21ο κεφάλαιο

2.1K 77 3
                                    

Pov Jessica

Επιτέλους τελείωσε το σχολείο και δεν έχω δει τον James από το πρώτο διάλειμμα. Που μπορεί να πήγε;.

"Θα πας με τα πόδια σπίτι Jess γιατί εγώ θα πάω την Teresa" Μου είπε ο alex.

"Σπίτι μας θα έρθεις Teresa ετσι δεν είναι;"

"Ναι Jess"

"Τα λέμε σπίτι.. λογικά μέχρι να φτάσεις θα έχουμε φτιάξει κάτι να φας"

Μετά από λίγη ώρα φτάνω σπίτι και βλέπω τα πάντα έτοιμα στο τραπέζι. Όταν φάγαμε ο Alex έφυγε και είπε ότι πάει κάπου με τον James ενώ εγώ του ψιθύρισα ότι θα τα πούμε το βράδυ.

"Τι θες να κάνουμε;" Με ρώτησε η Teresa.

"Δεν ξέρω.. έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου ρε Teresa που δεν έχω και τόση όρεξη"

"Είσαι να πάμε καμιά βόλτα ρε; Καιρο έχουμε"

"Ναι πάμε γιατί δεν θέλω να κάτσω σπίτι τώρα"

Βγήκαμε από το σπίτι και πήγαμε σε ένα καφέ κοντά στο σπίτι. Καθίσαμε και παραγγείλαμε δύο γρανίτες να θυμηθούμε λίγο τα παλιά. Όταν ήρθαν τις ήπιαμε μέσα σε λίγα λεπτά

"Οοο δεν έπρεπε τόσο γρήγορα... Πόνεσε η κοιλιά μου"

"Ναι ισχύει.. δεν φωνάζεις να πληρώσουμε;"

"Μόλις ήρθαμε ρε Jessica"

"Έλα, πάμε καμιά βόλτα μωρέ"

"Καλή ιδέα"Πληρώσαμε κι αρχίσαμε να κάνουμε βόλτες.

"Τι μανάρι είναι αυτοοο"

"Teresa αυτός δεν είναι ο Flinn;" Τον Flinn τον ξέρουμε από το δημοτικό και δυστυχώς δεν πάμε στο ίδιο σχολείο.

"Ωχ πώς άλλαξε έτσι αυτός ρε;"

"Δεν ξέρω, λες να πάμε να του μιλήσουμε;"

"Φύγαμε"

Πηγαμε προς τα εκεί και μας χαιρέτησε πρώτος."Επ.. γεια σας κορίτσια... Τι κάνετε;"

"Μια χαρά εσύ τι κάνεις;" Του απάντησα.

"Καλά είμαι μωρέ... Θα πάω να κάνω λίγο σκέιτ στην πλατείτσα με κάτι παιδιά"

"Κομπλέ καλά να περάσεις"

"Ε μήπως θέλετε να έρθετε;"

"Φυσικά" Είπε η Teresa και την σκουντιξα.

"Παμε τότε κορίτσια τι περιμένετε"

Έτσι όπως προχωρούσαμε ο Flinn πήγαινε με το σκέιτ του και εμείς με τα πόδια και συζητούσαμε για διάφορα πράγματα που κάναμε όταν ήμασταν μικρά. Όταν φτάσαμε στην πλατεία αντικρίσαμε πολλά αγόρια με σκέιτ να κάνουν κόλπα και να πέφτουν πολύ συχνά κάτω και να χτυπάνε.

The anarchic night ✨Donde viven las historias. Descúbrelo ahora