Αν θέλετε cast σχολιάστε →
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Τιιιιιιι.
Πότε έφτασε 8 η ωρααα.
Παίρνω γρήγορα τα ρούχα μου ντύνομαι και κατεβαίνω κάτω όπου βρήκα τον Αlex.
"Που ήσουν εσύ το βράδυ;"
"Για καφέ"
"Τόσο αργά;"
"Ναι...Έχουμε αργήσει δεν πάμε σχολείο;"
"Ο James;"
"Πήγε σπίτι του εχθές"
"Καλά.. θα με πας εσύ;"
"Ναι πάμε"
Όταν φτάσαμε μπήκαμε κατευθείαν στις τάξεις γιατί είχαμε αργήσει. Η Teresa με περίμενε στην τάξη.
"Επ Jess πως πάει;"
"Καλά.. ο James δεν ήρθε σπίτι εχθες βράδυ.. περιεργο"
"Και τι ώρα γύρισε ο Alex;"
"Γύρισε ενώ κοιμόμουν δεν ξέρω"
"Μα καλά τόσο αργά για καφέ;"
"Έτσι λένε... Εγώ δεν τους πιστεύω... Κάτι υποψιάζομαι"
"Και που μπορεί να ήταν;"
"Δεν ξέρω τι να σου πω"Μετά από σχεδόν μισή ώρα χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα. Πάω σιγά σιγά έξω με την Teresa βλέπω τον James να πηγαίνει προς το πίσω μέρος του σχολείου και να κοιτάζει εξεταστικά γύρω του μήπως τον κοιτάζει κανείς.
"Teresa εχω μία δουλειά πήγαινε στον alex"
"Εντάξει"
Πηγαίνω προς τα πίσω, βλέπω τον James να κραταει ένα σακουλάκι με μια άσπρη σκόνη κοντά στα χείλη.
Ωχ θεέ μ!
Ο James παίρνει ναρκωτικά;
Αυτό είναι παρατραβηγμένο μέχρι και για τον James.
Καθόμουν και τον κοιτούσα χωρίς να μιλάω μέχρι που με είδε εκείνος.
"Γαμωτο Jessica τι κάνεις εδώ;"
"Παίρνεις ναρκωτικά"
"Δεν είναι αυτό που νομίζεις"
"Τι δεν είναι αυτό που νομίζω;; Είναι ολοφάνερο"
"Όχι όχι περίμενε..."Πήρα το σακουλάκι από τα χέρια του και το πέταξα στα σκουπίδια.
"Τι κανειςς;;" Μου φώναξε και του εδωσα ένα χαστούκι.
"Είσαι μαλακας; Για ποιον γαμημενο λόγο να πάρεις ναρκωτικά;"
"Για πολλούς και διάφορους λόγους Jess.. εσένα τι σε νοιάζει;"
"Τι τι με νοιαζει ρε βλάκα.. είσαι κολλητός του αδελφού μου"
"Τα έλεγα και εγώ κάτι τέτοια"
"Ναι δεν με νοιάζει για εσένα... Για τον αδελφό μου με νοιάζει.. τον έχεις μπλέξει και αυτόν ε; Γι' αυτό άργησε εχθές βράδυ;"
Ήμουν λιγάκι υπερβολική, με ενδιαφέρει για τον James όσο με τον Alex αλλά γιατί να του πω;. Να με κοροϊδεύει μετα;
"Όχι δεν έχω μπλέξει κανέναν σε τίποτα" Είπε απότομα.
"Ωραία αν ισχύει όντως και δεν τον έχεις μπλέξει... Μην συνεχίσεις να το κάνεις ούτε εσύ σε παρακαλώ"
"Ρε Jess γαμωτο δεν παίρνω ναρκωτικά"
"Κι αυτό που είδα τι ήταν;"
"Δε-Δεν μπορώ να σού πω"
"Γιατί δεν παραδέχεσαι μια φορά την αλήθεια ρε James;"
"Ωραία... Παίρνω ναρκωτικά ευχαριστήθηκες;" Απάντησε θυμωμένα. Και φταίει και θυμώνει.
Ντριννννν.
"Μην πεις σε κανέναν ότι έγινε συνεννοηθήκαμε;" Μου είπε και πριν προλάβω να μιλήσω είχε εξαφανιστεί απ'το οπτικό μου πεδίο.
Pov James
Ντριννν.
Το κουδούνι χτύπησε και μόλις θυμήθηκα ότι εχω δώσει ραντεβού με ένα παιδί να μου δώσει ένα σακουλάκι με κοκαΐνη.
Και επειδή θα το έχετε απορία είμαι σίγουρος. ΌΧΙ δεν παίρνω ναρκωτικά, ένας μαλακας απ'την συμμορία μου πήρε κοκαΐνη από τον παπαρα τον Ντέιβιντ και θα πρέπει να του το δώσω.
Βγαίνω έξω, πάω στο πίσω μέρος του σχολείου όπου εκεί με περιμένει το παιδί. Μου το δίνει και φεύγει. Το ανοίγω και το βάζω κοντά στο στόμα μου για να σιγουρευτώ ότι είναι όντως κοκαΐνη.
Εκείνη την στιγμή βλέπω την Jessica να με κοιτάζει δεν ξέρω κι εγώ πόση ώρα.
Με βρίζει και μου λέει διάφορες μαλακίες ότι παίρνω ναρκωτικά και τα σχετικά. Παίρνει το σακουλάκι που έχω στα χέρια μου και το πετάει στα σκουπίδια. Θέλω να της φωνάξω άλλα κρατάω τα νεύρα μού.
Της είπα ότι παίρνω ναρκωτικά μόνο και μόνο γιατί δεν πρέπει να μάθει την αλήθεια. Αν μάθει την αλήθεια κινδυνεύει.
Έφυγα από πίσω αλλά δεν πήγα στο μάθημα μου. Κρύφτηκα κάπου και μόλις πήγε προς την τάξη της πήγα πίσω εκεί που βρισκόμουν.
Πάω στον κάδο να δω αν σώθηκε τίποτα αλλά άδικος ο κόπος. Η κοκαΐνη είχε σκορπιστεί στον κάδο και ήταν αδύνατον να την μαζέψω. Γαμωτο σου jess. Έτσι μπήκα κι εγώ στην τάξη μου.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey 💁
Αν σας άρεσε ✩ και σχόλιο
Bye ✌️.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The anarchic night ✨
Подростковая литератураJessica είναι από τα πιο bitch κορίτσια του σχολείου. Περιφρονεί τους πάντες. James το bad boy του σχολείου. Είναι από τα κλασικά αγόρια που κάθε βράδυ είναι με άλλη. Η jessica μισεί τον james για δικούς της λόγους αλλά ο james πάντα ήθελε να περάσε...