Se intampla atatea..

264 17 0
                                    

Sunt confuza..ce se intampla cu mine? Credeam ca il plac doar pe Kevin...dar acum a aparut John.. Adevarat,face parte din plan sa ma apropii de el,dar nu am voie sa ma indragostesc. Pentru ca,dupa ce totul se va termina,voi suferi.. Si nu trebuie sa se intample din nou.

Din acea seara,eu si John suntem un cuplu.

-dupa 5 luni-

Intr-o dimineata de iarna eu si John ne plimbam pe langa lac,ne tineam de mana si ne mai sarutam din cand in cand. Dintr-o data,el s-a oprit si s-a asezat in fata mea. S-a pus in genunchi in zapada si a scos din buzunar o cutiuta.

- Sarah...stiu ca nu suntem impreuna de mult timp,dar eu chiar te plac. Te...iubesc. Vrei sa fii sotia mea?

Mi-am acoperit gura cu mainile..s-a intamplat mult mai devreme decat ma asteptam.

- Da! Da,vreau!

Ne imbratisam si ne sarutam. Eu chiar il placeam. La inceput facea doar parte din plan dar acum e mai mult..si sunt fericita,dar trista in acelasi timp pentru ca a reusit sa-si faca un loc in inima mea,langa Kevin. Oare ar trebui sa renunt la razbunare? Sa-i las nepedepsiti? Nu..nici vorba.

Ne-am dus acasa la Ricky si Andy sa le dam vestea. Eram prieteni. Andy si John s-au asezat pe canapea,iar eu si Ricky in fotolii.

- Bun,deci avem o veste sa va dam,le.spuneam in timp ce le aratam inelul de pe deget.

- Felicitari! Si noi avem o veste,si imi arata inelul ei.

- O,Doamne!

John si Andy nu ziceau nimic.

- Deci voi cand faceti nunta? a rupt Andy tacerea.

- Inca n-am stabilit..dar voi?

- Mda..noi ne gandim peste o luna.

- Asa repede?

- Da,pentru ca dupa ne gandim sa ne mutam,spuse Ricky.

- Serios? Unde?

- L.A.

- Ooo..la Hollywood

- Pai da,nu? Stii ca eu am nevoie de distractie.

- Stiu,stiu.

-peste o luna-

Azi e nunta lui Ricky si Andy. Ma bucur mult pentru ei.. Stau unul in fata altuia in fata altarului si isi spun "Da!". Dupa ce ies de la ceremonie eu si John mergem sa le spunem "Casa de piatra".

A fost o zi obisnuita. Eu si John am stabilit data nuntii. O sa o facem in iulie,adica peste 4 luni. Intre timp am devenit foarte apropiata de Charlotte,dar nu si de Amelia. Ea nu prea ma place. Ii tot zice lui John ca stau cu el doar pentru bani. Mda...no comment.

Asa,deci cum stateam eu cu Charlotte pe canapea si ne uitam la reviste cu rochii de mirese,intra Kevin in camera.

- Nu stii sa bati? il intrebam in timp ce radeam.

- Se pare ca nu..

- Oh,mai lasa-l in pace Sarah. Doar e varul tau! ma atentiona Charlotte.

Da...eu le-am spus lor ca el este varul meu.. Altfel nu aveam cum sa-l integrez. Insa am observat ca lui Charlotte incepe sa-i placa de el.

- Bine. Deci ce s-a intamplat?

- Umm...putem vorbi putin?...singuri?

Charlotte se uita la noi si noi la ea..era un fel de joc "Cine clipeste primul"

- Oh,sigur. Va las,spuse in timp ce iesea din camera.

- Deci ce e?

- Umm...uite ce tablou frumos.

- Da,foarte... Deci ce e?

- Nimic..vroiam doar sa vorbim si noi...ca verii,ma fixa el cu privirea si ridica o spranceana.

- Da..

-De fapt vreau sa mai clarificam niste lucruri..legate de plan,si-a dres vocea si aproape a soptit.

- A,ok..

Am stat si am vorbit,am pus totul la punct. Nimic nu-mi mai sta in cale.

RăzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum