Ντριννν
Γαμημένο ξυπνητήρι ήλπιζα ότι δεν θα χτυπούσες. Άλλη μια μέρα σχολείων. Άλλη μια μέρα ρουτίνας. Άντε αρκετά το φιλοσοφισα πρωί πρωί παω να ξυπνήσω τους άλλους.
Παω να ανοίξω την πόρτα του δωματίου του alex αλλά το μετάνιωσα. Δεν ξέρω τι θα δουν τα ματάκια μού.
"Jamessssssssss" Του φώναξα καθώς τού πετούσα ένα μαξιλάρι
"Τι θες μωρέ πρωινιατικα;"
"Σήκω ρε ζώων σχολείο"
"Πωωω πάλι;"
"Ναι συγγνώμη δεν σε ρωτήσαμε. Άντε σήκω και πήγαινε ξύπνα και τα παιδιά"
"Οχουυ γιατί δεν πας εσυ;"
"Ναι καλά δεν μπαίνω εγώ εκεί μέσα"
"Και γιατί να πάω εγώ;;"
"Καλά ρε γάμα το θα πάω"
Ανεβαίνω τις σκάλες και πλησιάζω δειλά το δωμάτιο. Αφού χτυπήσω πρώτα μπήκα μέσα. Πάλι καλά δεν βλέπω κάτι που θα με σοκάρει. Πλησιάζω τον alex και του είπα ότι πρέπει να σηκωθούν για να πάμε σχολείο και τα σχετικά.
Pov Alex.
Ήταν μια υπέροχη βραδιά εχθές. Πριν λίγο με ξύπνησε η Τζέσικα. Είμαι σχεδόν γυμνός κάτω από τα παπλώματα. Είναι πολύ άβολο.
"Τζες, η teresa κοιμάται ακόμα και είμαστε σχεδόν γυμνοί άρα βγες λίγο έξω"Της ψιθύρισα.
"Καλά καλά μην αργήσετε"
"Αγάπη μου " είπα σιγά στην Teresa.
"Τι έγινε μωρό μου;"
"Έχουμε σχολείο έλα πάμε να ετοιμαστούμε"
"Ελα μην πάμε μωρέ μια μερααα" γκρινιάρα μας βγήκε.
"Ελα θα σε ντύσω εγώ" της είπα.
"Καλά πάμε τότε"Κατευθειαν άλλαξε γνώμη.
"Ελα μωρέ μην μου βάλεις αυτό θέλω κάτι πιο κοντοοο"
'Όχι αυτό θα σου βάλω" Θα την κοιτάζουν όλοι με κάτι διαφορετικό από αυτό.
"Ελα μωρέ γιατί;;;"
"Έτσι"
"Μήπως ζηλεύεις αγάπη μου;" Πήρε το πονηρό της βλέμμα.
"Σταματά μωρέ δεν ζηλευω"
Δεν ζηλεύω απλά δεν θέλω να φορέσει κάτι κοντό γιατί θα την κοιτάνε όλοι σαν μαλακες.
"Καλά βάλε μου ότι θες"
"Ωραί..." πήγα να πω άλλα με διέκοψε.
"Τι ωραίο φούτερ είναι εκεινο;;;;;;"
"Σου αρέσει;"
"Ναι πολύ"Το πήρα στα χέρια μου και της το φόρεσα.
"Τώρα θα μυρίζω σαν εσενα!!" Μου είπε με μια χαρούμενη φατσούλα και της έδωσα ενα φιλί στο μέτωπο.
"Ναι άντε πάμε έχουμε αργήσει μικρή"
"Με την μηχανή θα πάμε;"
"Ναι μωρό μου"
"Περίμενε να δω πως θα έρθει η Τζέσικα"
Pov Jessica
Αφού είπα στον Άλεξ να αρχίσει να ετοιμάζεται πηγα να ετοιμαστώ κι εγώ. Φόρεσα ενα μαύρο τζιν κι ένα κοντό φούτερ και πήγα κάτω.
Είδα τον Τζέιμς με ελάχιστα ρούχα να ετοιμάζεται και αυτός. Αχ αυτό το 6 pack. Όσο μαλακας είναι άλλο τόσο μαναρακι είναι. Εδώ που τα λέμε υπάρχουν τόσοι εκεί έξω με six pack σιγα.
Ήρθαν και η Τερέζα με τον alex. Φάγαμε και ήρθε η ώρα να φύγουμε. Η Teresa έφυγε με τον alex κι εγώ απ'το να πάω με τον james προτίμησα να περπατήσω.
Εφυγα από το σπίτι, στον δρόμο βρήκα τον χάρρυ και πήγαμε μαζί σχολείο.
Μόλις με είδε μου έδωσε μια αγκαλιά και ενα φιλί στο μάγουλο, για κακή μου τύχη εκείνη την στιγμή πέρασε ο james με την μηχανή του και ο Χάρρυ με το που τον είδε με άρπαξε και με φίλησε. Κατέβασε τα χέρια του στους γοφούς μού και τους ζουλιξε λίγο.
Δεν έκανα κάποια κίνηση να σταματήσω ότι γινόταν αλλά σταμάτησε χωρίς να καταλάβω το πώς.
Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον james να χτυπάει τον χάρρυ. Όχι πάλι ρε γαμωτο. Πρέπει να τους σταματήσω. Αχ κάτι πρέπει να κάνω.
Το βρήκααααα.
"Αχ δεν είμαι καλά" Έκανα και καλά ότι σωριαστικα στο πάτωμα και σταμάτησαν. Πάλι καλά.
"Τι έπαθες;" Είπε ο james.
"Μπορείς να με πας απλά στο σχολείο;"
"Ναι φυσικά ανέβα στην μηχανή και έρχομαι" Έκανα ότι είπε και τον άκουσα να λέει "Εμείς δεν τελειώσαμε" λογικά αναφερόμενος στον χάρρυ.
Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μίσος αυτά τα δυο άτομα. Τι είχε γίνει εκείνο το βράδυ. Η μνήμη μου δεν βοηθάει καθόλου την κατάσταση γαμωτο!. Γιατί κανένας δεν μου λέει τι έγινε εκείνο το βράδυ. Στο κάτω κάτω δικαίωμα μου είναι να ξέρω τι πήγε να μου κάνει κι αν ότι λένε αληθεύει.
"James"
"Τι θες"
"Θέλω να μου πεις τι είχε γίνει εκείνο το βράδυ που είχα βγει με τον Χάρρυ και γιατί υπάρχει τέτοια έχθρα μεταξύ σας" ξαφνικά φρέναρε απότομα την μηχανή τού.
Καλέ θα με σκοτώσει αυτός.
"Δεν είναι απαραίτητο να τα μάθεις τώρα αυτά"
"Ορίστε; Σε εμένα έγιναν αν ξέρεις. Άντε λέγε"
Για να δούμε...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey 💁
Αν σας άρεσε ✩ και σχόλιο
Bye ✌️.
KAMU SEDANG MEMBACA
The anarchic night ✨
Fiksi RemajaJessica είναι από τα πιο bitch κορίτσια του σχολείου. Περιφρονεί τους πάντες. James το bad boy του σχολείου. Είναι από τα κλασικά αγόρια που κάθε βράδυ είναι με άλλη. Η jessica μισεί τον james για δικούς της λόγους αλλά ο james πάντα ήθελε να περάσε...