Am doar o ora jumatate sa ma pregatesc. Dar ma descurc eu..
Imi iau tot o rochie rosie,de data asta mai scurta si prinsa cu o curea la mijloc,imi aranjez parul mai nou blond si ma dau cu un ruj rosu,tipator,sa fiu sigura ca o sa atrag atentia.
Petrecerea avea loc pe un iaht...ce tipic.
Coboram din taxi si urcam pe trepte. Toti erau acolo: Wilson Clarke,Amelia Clarke si preaiubitii lor copii, Johnathan si Charlotte. Am observat ca si Ricky a venit..nu stiu cum a ajuns inaintea mea..purta o rochie neagra,scurta,o geaca de piele,niste ciocate cu toc si parul pe spate,ca de obicei.
- Ricky,tu ce cauti aici?
- Cum adica? Doar tu sa te distrezi?ma intreba in timp ce ridica paharul de vin in semn de "noroc".
Ridicam o spranceana si zambeam,apoi o lasam cu vinul si cu iubitul ei,Andy.
L-am observat pe John (prescurtare de la Johanthan) si m-am lovit "accidental" de el.
- Oh,scuza-ma..
- Nu face nimic,spuse fara sa piarda contactul vizual.
- Eu sunt Sarah,i-am spus si i-am aruncat un zambet seducator.
- John..
John era inalt,bine facut,brunet si cu ochii caprui..culoarea ciocolatei cu lapte..ce pot sa zic,era genul pe care toate-l vor si niciuna nu-l are...momentan.
- Deci? Trebuie sa fie frumos sa faci parte din familia asta,nu-i asa?
- Mai mult sau mai putin.. Vrei sa-i cunosti?
- Desigur.
Il apucam de brat,iar el ma conducea la ei. In sfarsit,eram fata in fata cu ei. Am simtit cum un fior imi cuprinde tot trupul,insa l-am acoperit cu un zambet.
- Faceti cunostinta cu Sarah.
- Buna seara domnule si doamna Clarke! Charlotte..
Nu mi se potrivea genul asta de limbaj...dar ei asa vorbeau si vroiam sa par una dintre ei.
- Incantata de cunostinta,spuse Charlotte avand un zambet cald pe fata.
Charlotte era de inaltime medie,slaba,cu parul saten si nu foarte lung,si ochii caprui,la fel ca Johnathan. Parea de treaba.
- Deci,Sarah..ai vrea sa vii pe la mine dupa petrecere?ma intreba John.
- Da..mi-ar placea.
Dupa ce toti au plecat acasa,eu am plecat cu John. Am stat la piscina lor,am vorbit despre diverse,am ras,am baut...si dimineata ne-am trezit in acelasi pat. Stateam cu capul pe pieptul lui,iar el ma tinea de talie. M-a vazut ca am inceput sa ma dezmeticesc.
- Neata,mi-a soptit.
- Neata..
Am stat fara sa spunem nimic cateva minute.
- Aseara a fost...wow..
- Da,a fost..spuneam in timp ce ma intorceam cu fata la el si zambeam.
El ma tragea spre el si ne sarutam. Eu inca tineam mana pe pieptul lui.
Chestia ciudata e ca...imi placea,si mi-a placut ce s-a intamplat in acea seara..oare ma...indragostesc?
CITEȘTI
Răzbunare
БоевикEi mi-au luat tot,acum e randul meu. O sa fie nevoie sa fac sacrificii,dar fac orice pentru Razbunare.