...,co jsem dokázal.
Harry's POV
"Co si m-" nestihl jsem dokončit ani slovo, když v tom přerušila nějaká husička svým výkřikem. Bylo očividné, že si dívka, jejíž jméno je mi doteď neznámé, vydechla.
"Panebože teď se mě dotklo něco chlupatýho!" vstala a vyskočila na nějakou starou židli, která se zde nacházela. Možná by jí to pomohlo, kdyby se pod náporem její váhy nerozpadla. Všichni se okamžitě začali smát i mě uniklo menší uchechtnutí. Pohled na všechny, jak se jí smějí ji nejspíše rozbrečel a donutil udělat tu největší pitomost, co mohla. Utéct odsud. Ihned jsem za ni vyběhl, mou myslí prolétla myšlenka, že mám za koženým opaskem můj Revolver Ruger. (ano fakt jsem si hledala zbraně :D tohle jsem našla a podle mě to je taková ta typická zbraň :D jestli ne tak mě opravte, moc se ve zbraních nevyznám :DD) Nepřemýšlel jsem a pohotově vystřelil, díky mojí dobré mušce jsem kulkou zasáhl její stehno. Pomalu jsem přešel ke jejímu skučícímu tělu. Dřepl jsem se k ní přemýšlejíc, jestli ji tu nechám nebo rychle ukončím její trápení. Jelikož mi jí bylo trochu líto, rozhodl jsem se pro druhou možnost. Přiložil jsem hlaveň zbraně na její spánek a chvíli si užíval bolest, kterou prožívala, než jsem zmáčkl spoušť. Díky blízkosti jejího těla na mě vystříklo trochu krve.
Otočil jsem se směrem k domu, ke kterému jsem doteď byl zády. Byl jsem obdařen několika vystrašenými pohledy, ale jeden pohled mě zaujal nejvíc. Nebyl totiž vyděšený, nýbrž byl plný znechucení a opovržení. Jenom jsem nad tím nepatrně pokroutil hlavou. Rozhodl jsem se jim, po mé malé show, uklonit. Poté jsem se ladným krokem vydal zase zpátky, abych mohl i ostatním zničit jejich ubohé a bezvýznamné životy.
Ještě jsem nechcípla! :DD Po opravdu dlouhé době tu je zas kratší kapitolka. :D Doufám, že jsem aspoň někoho tím začátkem nasrala. :D Za tuhle kapitolu můžete poděkovat villagegirl87,protože tahle úžasná slečna mě natolik inspirovala (a trochu i donutila :Dd) napsat další kapitolu a taky tuhle kapitolu má za to, že vydala kapitolu u mé oblíbeného příběhu od ní. :D URČITĚ SI BĚŽTE PŘEČÍST JMENUJE SE "IN THE GIRL'S BODY". A ještě bych všem chtěla popřát hodně sil a zdraví v těchto nepříznivých časech. Doufám, že jste si užili čtení! Určitě zanechte hvězdičku a komentář (nebudu se zlobit, kdyby jste to chtěli doporučit přátelům :D) Mějte hezké/ý ráno, odpoledne nebo večer. :D
ČTEŠ
Child's Play | H.S.
FanfictionChodí Harry okolo Nekoukej se na něho Kdo se na něj koukne Toho Harry podřízne Ať je to ten, nebo ten Podřízne ho Harry nožem -------------------------- Jedna dvě, Harry jde tři a čtyři k tobě míří pět šest kříž dej v pěst sedm osm ztratíš rozum dev...