Nu am de gand sa renunt la acest copil. Daca va muri Kevin macar acest copil imi va aminti de el...dar Kevin n-o sa moara,nu-i asa?.. Nu,Sarah,gandeste pozitiv.
Chiar daca nu voi renunta la copil,va fi nevoie sa renunt la altceva..imi pare rau,John. Chiar te-am iubit candva..imi pare rau,Charlotte,dar nu am de ales. Parintilor Clarke,nu imi pare rau. De abia astept sa va vad chinuindu-va pana la moarte..asa cum eu m-am chinuit atatia ani sa ma ridic si sa ajung unde sunt acum. Mai intai trebuie ca tatal viitorului meu copil sa se puna pe picioare.
- Sarah?se aude o voce stinsa.
Intorc capul si-l vad pe Kevin cum deschide ochii.
- Kevin! Esti bine!spun dand din plans in ras.
- Da..cred.
Zambesc.
- Kevin,trebuie sa-ti spun ceva.. Eu...
Dar n-apuc sa termin ca John intra iar in salon.
- Sarah,hai. Te externeaza.
- Ok..dar el?
- El o sa mai stea aici ceva timp..
- Oh.. Kevin,te descurci?
A dat aprobator din cap.
- Ok,dar sa stii ca o sa vin in vizita,spun eu grijulie.
*acasa*
- Uite,John..legat de copil..
- O sa scapi de el.
- Nu. Nu-mi poti spune ce sa fac!
- Ba cam pot,pentru ca suntem casatoriti,iti amintesti?
- Da,John. Imi amintesc. Dar e copilul meu. Tu vrei sa ai copii?
- Nu schimba subiectul!
- Doar raspunde la intrebare!
- Normal ca vreau!
- Ok. Si gandeste-te: daca fac avort s-ar putea sa nu mai pot face copii! In schimb,dupa ce nasc copilul,il putem da la un adapost!
- Nu stiu ce sa zic..
- Nu mai spune nimic..
Charlotte intra in camera.
- Sarah,am auzit ce s-a intamplat..esti ok?spune in timp ce sare sa ma imbratiseze.
- Da,din cate vezi.
- Sarah,trebuie sa iei o decizie,ne intrerupe John.
- Am luat deja.
-------------------------------------------------------------
Helău. Ce faceti? Sincer,nu sunt mandra de acest capitol,nu prea am avut idei. Dar am destule pentru capitolul urmator....deci fiti pe faza. Pupici! :3
~Zuzucraft
CITEȘTI
Răzbunare
ActionEi mi-au luat tot,acum e randul meu. O sa fie nevoie sa fac sacrificii,dar fac orice pentru Razbunare.