*1 εβδομαδα μετα*
Σημερα εφυγα απο το νοσοκομειο.Τον Niall εχω να τον δω απο την ημερα που γεννησα.Η Μελ και ο Zayn με πανε σπιτι αυτη τη στιγμη.Η πιο πολυ ωρα περναει με την Μελ να πειραζει τον μικρο.Ε ρε και να μπορουσε να μιλησει το παιδι τι θα της ελεγε.Οταν σταματαει το αυτοκινητο δεν ειμαστε εξω απο το σπιτι μου.Εξω απο ενα αλλο σπιτι το οποιο ειναι νε μεν πολυ ομορφο αλλα δεν εχω ξαναδει.
(Α)-Dj Malik δεν ειναι αυτο το σπιτι μου Γιατι με εφερες εδω?
(Ζ)-Εκπληξη θα δεις.(το σπιτι διπλα(ειναι το πισω μερος))
Κατευενω απο το σπιτι με τον μικρο στην αγκαλια και τον Zayn με την Μελ πισω μου.Ο Zayn εχει την βαλιτσα μου και με σπρωχνει να προχωρησω μπροστα.
(Μ)-Χτυπα το κουδουνι.
Το χτυπαω και την πορτα ανοιγει o Niall.
(A)-Α...εμ...γεια Niall τα παιδια με εφεραν εδω και μου ειπαν να χτυπησω την πορτα.
(Ν)-Χαχα Αλεξ νομιζεις οτι τα παιδια σε εφεραν εδω απο μονα τους;
(Α)-Εμμ...δεν ξερω.
(Ν)-Χαχα μωρο μου ελα μαζι μου.
Με οδηγησε σε ενα τεραστιο σαλονι που καθονταν τα παιδια(θα προσπαθησω να βαλω τα δωματια στα σχολια)
(Α)-Γεια παιδια.
(Ολοι)-Γεια σου Αλεξ.
(Lou)-Δωσε μου τον βαφτισιμιο μου.
(Α)-Χαχα ελα αλλα προσεχε τον ναι;
(Lou)-Χαχα εννοειται Αλεξ.
Πηρε τον μικρο και αρχισε να παιζει μαζι του.Ο Niall με τραβιξε απο το χερι και αρχισε να με ανευαζει στον επανο οροφο.Φτασαμε εξω απο μια πορτα.Την ανοιξε και εκει μεσα υπηρχε ενα πανεμορφο παιδικο δωματιο.
Λογικα θα θελει να παιρνει τον μικρο καθε Σαββατοκυριακο.
(Ν)-Οχι Αλεξ.Δεν θελω να βλεπω τον μικρο καθε Σαββατοκυριακο.Ουτε φυσικα θελω να παω σε δικαστηρια και να σου τον παρω,Πφφφ γαμωτο.Αλεξ τοση ωρα θελω να σου πω οτι...οτι...οτι
(Α)-Οτι τι Niall ?
(N)-Are you gonna marry me?
(A)-Τι?
(Ν)-Αυτο που ακουσες.Απλα πες μου ενα ναι ή ενα ναι
(Α)-Απο τις πολλες επιλογες που μου δινεις θα απαντησω Ναι.
(Ν)-Αληθεια?
(Α)-Φυσικα βρε χαζουλι μου.Αφου σ'αγαπαω.
(Ν)-Εγω να δεις μωρο μου.Εγω να δεις.
Ειπε καθως με φιλησε.Ακουσα χειροκροτηματα.Γυρναω και βλεπω τα παιδια.
(Ν)-Hey Louis δεν μου δεινεις τον 1ο γιο μου να παμε να δει και αυτος το υπολοιπο σπιτι;
Δεν σχολοαζω το πρωτο γιο.Πφφ σιγα μην κανουμε και δευτερο δεν θα γινω εγω κουνελα για αυτα τα μπλε ματια,την καλη καρδια.Ωωω σκασε με κανεις να τον ερωτευομε περισσοτερο ασχετο οτο δεν νομιζω να υπαρχει ποιο πολυ. Ο Ni πηρε τον μικρο και αρχισε να με ξεναγει στο σπιτι.Πηγαμε πρωτα στην κρεβατοκαμαρα μας.Ηταν υπεροχη.Ανοιξε την μπαλκονοπορτα και με τραβηξε εξω.Η θεα ηταν υπεροχη.Και μια στιγμη.Αυτο στο εδαφος ειναι πισινα;Ναι ειναι ο Θεε μου(Zayn)
Για να μην τα πολυλογο το σπιτι ειχε δυο ξενονες,μια υπεροχη κουζινα,μαι τραπεζαρια μαι τουαλετες φυσικα.Αα το καλυτερο ομως σας το αφησα για το τελος.Εχει αιθουσα ταινιων και game room.Ειναι απλα αβγξφοδνδξ.
(Η)-Ρε φιλε τι εγινε κολησες με τον γιο σου;
(Ν)-Ε πρωτος γιος ειναι αυτος.
(Α)-Αυτο το πρωτος γιος και πρωτος γιος.Εζει σκοπο να κανεις και αλλον;
(Ν)-Ω ναι μωρο μου.
Οκ απο αυριο θα παω να βρω γυναικολογο.
YOU ARE READING
I'm his princess✅
FanfictionΗ Αλεξ με την κολλητη της τη Μελ πανε να δουνε μια συναυλια στο εξωτερικο.Μηπως αυτη η συναυλια αλλαξει ολη τους τη ζωη;