Επιλογος

1.2K 108 24
                                    

*10 χρονια μετα*

(R)-Μαμα,μαμα ξυπνα.

Αυτος ειναι ο 5χρονος γιος μου Ryan.Ανοιγω απροθυμα τα ματια μου και βλεπω οτι ο Niall λυπει απο διπλα μου.Που στο καλο ειναι 8 η ωρα το πρωΐ;

(R)-Επιτελους ξυπνησες.Ο μπαμπας λεει να βαλεις μαγιο και να ντυθεις.Επεισης ειπε να σου δεσουμε τα ματια γιατι σου εχει εκπληξη και να κατευουμε κατω.

(Α)-Που κατω αγαπη μου;

(R)-Ααα εκπληξη.

(Α)-Καλα πηγαινε να ξυπνησεις τα αδελφια σου.

(R)-Οκ

Ναι.Ο Niall και εγω εχουμε 3 παιδια.Τον Louis που ειναι 10(προς τιμη του νονου του το ονομα)και τον Ryan με την Cat που ειναι διδιμα και ειναι 5 χρονων.Πφφ.Τελος παντων.Σηκωθηκα,ντυθηκα και πηγα να δω αν ειναι ετοιμα τα παιδια.Την στιγμη που ημουν στον διαδρομο προς τα δωματια η Cat ανοιγει την πορτα του δωματιου της και βγαινει απο μεσα μαζι με τα αδελφια της.

(C)-Μαμα εισαι ετοιμη;

(Α)-Ναι εσεις;

(C)-Αχα.Ελα να σου δεσουμε τα ματια οπως ειπε ο μπαμπας.

Πφφφ δεν μπορω να τους φερω αντιδραση.Θα γινει σαματας πρωΐ πρωΐ. Αναγκαστικα λοιπον σκυβω και μου δενουν τα ματια.Ο Louis με κραταει απο το ενα χερι για να με βοηθησει να κατευω την σκαλα.Απο διπλα μου ειναι ο Ryan και στην αγγαλια μου εχω την Cat.Οταν κατευενουμε την σκαλα μου ξεδενουν τα ματια.Μολις μου τραβανε το μαντηλι απο τα ματια βλεπω τον Niall με μια τουρτα στα χερια που γραφει 9 years together.Ααα σημερα εχουμε επετιο γαμου. Αφηνει την τουρτα στο τραπεζι διπλα του και με φιλαει στο στομα.

(C)-Μπαμπα ιουυυ.

(N)-Συγνωμη μικρη μου.

Ειπε και της εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο.

(Ν)-Ελααα παμε εξω.Σου εχω εκπληξη.

Αφηνω την Cat κατω βα τρεξει μαζι με τα αδελφια της.Ανοιγουμε την πισω πορτα που βγαζει στην πισινα και εκει ειναι τα παιδια με ενα πανο: Συνχαρητηρια για τα 9 χρονια,κρεμασμενο στον τοιχο.Δεν προλαβαινω να κανω τρια βηματα και ο Niall φωναζει

(Ν)-Pool party

Και με σπρωχνει στην πισινα.Οταν βγαινω στην επιφανει της πισινας βλεπω τον Horan να εχει σκασει στα γελια.Καλα...θα το μετανιωσει αυτο.Βγαινω απο την πισινα και κανω λες και δεν συναιβει τιποτα.Φτιαχνω τα διδιμα,τους βαζω τα σοσιβια και μπαινω μαζι τους μεσα.

I'm his princess✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang