Σημερα ειναι η τελευταια μας μερα εδω.Βασικα μιση γιατι σε λιγοτερο απο 5 ωρες πρεπει να ειμαστε στο αεροδρομιο.Η Μελ κ;ι εγω αυτη τη στιγμη επιατρεφουμε σπιτι απο την επισκεψη μας στην γυναικολογο μου.Μολις ανοιγουμε την πορτα πεφτουν ολοι πανω μας.
(Ζ)-Λοιπον τι εγινε;
(Μ)-Δεν ηξερα οτι ειχες τοσο ανχος για την κουμπαρα σου(MarinakiMalik μεχρι και στην ιστορια κουμπαρα σου ειμαι)
(Ζ)-Μα δεν ξερεις τη λενε;Ο κουμπαρος την κουμπαρα
(Μ)-Malik ηρεμα.
(Ζ)-Χαχα αλλα λυπαμε που θα το πω Αλεξ μου αλλα προτιμω καλυτερα την γυναικα μου.
(Α)-Χαχα δεν πειραζει Zayn.
(El)-Τοση ωρα λεμε μαλακιες να το πω και ετσι και δεν μας λετε τα βασικα.Αλεξ τι ειπε η γιατρος;
(Α)-Οτι πραγματι ειμαι εγκυος ενος μηνα.
(Lou)-Ωπα ωπα κατσε.Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να γεννησεις στα γενεθλια μου?
(Α)-Πφφ ναι λου υπαρχει μια τετοια περιπτωση.
(Lou)-Γιουπι.Ανηψιος ή ανηψια οτι ειναι θα μπορει να γιορταζει μαζι με τον θειο του.
(A)-Και που ξερεις οτι αν γεννησω τοτε δεν θα σε κανω νονο;
(Lou)-Τ-τ-ι-ι?
(Α)-Αν σε συμπαθει τοσο το μικρο εκει μεσα γιατο οχι? Εσυ και η El μπορεται να γινεται νονοι του.
(Lou)-El το ακουσες θα γινουμε νονοι.Θα φροντιζω αλλο ενα παιδι.
(Ζ)-Γιατι δεν σου εφτασαν τα 7 αδελφια σου;(προφυλακτικα απο τα lidl)
(Lou)-Αλλο αυτα.
(Ζ)-Καλα οτι πεις.
(Η)-Παιδια δεν βλεπουμε καμοια ταινια μεχρι να ερθει η Μαρια(τα φτιαξανε δεν σας το πα;Και μαλιστα θα ερθει μαζι μας Αγγλια)Και μετα φευγουμε;
(Ολοι)-Οκ
Ειδαμε ενα παιδικο αλλα οχι το toy story.Το ξενοδοχειο για τερατα.Τι να κανουμε.Σημερα εκαναν το χατιρι εμενα και του Liam.Τα παιδια της παρεας.Η ωρα περασε και επρεπε ποια να φυγουμε.Παλι πισω στο Λονδινο,στο σπιτι που εμενα με την Μελ που τη θεση της θα παρει η Μαρια μιας και τωρα ποια η Μελ καινο Zayn ειναι παντρεμενοι ανθρωποι.
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm his princess✅
Fiksi PenggemarΗ Αλεξ με την κολλητη της τη Μελ πανε να δουνε μια συναυλια στο εξωτερικο.Μηπως αυτη η συναυλια αλλαξει ολη τους τη ζωη;