ταινια με την Τζέσικα στην αγκαλιά μ έβαλε τα χέρια της ενώ κοιμόταν στην μέση μου και μαζευτηκε επάνω μου.

Χμ, ήξερα ότι καμία δεν μου αντιστέκεται.

Τόσο ξινή όταν είναι ξύπνια και πόσο γλυκιά όταν κοιμάται το μόνο που φοβόμουν ήταν το ότι μπορεί να ξυπνούσε και αν έβλεπε ότι είναι στην αγκαλιά μου θα με άρχιζε στα καντιλια.

Γιατί στο διάολο σκέφτομαι τέτοια πράγματα για μία γκόμενά;. Έχουμε πει οι κοπέλες είναι μόνο για μία βραδιά μετά παλιώνουν και χαλάνε.

Κάπως σκεφτόμουν όλα αυτά και είχα ένα σαρκαστικό χαμόγελο στα χείλη μ ξύπνησε η teresa και με κοίταξε με ενα πονηρό βλέμμα λόγω της αγκαλιάς με την φίλη τής που με έκανε να αισθανθώ λίγο άβολα.

Πήρα αμέσως τα χέρια μ γύρω απ'την Jessica και γύρισα στην teresa.

Τώρα θα με ρωτάτε απο που ξέρω τα ονόματα τούς. Να'ναι καλά ο alex. Άραγε αυτές να ξέρουν το όνομα μου;

Μπα αποκλείεται από που να με ξέρουν. Ας κάνω λοιπόν τις απαραίτητες συστάσεις.

"Μιας και δεν συστηθήκαμε ... James "

"Teresa, χάρηκα"

Χμμμ, χάρηκε κιόλας. Ας παίξω λίγο μαζί της.

"Τι θα έλεγες να πηγαίναμε σε κάνα δωμάτιο να τα πούμε μόνοι μας;" της είπα καθώς την πλησίασα και της έκλεισα το μάτι.

Ομολογώ ότι τα έχει χάσει κι αυτό με κάνει να το διασκεδάζω ακόμη περισσότερο.

"Δεν έχουμε να πούμε κάτι... Ας ξυπνήσουμε τα παιδιά και πάμε να κοιμηθούμε."

Μα γιατί δεν είπε ναι;. Πάντα πιάνει αυτό. Προβληματική αυτή η γκόμενά αλλά θα την ρίξω που θα πάει.

Pov Teresa (κάτι λεπτά πριν)

Ξύπνησα και είδα τον φίλο του alex να έχει αγκαλιά την Jessica. Χμμ λογικά κάτι τρέχει.
"Τι θα έλεγες να πηγαίναμε σε κάνα δωμάτιο να τα πούμε μόνοι μας;" μου είπε καθώς με πλησίασε και μου έκλεισε το μάτι.

Ρε, ο τύπος είπε να κάνει παιχνίδι μαζί μου.

Τι του απαντάς τώρα;

"Δεν έχουμε να πούμε κάτι... Ας ξυπνήσουμε τα παιδιά και πάμε να κοιμηθούμε."

Teresa-James 1-0

Μετά απο λίγο αφού ξυπνήσαμε τα παιδιά πήγαμε όλοι στα δωμάτια μάς.
Με την Jessica αναλύσαμε όλα τα γεγονότα της σημερινής ημέρας και καταλήξαμε να κοιμάται η μια πάνω στην άλλη όπως κάθε φορά.

Πάλι καλά πού αύριο είναι Σάββατο και είναι κλειστά τα σχολεία.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey💁

Αν σάς αρέσει ένα ✩ και αν θέλετε σχολιάστε τίποτα .

Bye✌️


The anarchic night ✨Место, где живут истории. Откройте их для себя