5.

138 34 2
                                    

a začal ho táhnout k domu.

Third person POV

Tik Tak. Tik Tak. Tohle bylo jediné co v místnosti slyšeli. Dokud nezaslechli dupot a tahání něčeho po zemi. Že by to bylo jeho tělo? Tohle všem kolovalo v hlavě, někteří doufali, že ne, ale všichni někde hluboko v sobě věděli, že ano. Jejich myšlenky potvrdilo to, co před sebou viděli. Harry je sledoval s úsměvem jako by se nic nestalo. Jako, že zabít člověka je úplně normální. Jako by tahle hra byla normální a hlavně jako by on byl normální. Všichni doufali, že se Harrymu rozsvítí v jeho pošahané hlavě, ale bohužel mu tohle přišlo všechno normální. Podle něho asi běžně lidé vraždí jiné pro zábavu. Pro něho jsou takovéto hry zábavné. Zábavné vidět někoho trpět pro jeho potěšení... zemřít pro jeho potěšení.

"Viděli jste ducha, že se tak tváříte?" zasmál se. Všem prolítlo hlavou, že by radši toho ducha viděli než jeho. Jejich chodící smrt jménem Harry Styles.

"Kéž by. Radši bych viděla ho než tebe" vysmála se mu blondýnka.

"Hele nemáš ty nějak prořízlou držku. Začínáš mě celkem srát další si na řadě ty a máš jenom tři minuty od teď." zašklebení na jeho tváři bylo nepřehlédnutelné.

"No moc na mě nečum a běž nebo tě mám tady před nima vykuchat?" po těchto jeho slovech vystartovala tryskem pryč, že se div za ní neprášilo.

"Pro vás platí pořád to samé jasné?" nikdo necekl pouze bezmyšlenkovitě všichni přikývli.

Za jak dlouho ji asi najde? Když ho našel za ani ne půlhodinu tak ji najde ještě dříve nebo ne? Možná bude tak chytrá a mazaná a neudělá tu samou chybu jako on a nezpanikaří, nýbrž si uchová chladnou hlavu. Ale jedno je jisté... jednou ji stejně najde a potká ji ten samí osud jako ty dva předtím.

Child's Play | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat