Κεφάλαιο 7

1K 96 13
                                    

Niall's pov

Μα καλα τι στο καλό έγινε και έφυγε έτσι η Άλεξ;Κοιτάζω δίπλα στα σχόλια και τώρα καταλαβαίνω.Κάποιες "Fan" την έβριζαν και της έστελναν hate.Εκείνη τη στιγμή είχα θυμώσει τόσο πολύ που οι fan θα τα ακουγάν για τα καλά.

(Ν)-Who fucking bastard say to you that you can say awful things to my girlfriend.It's the most amazing girl in all the fucking world.So if you want to call yourself fan shut up and don't tell her that things.

Έφυγα γρήγορα απο το δωμάτιο και ανεβήκα πάνω στο δωμάτιο που μείναμε χτές με την Άλεξ.Χτύπαγα την πόρτα και εκείνη δεν μου άνοιγε.Μετά απο ΠΟΛΛΑ παρακάλια κατάφερα να την πείσω να ανοίξει.Πάντως άν ήταν να μου έλεγε αυτό το πράγμα καλύτερα να μην την άνοιγε ποτέ.

Alex's pov

Μετά απο πολλά παρακάλια του Niall αποφάσισα να του ανοίξω.Τον άφησα να μπεί μέσα και έκατσα στο κρεβάτι μας.

(A)-Niall Οι fans έχουν δίκιο.Δεν σου αξίζω.Καλύτερα να χωρίσ-.

Δεν με άφησε να ολοκληρώσω την πρόταση μου.Με έβαλε στην αγγαλιά του.

(Ν)-Μην τολμίσεις να το πείς ξανά αυτό.Εμείς θα είμαστε για ΠΑΝΤΑ μαζί.ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

(Α)-Το για πάντα είναι πολύς καιρός.Δεν ξέρουμε τι μπορεί να γίνει στο μέλλον.

(Ν)-Μην ανχώνεσαι.Στο εγκιόμαι ότι θα είμαστε για ΠΑΝΤΑ μαζί.ΠΑΝΤΑ

Με έβγαλε απο την αγγαλιά του και μου έδωσε ένα φιλί.

(N)-Λοιπόν πριγκίπισσα πάμε κάτω;

Έγνεψα το κεφάλι μου.Εκείνος με έβαλε στην αγγαλιά του και κατευήκαμε κάτω στα παιδιά.Λοιπόν αυτό το να με κάνει καλά τόσο γρήγορα πρέπει να το ψάξω!!!!Αλλα μάλλον αυτό φταίει που είναι ο πριγκιππάς μου και εγώ η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΟΥ.

________________________________________________________________________________________

Μπαμ.Καινούργιο κεφάλαιο αλλα βαρετό και μικρό.Σόρρυ αγάπες μου.Λοιπόν δεν έχω κάτι να πώ γιατί δεν είμαι σε πολύ καλή διάθεση.Αυτά...Τα λέμε

Lot's of love to every single one of you<3

I'm his princess✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum