Petrecerea

599 28 0
                                    

Era o dimineata obisnuita...ca de obicei m-a sculat alarma. Cum de e deja dimineata? Azi e ziua mea libera... Ma duc pe hol..in oglinda apare o fata simpla,cu parul saten,lung si ochii albastrii-verzi...si forme frumoase. Imi fac o cafea,apoi ma intorc in sufragerie si ma asez pe canapea. Tara,cainele meu isi pune capul pe picioarele mele. Imi suna telefonul,era Kevin. Probabil nu stiti cine e Kevin asa ca va voi spune. Era partenerul meu (de lucru,nu va ganditi la altceva) . Deci lucram impreuna de mult timp..si faceam o echipa buna.

- Neata..

- Neata. Uite ce e,a sunat sefa...avem un caz urgent.

- O serios?! Azi era ziua mea libera..In fine. Ne vedem.

- A,da. Imbraca-te cu ceva frumos,mergem la o petrecere.

- Ok,ok. Sa-mi trimiti coordonatele.

Deci merg la o petrecere...ce pacat ca nu o sa ma distrez. In fine. Imi iau o rochie rosie,mulata si lunga ce-mi pune formele in valoare,imi prind parul in coc si imi iau niste pantofi negri cu toc. Era o petrecere de oameni bogati si fitosi,nu tocmai stilul meu dar trebuia sa ma integrez. Ajung acolo. Kevin statea pe coridor,sprijinit de perete si era imbracat in costum...arata bine, ce pot sa zic?

- Auu..parca s-a facut mai cald aici,spuse in timp ce isi largi gulerul.

- Taci..spuneam cu un zambet oarecum seducator

- Mergem?

- Mergem,spun apucandu-l de brat.

Intram intr-o sala mare cu lucarna.

- Il vezi pe tipul ala de acolo?ma intreba in timp ce imi arata cu degetul un barbat gras,chel si imbracat in costum alb.

- Da..il vad. E cumva...

- Da...Roberson.

- Pai sa trecem la actiune,spuneam cu un zambet malefic pe fata.

L-am studiat in amanunt toata seara si am asteptat momentul perfect...sa iasa pe hol si sa fim singuri.

Eu stateam sprijinita de perete,iar el se apropie de mine. Era probabil beat.

- Mm...buna seara!

- Buna seara...domnule Roberson..ati vrea sa ma insotiti?

Il conduceam intr-un dormitor.. Incepeam sa ma dezbrac.

- Imi dati voie?il intreb afisandu-i un zambet si aratandu-i o pereche de catuse.

- Da,da leaga-ma!

I-am pus catusele si i-am spus sa inchida ochii. Din poseta am scos pistolul. M-am asezat pe el,i-am pus pistolul la cap...si i-am soptit:

- Adio,domnule Roberson.

Saracul..n-a mai apucat sa spuna nimic. Dar ce sa fac?

RăzbunareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum