Sranda teprv začne.
Angela's POV
Z mého snění mě vyrušil nepřetržitý zvuk zvonku, který mi trhal uši. Nedobrovolně jsem rozlepila oči a podívala se na hodiny hlásící tři čtvrtě na tři ráno. Se vztekem jsem vstala a řítila jsem se ke dveřím s úmyslem zjistit, kdo je mým narušitelem a proč vůbec skoro ve tři ráno mi zvoní na zvonek. V tu chvíli, kdy jsem rozrazila dveře, jsem chtěla začít řvát, proč mě vyrušuje, avšak když jsem spatřila obličej mé dlouholeté kamarádky Kendall, hned jsem změnila názor. Než moji pusu stihla opustit nějaká slova, ona už začala mluvit.
"Angelo, jsme přeci dobré kamarádky, že?" působila na mě hodně divně, ale snažila jsem se to ignorovat a moje hlava pouze přitakala.
"Potřebuju tvoji pomoc, na nic se prosím neptej a pojď se mnou," fajn tak tohle už je opravdu divné, ale stejně jsem souhlasila. Bohužel pro mě... byla to špatná volba.
"Můžu se aspoň převléct?" okamžitě zakroutila hlavou.
"Nemáme čas a navíc musíme najít ještě pár dalších lidí," začala nervózně přešlapovat na místě, z čehož jsem začínala být mírně nervózní i já.
"Můžeš mi laskavě říct o co tu jde?" mé ruce se překřížily na mojí hrudi.
"Říkala jsem, že se nemáš ptát, tak pojď, už jsem říkala, že nemáme moc času," začínala být čím dál tím nervóznější, což mi připadalo nadmíru podezřelé.
"Hele, já si nejsem jistá, jestli opravdu chci," snažila jsem se z toho vycouvat, ale marně.
"Už si řekla jo, tak jdeme," popadla mě za paži. Sotva jsem stihla vůbec zabouchnout dveře.
"Panebože... to jsem si ani nemohla vzít normální boty, ale místo toho tu musím chodit v papučích s kralíčkama?" nechápavě jsem kroutila hlavou a následovala ji.
"Ne," odsekla mi.
"Promiň..." omluvila jsem a v tichosti ji dál následovala.
Místo Harryho vyhrál Stormzy... jakože halo? Harry by si to zasloužil 5120255121x víc. (Tohle je čistě můj názor) A konečně jsem dokopala svoji lenivou prdel, abych něco napsala a doufám, že se vám dnešní kapitolka bude líbit.
ČTEŠ
Child's Play | H.S.
FanfictionChodí Harry okolo Nekoukej se na něho Kdo se na něj koukne Toho Harry podřízne Ať je to ten, nebo ten Podřízne ho Harry nožem -------------------------- Jedna dvě, Harry jde tři a čtyři k tobě míří pět šest kříž dej v pěst sedm osm ztratíš rozum dev...