Η ώρα είναι 12 και εγώ μόλις βγαίνω απο το δωματιο του ξενοδοχειο που μοιραζομαι με την Μελ.Κατευθύνομαι προς τα ασανσέρ και ειναι και τα δύο πιασμένα.Υπέροχα τώρα να κατεύω 5 ορόφους με τα τακούνια και τα ρούχα που φοράω με το τίποτα.Οποτέ θα περιμένω αναγκαστηκά.Τα ασανσέρ σταματάνε στο όροφο μας και βγαίνουν απο μέσα τα παιδιά.Τα χαιρετισα και ο Harry πέταξε το ανώμαλο σχόλιο του.
(H)-Άλεξ όταν τελειώσεις με τον φίλο μου απο δώ δεν έρχεσαι μια βόλτα απο το δωμάτιο μου.
Εκεί σκάσαμε όλοι στα γελια εκτός απο τον Niall που είχε κοκκινήσει και είχε κάνει τα χέρια του γροθιές.Λες να ζήλεψε;Μην είσαι χαζή ειναι ο Niall Horan...Σιγά μην θέλει εσένα.Μου θυμίζει το υποσινιδιτό μου.
(Α)-Λυπάμε Harry αλλα όχι.
Είπα και του έσκασα ενα φιλι στο μάγουλο.Χαιρετισαμε τα παιδιά με τον Niall και φύγαμε.
*Στο club*
Καθόμασταν με τα ποτά μας στο τραπέζι μας και μιλάγαμε.Μετά απο πολύ ώρα που μιλάγαμε ο Niall μου απευθεινε τον λόγο
(Ν)-Άλεξ μου υπόσχεσαι ότι θα σου πώ κάτι αλλα μου υπόσχεσαι ότι δεν θα το πείς σε κανένα;Ούτε θα παρετιθείς ή θα σταματήσεις να μου μιλάς;
(Α)-Φυσικά Niall μόνο πες μου τι είναι ανησυχώ.
(Ν)-Εμμ να μου αρέσεις...Και όχι απλά μου αρέσεις είμαι ερωτευμένος μαζί σου.Και αν λέω αν σου αρέσω και εγω αν θές να είμαστε μαζί.
Δεν απάντησα.Τον έποιασα και τον φίλησα.
(Ν)-Αυτό σημαίνει ναί;
(Α)-Όχι.Φυσικά και σημαινεί ναι βρέ χαζούλι μου.
*3 ώρες μετά*
Ημούν πάνω στην μπάρα και χόρευα μέχρι που ένιωσα ένα χέρι να με κατευάζει.Ήταν ο Niall.
(Ν)-Αρκετά είπιες για απόψε πριγκίπισσα.
Με κουβάλησε μέχρι το αυτόκινητο.Στο αυτοκίνητο με ξάπλωσε στο πίσω κάθισμα και οδήγησε μέχρι το ξενοδοχείο.Όταν φτάσαμε με ανεύασε στον όροφο που ήταν τα δωμάτια μας.Φτάνουμε έξω απο την πόρτα,την ανοίγουμε και βλέπουμε ρούχα πεταμένα απο δώ και απο κεί και την Μέλ με τον Zayn στο κρεβάτι.Κλείνουμε την πόρτα και πάμε στο δωμάτιο που μοιραζεται ο Niall με τον Harry.
(Η)-Βρε βρέ.Ήξερα ότι δεν μπορείς να αντισταθείς στον πειρασμό του να έρθεις στο δωμάτιο μου.
(Ν)-Μην χαίρεσαι Harry είναι δικιά μου τώρα.
Του είπε ο Niall.Εγώ ξάπλωσα στο κρεβάτι και μετα απο λίγα λεπτά βυθίστηκα σε έναν βαθύ ύπνο.
____________________________________________________________________________________
Λοιπόν κατάφερα να βάλω σήμερα.Ευχαριστώ καταρχάς όλους όσους διαβάζουν την ιστορία μου.Λοιπόν το nalex είναι τελικά μαζί.Τι λέτε θα τα καταφέρουν ή θα τους εμποδίσει τίποτα.Και η Μέλ με τον Zayn?Μήπως ήταν one-night-stand ή θα κάνουν σχέση...Δεν ξέρω θα μάθουμε στα επόμενα κεφάλαια.Περιμένω απο κάτω τα σχόλια σας.
Lot's of love to every single one of you.<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm his princess✅
Hayran KurguΗ Αλεξ με την κολλητη της τη Μελ πανε να δουνε μια συναυλια στο εξωτερικο.Μηπως αυτη η συναυλια αλλαξει ολη τους τη ζωη;