ლუიმ რამდენიმე წამით მიშტერების გარდა ვერაფერი შეძლო. ნამდვილად მამამისი იყო. მამამისი, რომელიც ქალს კოცნიდა. და ეს ქალი დედამისი არ იყო.
თუმცა იცნო ქალი: მამამისის მდივანი იყო. ლუი სრულიად განადგურებული იყო, ვერაფრის თქმას ახერხებდა. ბოლოს უბრალოდ შებრუნდა და სიარული დაიწყო, მხოლოდ წინ იყურებოდა, სხვაგან არსად.
„ლუი!" ეძახდა ჰარი და უკან მიყვებოდა.
ლუი კუთხესთან იყო მისული, როცა ჰარიმ მკლავზე ხელი მოკიდა და გააჩერა. ლუი სკამზე ჩამოჯდა და რამდენიმე წუთით უბრალოდ გზას გაჰყურებდა.
ჰარიც გვერდით მიუჯდა და ლუის მხოლოდ ეს სჭირდებოდა. ვიღაც სჭირდებოდა, ვინც უბრალოდ მასთან იქნებოდა ლაპარაკის ან რამის გაკეთების გარეშე.
ლუიმ თავი სკამის ზურგს მიაყუდა და ჰარისთან ახლოს მიიწია. თავს ძალიან ცუდად გრძნობდა, რომ მისი არ სჯეროდა.
„ლუ..." დაიწყო ჰარიმ და ხელი ლუის მხრებზე მოხვია.
ლუი შეხებამ შეაკრთო.
„მე უბრალოდ...ცოტა ხნით მარტო ყოფნა მჭირდება." ჩაიბუტბუტა და ტაქსი გააჩერა.
ჰარიმ მის უკან მიმავალი ტაქსი გააჩერა და მძღოლს უთხრა, რომ წინ მიმავალს გაჰყოლოდა.
ლუიმ მძღოლს 10 ფუნტი მისცა, რაც ბევრად მეტი იყო და მაქანიდან გადმოვიდა. უბრალოდ არ უნდოდა, რომ საკუთარი თვალების დაეჯერებინა, არ შეიძლება ეს მართალი ყოფილიყო. მამამისი პატიოსანი კაცი, არასდროს უღალატებდა ცოლს.
მაგრამ როგორც ჩანს, უღალატა.
კარის გაღება სცადა, მაგრამ გაახსენდა, რომ ბარათი ჰარის დაუტოვა, ამიტომ შუბლი მიადო კარებს. უბრალოდ უნდოდა, რომ დაწოლილიყო და საათებით ეტირა, ისე, რომ არავის დაენახა.
მგონი ჭკუიდან იშლებოდა.
„ლუი, მე მაქვს გასაღები." თქვა ჰარიმ. ლუიმ თავი შეაბრუნა და ჰარი დაინახა.
YOU ARE READING
პატარავ, სამოთხე შენს თვალებშია |Completed| (Baby Heaven's in your Eyes)
Fanfictionწაიკითხეთ ძალიან მაგარი ლარი ფანფიქი "Baby Heaven's in your Eyes" ქართულად.