"Ακου Τζέσικα... Ο Χάρρυ δεν είναι για εσένα" Παίζει με τα νεύρα μου το ζώων.
"Ασε τις μαλακίες και πες μου τι έγινε εκείνο το βράδυ"
"Εσυ το διαλέξεις. Λοιπόν σε έβαλε στις τουαλέτες και σου έβγαλε σχεδόν όλα τα ρούχα σου..." Τι;;; Πόσοι με είδαν χωρίς ρούχα;. Πότε έγιναν όλα αυτά;. Γιατί δεν θυμάμαι τίποτα; "Μπήκαμε μέσα στις τουαλέτες εγώ και ο Άλεξ και σε ακούσαμε να φωνάζεις άσε με και άσε με... Είχε κλειδώσει και την πόρτα έτσι αναγκαστηκαμε να την σπάσουμε με τον αδελφό σου. Μετά... Τον άρχισα στις μπουνιές. Γι'αυτό σου λέω μην ξανά πλησιάσεις αυτόν τον μαλακα"
Έχω μείνει στήλη άλατος. Μα καλά πότε έγιναν όλα αυτά; Ο James γιατί νοιάζεται ξαφνικά; Ο Χάρρυ πολύ μαλάκας αλλά έννοια σου και θα τον κανονίσω εγώ.
"Καλά πάμε στο σχολείο τώρα.. θα αργησουμε" Μου είπε και συμφώνησα.
Pov Teresa
Το πρωί με ξύπνησε ο γλυκούλης ο Άλεξ μ και με έντυσε, ηταν τόσο τέλειο. Μετά πηγαμε φαγαμε λίγο πρωινό και φύγαμε για το σχολείο με την μηχανή του.
Εγώ και ο Άλεξ είμαστε σε διαφορετικές τάξεις, άρα μου έδωσε ένα ρουφηχτο φιλί στα χείλη όταν χτύπησε το κουδούνι και πήγα στην τάξη μου.
"Τζεσσσ"
"Τι έγινε;"
"Σε έφερε ο Τζέιμς;"
"Ναι... και μου είπε τι είχε γίνει στο μπαράκι"
"Και;;"
"Τσάμπα τον έβριζα για όλα αυτά με τον Χάρρυ"
"Εχθές που φωναζατε όταν μαγειρεύαμε τι γινόταν εκεί πάνω;" Την είδα πολύ σκεπτική. Μα καλά τι έγινε εκεί πάνω τέλος πάντων;
"Ειχε μπει στο δωματιο μου και μου την έπεφτε ο μαλάκας"
"Κι εμένα μου την είχε πέσει"
"Τι πράγμα;; Πότε πρόλαβε;"
"Την ημέρα που βλέπαμε ταινία...Δεν στο είχα πει"
"Αα"
"Καλά λέω να ρίξω έναν υπνακο τώρα στο μάθημα γιατί δεν κοιμήθηκα και πολύ εχθές"
"Ααα... Καλά κατάλαβα" Ήταν το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι πριν κλείσω τα μάτια μου.
Μετά από μερικά λεπτά-δευτερόλεπτα για μένα-χτύπησε το κουδούνι. Τέλεια τώρα εχω κενό.
Βγαίνω έξω απο την τάξη μαζί με την τζες και βαδίζουμε στο καθιερωμένο μας παγκάκι. Και αυτό που αντικρίζουν τα μάτια μου Δεν θέλω να το πιστέψω. Ο Άλεξ και η Σούζη-η πουτανιτσα του σχολείου-είναι στο διάδρομο. Αυτή έχει κολλήσει πάνω τού και εκείνος στο τοίχο. Πάω προς τα εκεί.
"Άλεξ τι κάνεις με αυτή;"
"Ασε το παιδί teresa τι σε νοιάζει τι κάνει;"
"Τι λες μωρή πουτανα... Είναι το αγόρι μου" Είπα νευριασμένη.
"Σε πειράζει να τον δανειστώ λίγο;" Μου απάντησε με αυτή την τσιριχτει φωνή μου.
