"Τι έγινε ρε; Μήπως γουστάρεις τον αδελφό μου;" Της είπα έχοντας ένα ανακριτικό βλέμμα στο πρόσωπο μου.
"Όχι ρε τι λες; Εντάξει πολλά αγόρια είναι γλυκά σιγά" Μας έπεισες.
"Μα καλά, πώς δεν με πήγε ο αδελφός μου σπίτι και με πήγε ο james;" Ο alex δεν θα έκανε ποτέ καμία ευγενική κίνηση σε κοπέλα.
"Αυτός επέμενε να με πάει σπίτι μου τι να σου πω"
"Επέμενε κιόλας ε; Τι να πω" Χμ...μουσιτσα έχουμε να μιλήσουμε μετά.
"Ναι αυτό τον έκανε ακόμα πιο γλυκό .. εεε πιο ευγενικο"
"Αα καλά Teresa δεν συνεννοούμαστε σήμερα."
"Δεν πάμε στα αγόρια από κει να κάτσουμε μαζί τους;" Μου είπε με puppy face.
"Μετά από αυτό που έγινε;;;; Με τίποτα!"
Στο τέλος καταλήξαμε στο δωμάτιο των αγοριών.
"Τι παίχτηκε το βράδυ Τζέσικα; Γιατί ήπιες τόσο;" Είπε ο james. Νοιάζεται ξαφνικά;...
"Ο Χάρρυ όλο με κερνουσε ποτά δεν φταιωω"Για μια στιγμή ο Χάρρυ που πήγε;
"Σχετικά με αυτό.. ας τον ξεχάσεις για λίγο" Ξαφνικό ενδιαφέρον βολ 2 απ'τον james.
"Τι εννοείς να τον ξεχάσω μαζί του βγηκαα"
"Ναι και ο μαλακας σε έβαλε στις τουαλέτες με το ζόρι ... Ξέχνα τον Jessica δεν ξανά πας πουθενά μαζί του" Όπα ρε παιδιά πότε έγιναν όλα αυτά και γιατί δεν θυμάμαι σχεδόν τίποτα;.
"Θυμάμαι ότι με έβαλε στις τουαλέτες, και ότι με πέταξε κάτω και χτύπησα λίγο αλλά δεν θυμάμαι την συνεχεια."
"Και δεν θες να την θυμηθείς" Μου είπε ο james.
"Τι εννοείς;"
"Jessica τέλος αυτό το θέμα .. ξέχνα τον είπα." Φώναξε ο alex φωναχτά.
Σιγά μην μου πουν τι θα κάνω.
"Alex ξέρεις ότι σήμερα ξύπνησα αγκαλιά με τον μαλακα τον φίλο σου ε;"
"Μην με λες μαλακα εμένα"
"Σκάσε james. Και Jessica εσύ δεν τον αφήνεις το βράδυ μην τον κατηγορείς"
"Αα..." Ήταν μια από τις πιο άβολες στιγμές στην ζωή μου
"Παιδιά έχω πεθάνει από την πείνα και είναι μεσημέρι.. δεν πάμε να φτιάξουμε τίποτα όλοι μαζί;" Πάλι καλά πετάχτηκε και η Teresa. Την είχα ξεχάσει αυτήν.
"Καλή ιδέα φύγαμε." Αμέσως ο αδελφός μου μην χάσει. Πρόθυμο τον βλέπω ας τους αφήσω λίγο μόνους τούς.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The anarchic night ✨
Ficção AdolescenteJessica είναι από τα πιο bitch κορίτσια του σχολείου. Περιφρονεί τους πάντες. James το bad boy του σχολείου. Είναι από τα κλασικά αγόρια που κάθε βράδυ είναι με άλλη. Η jessica μισεί τον james για δικούς της λόγους αλλά ο james πάντα ήθελε να περάσε...