Ξημέρωσε και είμαστε όλοι σε ένα κρεβάτι, μην με ρωτάτε πως χωρέσαμε δεν ξέρω.
Πάω να σηκωθώ αλλά πουυυ αφού με έχουν στριμωξει ο James και η Teresa. Κάνω μια προσπάθεια, αλλά κάτι με τράβηξε πίσω.
Ααα καλέ ο James ξύπνησε και μου είπε καλημέρα.
"Καλημέρα" Του απάντησα.
Πήγα να σηκωθώ. "Δεν μπορούμε να πάμε έξω μαζί θα μας υποψιαστούν οι γονείς σου"
"Τότε πάω να φτιάξω κάτι και να τα φέρω εδώ για να φάμε"
"Ωραία σε περιμένω" Βγήκα έξω και πήγα κάτω, έφτιαξα πρωινό για εμένα και τα παιδιά και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου.
Έτσι όπως ανέβαινα τα σκαλιά άνοιξε η πόρτα των γονιών μου.
"Καλημέρα Jessica... Που τα πηγαίνεις όλα αυτά;" Παραξενεύτηκε η μάνα μου.
"Στα παιδιά μέσα"
"Γιατί είστε σε ένα δωμάτιο;" Είπε με το ξινό της βλέμμα.
"Απλά είπαμε να κοιμηθούμε σε ένα δωμάτιο και να παίξουμε κάνα επιτραπέζιο το βράδυ" Της είπα με το ίδιο βλέμμα.
Ο πατέρας μου εντωμεταξυ έφυγε κάτω και ούτε καλημέρα δεν μου είπε. Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και τα παιδιά είχαν ξυπνήσει. Τους πήγα το πρωινό και φάγαμε όλοι μαζί. Όταν τελειώσαμε είπαμε να πάμε καμιά βόλτα για να μην μας ενοχλούν οι γονείς μου.
"Είστε να πάμε το σινεμά που λέγαμε;" Πρότεινε η Teresa.
"Ναιιι" Συμφώνησα.
"Ρομαντική ταινία; Σοβαρά;" Είπε και ξινησε τα μούτρα τού ο Alex.
"Ναι ρε πάμε σιγά" είπε ο James και άλλαξε και την γνώμη του Alex.
Καθίσαμε στο δωμάτιο μου και λέγαμε διάφορα μέχρι να περάσει η ώρα. Μετά απο λίγο ετοιμαστήκαμε και φύγαμε.
{..}
Φτάσαμε στο σινεμά. Η Teresa πέταξε απ'την χαρά τής.
"Τόσο πολύ θες να την δεις αυτή την ταινία;" Της είπα χαμογελώντας.
"Με νοιάζει μόνο ότι είναι ρομαντική και ότι είμαι με τον Alex"
"Μόνο μην είναι λυπητερή" Τής είπα.
Πήραμε ποπ κορν και πήγαμε στην αίθουσα. Καθίσαμε όλοι δίπλα δίπλα. Κλασσικά τα ποπ κορν τελείωσαν πριν καν αρχίσει η ταινία.
Καθίσαμε αγκαλιά με τον James και βλέπαμε την ταινία.
"Έχεις ξανά δει ρομαντική ταινία;" Τον ρώτησα.
YOU ARE READING
The anarchic night ✨
Teen FictionJessica είναι από τα πιο bitch κορίτσια του σχολείου. Περιφρονεί τους πάντες. James το bad boy του σχολείου. Είναι από τα κλασικά αγόρια που κάθε βράδυ είναι με άλλη. Η jessica μισεί τον james για δικούς της λόγους αλλά ο james πάντα ήθελε να περάσε...