"Ρε άντε γαμησου που θα μου πεις ότι θες να τον δανειστεις κιόλας καριολα"
"Αυτό θέλω αλλά δεν μας αφήνεις" Κοιτάζω τον alex σαν να του λέω «Δεν θα πεις κάτι;» κι εκείνος στον κόσμο του.
"Μην κάνετε έτσι... Teresa πάμε κάπου αλλού"
"Όχι δεν πάω πουθενά... Κάτσε με την μαλακισμενη μην ενοχλώ κιόλας" Άρχισα να φεύγω τρέχοντας.
"Teresa όχι δεν..." Πήγε να μιλήσει ο Alex αλλά είχα ήδη φύγει.
Pov Alex
Έσπρωξα την Σούζη, σηκώθηκα και πήγα τρέχοντας στην teresa. Κυριολεκτικά την άρπαξα αλλά δεν είχα να κάνω κάτι άλλο.
"Αφησε μεεεε" Γαμωτο, χαλιά τα έκανα πάλι.
"Όχι δεν σε αφήνω" Την πήρα και την έβαλα σε έναν τοίχο για να μην μπορεί να φύγει.
"Ασε με ήσυχη γαμωτο"
"Σκάσε" Και την φίλησα χωρίς ανταπόκριση.
"Φύγε από πάνω μου"
"Σταμάτα αφού δεν θα φύγω.. το ξέρεις"Και άρχισα να της δίνω ρουφηκτα φιλιά στον λαιμό με αποτέλεσμα να αφήσω κάποια σημάδια. Από ότι κατάλαβα της άρεσε.
Ντρινννννν.
Γαμημενο κουδούνι όχι τώρα. Καλά δεν πειράζει ας κάτσω μια ώρα έξω λες και είναι πρώτη φορά.
"Δεν θα πας στην τάξη σου;" Μου είπε ήρεμα αυτή την φορά.
"Μπα.. λέω να κάτσω λίγο μαζί σου"
"Ελα πήγαινε στην τάξη σου" Πείσμα αυτή η κοπέλα.
"Δεν θα πάω στην τάξη μου ειπαμε.. θα κάτσω μαζί σου" Την έπιασα και την φίλησα. Αυτή την φορά το φιλί είχε ανταπόκριση.
Πήγαμε μαζί προς τις κερκίδες. Εκεί ήταν η τζεσ και κάτσαμε λίγο μαζί της.
"Τι πάθατε εσείς οι δύο;" Μας ρώτησε με απορία στην φωνή τής.
"Τίποτα" είπαμε με μία φωνή.
"Καλά καλά, που είναι ο Τζέιμς;" Με ρώτησε η τζεσ. Τι ξαφνικό ενδιαφέρον;.
"Είναι μέσα στην τάξη"
"Εσυ γιατί δεν πήγες ρε βλάκα;" Πολλές ερωτήσεις η Τζέσ σήμερα.
"Δεν ήθελα..."
"Ναι και μετά θα λέει ότι έχει πολλές απουσίες... Μόνο μην κατηγορείς εμένα"Με διέκοψε η Teresa με ένα χαμόγελο.
Κατάλαβα ότι δεν μου κρατάει μούτρα.
"Μην νομίζεις ότι δεν σου κρατάω νεύρα βλαμμένο" Τώρα τι, διαβάζουμε και μυαλά;.
Της έδωσα άλλο ένα φιλί για να της περάσουν πλήρως τα νεύρα.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey 💁
Αν σας άρεσε ✩ και σχόλιο
Bye ✌️.
YOU ARE READING
The anarchic night ✨
Teen FictionJessica είναι από τα πιο bitch κορίτσια του σχολείου. Περιφρονεί τους πάντες. James το bad boy του σχολείου. Είναι από τα κλασικά αγόρια που κάθε βράδυ είναι με άλλη. Η jessica μισεί τον james για δικούς της λόγους αλλά ο james πάντα ήθελε να περάσε...