Ne-am despartit din sarut si ne-am privit in ochi. Oh,Doamne! Ochii aia verzi ma hipnotizeaza..nu m-as mira daca as lesina acum. Mi-am muscat buza de jos,iar el mi-a zambit satisfacut. Am inceput sa ne sarutam iar,dar din ce in ce mai pasional..simteam energia cum imi strapunge tot corpul. Am ajuns in dormitor dupa ce am darmat vreo 2 vaze.. Dar ce conteaza? M-a trantit in pat si si-a dat jos bluza. Imi venea sa mor cand am vazut ce patratele are.. Si ne-am inceput treaba..
Dupa ce am terminat s-a auzit o bubuitura mare. Ne-am uitat unul la altul speriati.
- Vin imediat. Stai aici.
- Ok...spun eu si ma acopar cu plapuma.
El se da jos din pat si se imbraca rapid,apoi iese pe usa. Am asteptat cateva minute si am vazut ca nu mai vine.. M-am imbracat repede sa ma duc sa vad ce s-a intamplat,dar apoi am auzit un pistol.
- Kevin!am strigat si am fugit in sufragerie.
Cand am vazut ce se intampla acolo am inlemnit..el era in genunchi iar un tip mascat ii tinea pistolul la cap.
- Ti-am spus sa stai acolo!
L-am privit disperata nestiind ce sa fac,apoi am simtit o miscare in spatele meu si o mana care mi-a pus mana la gura. Atat imi mai amintesc..
..........
Unde sunt? Incerc sa-mi deschid ochii...simt ca locul in care sunt se misca,deci ma aflu probabil intr-o masina. Sunt legata. E intuneric aici. Ochii incep sa mi se obisnuiasca cu intunericul...Oh,Doamne! Si Kevin e aici..e legat...doarme...adica sper ca doarme.
- Mmmmm!incerc eu sa strig la el ca mai apoi sa descopar ca am scotch la gura. L-am scos printr-o metoda greu de explicat,invatata cand lucram la agentie.
- Kevin!
- Hmm?
- Of,ce bine ca esti ok!
- Mmmm!
- Foloseste metoda! Stii tu care!
Si-a dezlipit si el scotch-ul de la gura.
- Ah..unde suntem?
- Intr-o masina...duba aparent..
- ...
- Cred ca am fost...rapiti
- Dar de ce? Ce-am facut?
- Multe..incerc eu sa zambesc
Si el afiseaza un zambet neajutorat. Masina incepe sa incetineasca.
- Hei,ce se intampla?
- Cred ca ne oprim..spun eu uitandu-ma precauta in jur.
Usile dubei s-au deschis si la inceput nu am vazut decat o lumina orbitoare,iar apoi doua gorile mascate.. Iar voi? Au intrat si mi-au pus o batista la gura..nu am apucat decat sa vad ca si lui Kevin i-au facut la fel..
M-am trezit pe un scaun..in fata mea era alt scaun pe care statea Kevin care inca dormea..macar era bine.
- Kevin?
- Mmm...
- Kevin,trezeste-te!
- A? Ce? Unde suntem..?
- Habar n-am..i-am spus uitandu-ma in pamant.
Usa s-a deschis cu un scartait puternic..paream a fi intr-o casa parasita.
O femeie desfigurata a intrat pe usa... Ce vrea de la noi?
- Uite..uite ce-am ajuns! Din cauza voastra! Am dat faliment,iar acum uitati-va cum arat!
M-am uitat incruntata la ea..
- Presupun ca ati aflat unde greseati,nu?spune cu un zambet malefic.
Am simtit un fior pe sira spinarii..
- Emily?!..
-------------------------------------------------------------
Yeeeeeey! Multumesc mult pentru 200 de vizualizari! Sincer,pare pur si simplu ireal...adica...wow :)) Mii de multumiri celor care m-au ajutat sa ajung aici!
A,da..si as dori sa va mai rog ceva,va rog nu mai sariti peste capitole..adica ele se leaga si nu o sa intelegeti nimic daca sariti peste capitole. Cam atat. Va pup! :*
~Zuzucraft
CITEȘTI
Răzbunare
AcciónEi mi-au luat tot,acum e randul meu. O sa fie nevoie sa fac sacrificii,dar fac orice pentru Razbunare.