Κεφαλαιο 5

1.2K 106 8
                                    

(Ν)-Ναι είμαστε μαζί και θα σας παρακαλούσα να μας αφήσετε να το ζήσουμε.

Ω μωλε τι γλυκουλής.Δεν το κρύβει.Από οτι κατάλαβα η δημοσιογράφος είδε την Μελ με τον Zayn που ηταν χέρι χερι και πήγε σε αυτους.Εγώ με τον Niall μπηκαμε στο πρωτο αυτοκινητο μαζι με την El και τον Lou και ξεκινησαμε για το αεροδρομιο.

Mel's pov

Ελα την δημοσιογραφό που μιλαγε πριν με την Αλεξ και τον Niall να ερχεται προς εμας.Την πατησαμε.

(Δημοσιογραφος)-Γειά σας.Zayn τι κάνεις;Αν δεν απατόμαι αυτή είναι η Μελ.Η κοπέλα που ασχολείται με τα μαλλιά σας.Αλλα δεν είναι αυτή η ερωτήση μας.Η ερωτησή μας είναι αν τα έχετε και αν αυτός είναι ο λόγος που χώρησες με την Perrie Edwards?

(Z)-Όχι.Με την Perrie δεν χωρίσαμε για την Μέλ.Απλά τώρα κατάλαβα πόσο ερωτευμένος μαζί της και της ζήτησα να είμαστε μαζί.Για αυτό σας παρακαλώ αφήστε μας να το απολαύσουμε.

Τους είπε και με τράβηξε αυτοκίνητο.Μπήκαμε στο αυτοκίνητο.Μπήκαμε στο αυτοκίνητο που ήταν η Dani,ο Liam και ο Harry.Μπορείτε να καταλάβεται πως κύλησε η διαδρομή.Με τα νοκ νοκ ΚΡΥΑ και το τονιζω ΚΡΥΑ <<ανεκδοτα>> του Harry.

*2 ημέρες μετά*

Alex's pov

(N)-Έλα ρε συ Άλεξ δεν χρειάζεσαι όλη την ντουλάπα σου για 2 μέρες στον Liam.Γι'αυτό κάνε γρήγορα.Θα αργισουμε για το πάρτυ εκπληξη του Lou.

(A)-Αν δεν θες να αργίσουμε έλα να με βοηθήσεις.

(Ν)-Ερχομαιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!

Σαν το σουπερμαν αυτό το παιδί.Μόλις ανεύηκε του εδώσα το σάκβουαγιαζ και τα ρούχα για να βάζει μέσα.Μόλις τελείωσαμε με τα ρούχα και πήρα και κάτι αλλα πράγματα του έδωσα και κάτι αλλα πράγματα του έδωσα το σακ-βουαγιάζ και του έκανα νόημα να βγεί έξω για να αλλάξω.

(Ν)-Έλα άσε με να κάτσω.

(Α)-Όχι

(Ν)-Καλά αλλα θα μου το πληρώσεις.

(Α)-Θα σου πάρω Nandos.

(N)-Τα λέμε κάτω.

Είπε και έφυγε.Ξεντύθηκα,έβαλα τα ρούχα που είχα αφήσει έξω επίτηδες και αφού πήρα λευτά,κινητό,κλειδία και ανοίγω την πόρτα.Οκ αυτό είναι κάπως...Ο Niall στο ύψος της κλειδαρότρυπας και να κάνει ότι ψάχνει κάτι.Λές και δεν κατάλαβα ότι κρυφοκοίταζε.

(Α)-Ψάχνεις κάτι;

(Ν)-Εεεε....τί-τι-τίποτα

(Α)-Α οκ.Πάμε;

(Ν)-Πάμε.

Πάμε στο αυτοκίνητο.Βάζει τα πράγματα στο πίσω κάθισμα μαζί με τα δώρα τον παιδιών.Μετά απο μισή ώρα είμασταν στο σπίτι του Liam.Χτυπήσαμε την πόρτα και μας ανοξε η Dani.

(D)-Γειά σας.Άλεξ βαλέ τα δώρα κάτω απο το δέντρο και έλα να με βοηθήσεις.Όσο για σένα Niall ξέρεις σε ποιό δωμάτιο να αφήσεις τα πράγματα σας.

Βοήθησα την Dani με τα πράγματα και μετά απο 30 λεπτά ήρθε ο Lou.Του κάναμε το πάρτυ εκπλήξη και μετά πήγαμε να <<κοιμηθούμε>> γιατί αύριο είναι Χριστούγεννα!!!!!!!!

_____________________________________________________________________________

Λοιπον έβαλα πάρτ<3Βαρετό βέβαια αλλα πάρτ.Λοιπόν πώς σας φαίνετε;Θέλω τις γνώμες σας.Επείσης θέλω να την γνώμη σας.Σκέφτομαι να αρχίσω ένα βιβλίο με Preferences.Εσεις τι λέτε;Θέλω την γνώμη σας.

Lot's of love to every single one of you

I'm his princess✅Where stories live. Discover now