*Το επομενο πρωϊ*
Νιωθω το κρεβατι μου να κουνιεται...Ανοιγω τα ματια μου και βλεπω την Dani να χοροπηδαει πανω σε αυτο.
(D)-Σηκω...Εχουμε ταξιδι σημερα.
(Α)-Ελα ρε Dani ασε με να κοιμηθω.
(D)-Οχι σηκω
Ειπε και αρχησε να με γαργαλαει.Πφφ μπορει να γινει ΠΟΛΥ ενοχλητικη αυτη η κοπελα ωρες ωρες.
(Α)-Πφφφ καλα σηκωνομαι.Σκασε ομως και σταματα να με γαργαλας.
(D)-Οκ.Ελα ντυσου και κατευα κατω να φυγουμε.
Οταν ντυθηκα,πλυθηκα και κατευεικα κατω τα παιδια με περιμεναν στην πορτα.
(Li)-Sorry για την ενοχλητικη συμπεριφορα της Dani.Και μενα με εχει πριξει απο το πρωϊ
(D)-Μμμμ αφου μ'αγαπατε και οι δυο.
Ειπε και μας εβγαλε την γλωσσα.Σκασαμε στα γελια με την παιδιαστικη αντιδραση της.Οταν ηρεμισαμε ο Liam εβαλε της βαλιτσες μας στο μπορτ-μπαγκαζ και φυγαμε.Πρεπει να καναμε σταση για να παω τουαλετα 5 φορες σε ολη την διαδρομη και 5-6 για να εκτοξευσω ρουκετες οπως τπο λεει ο Liam.Πφφ τι εχω παθει;Ισως οτι πηγαινες πανω κατω με την Τιραντα μες το καταχειμωνο.Μου υπενθιμιζει το υποσεινιδιτο μου(το σκοτωσα:-P )Μετα λοιπον απο πολυ ωρα ειμαστε στο αεροδρομιο.
(Μ)-Επειτελους ηρθατε.
Και εκεινη τη στιγμη απο τα μεγαφωνα ακουω μια φωνη να λεει:
Παρακαλουνται οι επιβατες της πτησης 548 για Ελλαδα παρακαλουνται να επιβιβαστουν.Πηγαμε και καναμε γρηγορα check-in και μπηκαμε στο αεροπλανο μαζι με τους αλλους.
========================================*========/**=======€==========/===============
Λοιπον παρτ.Καταρχας μολις ειδα οτι η ιστορια μου εχει 500+ αναγνωστες.Σας ευχαριστω ΟΛΟΥΣ παρα πολυ.Δεν εχω τιποτα αλλο να πω...So lot's of love to every single one of you.
Goodnight
Mrs,Horan here
Xxx
P.S.Συγνωμμη που ειναι μικρο:'(
أنت تقرأ
I'm his princess✅
أدب الهواةΗ Αλεξ με την κολλητη της τη Μελ πανε να δουνε μια συναυλια στο εξωτερικο.Μηπως αυτη η συναυλια αλλαξει ολη τους τη ζωη;