Κεφάλαιο 6

1.1K 101 16
                                    

Ξύπνησα πολύ χαρούμενη.Λογικό μετα απο ότι εκανες χτες.Το υποσυνείδιτο μου είπε να μου θυμίσει τι έγινε χτές το βράδυ και να με κάνει να αναστατωθώ.Τυλίγω το σεντόνι γύρω μου και πάω στο σάκ-βουαγιάζ.Βρίσκω τις μπιζάμες μου και ξεκινάω να ντύνομαι με αυτές.Αυτό γίνεται γιατί σήμερα είναι Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!Βάζω καθαρά εσώρουχα και τις μπιζάμες μου.Μαζεύω τα ρούχα που είναι πεταμένα εδώ και εκεί απο χτές.Μόλις τελειώνω το μάζεμα πιάνω τα μαλλιά μου κοτσιδάκια και πάω να ξυπνήσω τον Niall.

(Α)-Ξύπνα μωρό μου

(Ν)-Σε λίγο μαμά

(Α)-Αν δεν σηκωθείς δεν έρχομαι Ιρλανδία.

(Ν)-Ξύπνησα.Τι είπες για Ιρλανδία;

(Α)-Χαχα τιποτα

(N)-Πω πω τι γλυκία που είσαι πριγκίπισσα μου σήμερα.

Είπε και με φίλησε.

(Α)-Ντύσου και πάμε κάτω

(Ν)-οκ

Έβαλε καθαρό μποξεράκι,μπιζάμες και κατευήκαμε αγγαλιά στην κουζίνα.Όλοι ήταν εκεί εκτός απο τον Harry.

(Ολοι)-Κάλημέρα

(Α)-Καλημέρα

(Ν)-Καλημέρα

Κάτσαμε και ξεκινήσαμε να τρώμε.Μετά απο λίγο κατευένει ο Harry με το μποξεράκι.Δεν πρόλαβα να δώ πολλά όμως.Ο Niall μου έκλεισε τα μάτια.

(Ζ)-Harry μια μέρα δεν μπορείς να ντυθείς;

(Η)-Πω ρε συ Zayn όρεξη έχεις;

(Li)-Ρε συ Harry πήγαινε ντύσου δεν μπορούμε να κρατάμε κλειστά τα μάτια την κοριτσιών.

(Lou)-Ναι ρε Harry πήγαινε να βάλεις μια μπιζάμα.

(Η)-Α δεν εχτιμάτε ότι έβαλα μποξεράκι;Τώρα θα δείτε.Θα βγάλω το μποξεράκι μου.

Που ρε γαμώτο δεν θα το δώ.Την ατυχία μου.Χάνω το θέαμα.

(Ν)-Harry τσακήσου και πήγαινε να να ντυθείς γιατί αλλιώς θα πώ στην κ.Anne ότι την έπεφτες σε μία που ήταν 5 χρόνια και ότι κυκλοφορούσες με μόνο 2 απο τα 10 κουμπιά του πουκασμίσου σου κλειστά.

(Η)-Αουτς Horan αυτό πόνεσε.Τέλος πάντων.Επειδή είμαι ανώτερος πάω να ντυθώ.Αλλα θα μου το χρωστάς.

Και μετά απο 2 λεπτά ο Niall έβγαλε τα χέρια του απο τα μάτια μου.3 λεπτά αργότερα ο Harry κατεύηκε και έφαγε μαζί μας ΜΕ μπιζάμες.Μόλις φάγαμε και ανταλάξαμε δώρα αποφασίσαμε να κάνουμε ένα twitcam.Τα αγόρια μας είπαν να κάτσουμε στην κουζινα μεχρι να μας φωναξουν.Φωναξα ολοι μαζι hello directioners και μετα απο λιγο ο Liam ειπε οτι εχει καποια σημαντικα ατομα στη ζωη εκεινου και τον αγοριων που ειναι σημερα μαζι τους και μας φωναξε να παμε.

(D,E,A,M)-Hi.

E

Εκατσε η καθε μια στην ποδια του αγοριου της και ο Harry πηρε αγκαλια ενα μαξιλαρι.Τα αγορια απανταγανε σε διαφορες ερωτησεις των φαν και επειδη εγω βαριομουν ειπα να κοιταξω διπλα που ηταν τα σχολεια,η ερωτησεις κτλπ.Μολις διαβασα το 3ο σχολιο ενιωσα τα ματια μου να υγραινουν.Αυτο εκει μεσα ελεγε.

Bitch please Niall is MY husbant.

You don't deserve him.

You're the most ugly girl in the world.

Εφυγα τρεχοντας απο το σαλονι και πηγα στο δωματιο που εμεινα χτες με τον Niall.Εκει αφησα τα δακρυα μου ελευθερα.

--------------------------------------_-------_---------------------
Λοιπον εβαλα παρτ αλλα βαρετο.Σορρρυ♥Δεν εχω κατι να πω...οποτε τα λεμε στο επομενο παρτ♥
Εβαλα και χριστουγεννιατικο τραγουδι.Μην ξεχναμε τα χριστουγεννα που πλησιαζουν.♥

I'm his princess✅Where stories live. Discover now