29ο κεφάλαιο

1.8K 68 3
                                    

Pov Jessica

Ο James νομίζω έχει μεθύσει για τα καλά. Πάλι καλά πού είμαστε σπίτι.

"James παμε πάνω εμείς"

"Δεν θέλωωω" Τον πήρα με το ζόρι και ανεβήκαμε πάνω.

Με έριξε πάνω στο κρεβάτι και άρχισε να μου αφαιρεί τα ρούχα. Πόνεσε λίγο το κεφάλι μού αλλά δεν είπα τίποτα.

Του έβγαλα κι εγώ τα ρούχα μέχρι που κανείς δεν φορούσε τίποτα.

Πήρε στάση ανάμεσα από τα πόδια μου.

"Προφυλακτικό μωρό μου" Του είπα.

Από ότι φάνηκε δεν καταλάβαινε και συνέχιζε.

"Βρε μωρό μου πήγαινε βάλε προφυλακτικό" Άρχιζε να με φιλάει.

Του έδωσα ένα χαστούκι και νομίζω ξύπνησε. Σηκώθηκε πάνω και έβαλε το προφυλακτικό που του ζητούσα. Ξανά ήρθε ανάμεσα από τα πόδια μου και συνεχίσαμε αυτό που κάναμε. Μπήκε μέσα μου πολύ βίαια και πονούσα.

"Συγγνώμη" Τότε ήταν σαν να ξύπνησε και ηρέμησε τις κινήσεις τού.

Όταν τελειώσαμε δεν σταμάτησε να με φιλάει. Καθίσαμε μαζί και κοιμηθήκαμε.

Στην μέση της νύχτας ξύπνησα από κάποιους θορύβους, κάποιος ξεπακετάριζε νομίζω.

Πήγα στο παράθυρο του δωματίου μου και είδα τους γονείς μου να ξεπακεταρουν τα πράγματά τους από το ταξίδι. Ωχ όχι.

"James ξύπνα τώρα" Φόρεσα γρήγορα τα ρούχα μου αλλά ο James δεν φορούσε τίποτα.

"James ξύπνα γαμωτο"

Ξύπνησε αλλά δεν καταλάβαινε και πολλά. Προσπάθησα να τον ντύσω.

"Έλα μωρέ τι έγινε;" Μου είπε.

"Σήκω ντύσου ήρθαν οι γονείς μου"

Σηκώθηκε και ντύθηκε ενώ ζαλιζόταν κι εγώ πήγα στο δωμάτιο του Alex. Τον ξύπνησα και του είπα ότι ήρθαν οι γονείς μάς.

"Εγώ τι να κάνω;" Με ρώτησε ο James.

"Εσύ πήγαινε στο δωμάτιο του Alex, και η Teresa θα έρθει στο δωμάτιο μου"

"Έγινε" Πήγε στο δωμάτιο του Alex και η Teresa ηρθε στο δικό μου και κάναμε ότι κοιμόμαστε. 

Μπήκαν στο σπίτι οι γονείς μου όπως πάντα μας έγραψαν και δεν σεβάστηκαν ότι κοιμόμαστε. Μπήκαν στα δωμάτια μας και μας έλεγξαν. Στην συνέχεια πήγαν στο δωμάτιο τους και κοιμήθηκαν μια χαρά ενώ έκαναν πριν τόση φασαρία.

Καθίσαμε με την Teresa λιγο ακόμα και κοιμηθήκαμε κι εμείς. Το πρωί ξυπνήσαμε πολύ πιο πριν από τους γονείς μας και πήγαμε να φτιάξουμε κάτι να φάμε. Ούτε καν τους νοιάζει αν φάμε ή όχι.

Όχι δεν έχω νεύρα αν ρωτάτε.

Καθίσαμε στο σαλόνι με τα παιδιά και κατεβηκαν μετά από πολλές ώρες ύπνου οι γονείς μου.

"Γεια σας, γεια σας, τι κανετε;" Είπε η μάνα μου με αυτό το ξινό βλέμμα της.

"Καλά είμαστε μαμα" είπε ο Alex ο μαμακιας.

"Γεια σου Teresa" είπε η μάνα μου. Πότε δεν συμπάθησε την Teresa. Πάντα μου έλεγε ότι είναι κακή επιρροή αλλά ποτέ δεν την άκουσα.

"Γεια σας κυρία Mary"

"Αυτός εδώ ποιος είναι;" Απευθύνθηκε στον James.

"Ο κολλητός μου" είπε ο Alex.

Πήγε κοντά στον Alex η μάνα μου και κάτι του ψυθιρισε στο αυτί. Είμαι σίγουρη ότι του είπε κάτι κακο για τον James χωρίς καν να τον ξέρει.

Ναι... Τέτοια είναι η μάνα μου.

Έστω ο πατέρα μου που κάνει λες και δεν υπάρχουμε όχι σαν την μάνα μου.

Μετά από λίγη ώρα μας είπανε ότι θα πάνε μια βόλτα έτσι καθίσαμε λίγο και ηρεμήσαμε.

"Alex ποτέ λες να φύγουν;" Τον ρώτησα.

"Δεν ξέρω"

"Εύχομαι σύντομα" Ναι θέλω να φύγουν, καλύτερα να μην τους έχω μέσα στο σπίτι παρά να τους έχω και να μην μου δίνουν σημασία.

"Αυτή η μάνα σας πολύ ξινή ρε παιδί μου" Διαπίστωσε η teresa.

"Είναι πολύ ξινή αλλά δεν με νοιάζει έχω μάθει να μην της δίνω σημασία"

Ήρθε κοντά μου ο James "Είναι πολύ ξινή αλλά δεν με νοιάζει έχω μάθει να μην της δίνω σημασία" Μου ψιθύρισε. 

Μετά από ώρες γύρισαν οι γονείς μου και από κει που ήμασταν χαλαροί είπαμε να φύγουμε από το σπίτι για να μην μας ενοχλούν ετσι πηγαμε για καφέ. Καθίσαμε στο καφέ όση περισσότερη ώρα μπορούσαμε για να μην γυρίσουμε στο σπίτι νωρίς.

Παίξαμε τράπουλα και κατάλαβα πόσο άχρηστος είναι ο James στα χαρτιά.

"Πρέπει να σου μάθω" του είπα γελώντας.

"Ναι πρέπει γιατί δεν το έχω καθόλου"

Έτσι όπως καθόμασταν ήρθε και μας χαιρέτησε και ο Dom... Το παιδί με το σκειτ. Όταν είδαμε τις φάτσες τον αγοριών οι οποίοι είχαν ζηλέψει σκάσαμε στα γέλια με την Teresa.

Όταν βράδιασε είπαμε να φύγουμε. Γυρίσαμε σπίτι και ευτυχώς οι γονείς μου ήταν στο δωμάτιο τους με κλειστή την πόρτα άρα δεν θα μας έβλεπαν.

Με τα παιδιά είπαμε να κοιμηθούμε όλοι σε ένα δωμάτιο, για να μην υποψιαστούν κάτι οι δικοί μου.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey 💁
Αν σας άρεσε ✩ και σχόλιο
Bye ✌️.

The anarchic night ✨Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang