Aller eerst wil ik zeggen ik hoop dat jullie het leuk vinden comment volg en geef een ster dat steunt me eenorm!!!
Nog veel plezier met lezen xxx jenny oja
P.s. dit hoofdstuk draag ik op aan Jytteeh thx voor het helpen!Als Jenny wakker word ziet ze Pierre liggen zo mooi zo lief zo alles.. Maar als ze eten wil hebben moet ze haar vallen checken. Ze staat op en loopt naar buiten iets verder van het huisje hangt een konijn
Ze pakt het konijn van de strop en zet de val opnieuw, ze maakt een vuurtje en na wat gedoe roostert ze het konijn.
Ondertussen word pierre wakker hij ziet Jenny niet liggen en raakt gelijk ongerust waar is ze?! Ze moet haar beschermen! Buiten hoort hij iets hij staat op (in zen pyama) rent naar buiten en trekt stenen uit de grond om Jenny heen. Jenny gilt; HELP WAT IS DIT HEEEEELL, ze bedenkt zich geen moment trekt planten uit de grond rukt alle stukken aarde uit de grond zodat ze diegene die haar aanviel kan vermoorden als ze ziet dat Pierre het ia die daar hulpeloos staat en alle aarde valt naar meneden..
"BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN!!' Roept Jenny. "ik ik.. het spijt me Jenny, ik dacht dat je in gevaar was en wilde je helpen" zegt Pierre hulpeloos. "Verdomme daar gaat ons eten!" Jenny wijst op het konijn wat onder de aarde zit. Maar dan denkt ze na in haar woeden wist ze niet dat hij nu heeft gezien dat zij krachten heeft maar hij heeft ze ook. "Pierre?" Vraagt Jenny. "Wat? Het spijt me echt!" Zegt hij. "Hoe kreeg jij die grond omhoog?" "Ik uumh nou ja.." hij vertelde over zen krachten.
De dagen daarna werken zij en Pierre bij Bart en slapen ze in hun bos hutje. Zij en Pierre kunnen goed werken inverband met hun krachten. "Ik ga boodschappen doen!" Roept Jenny naar Pierre. "Is goed" roept Pierre terug.
Bijna bij het dorp doet ze haar zwarte kap op niemand maar dan ook niemand mag haar herkennen. Als ze naar de markt loopt ziet ze een poster met; "Gezocht Jenny Wolf 13 bijna 14 blonde haren ongeveer 1.70, wie haar vind krijgt een beloning van 50 gouden munten en moet haar brengen naar het hutje van de sherif". "Shit" denkt Jenny dit kan ze er niet bij hebben ze trekt de poster van de muur en stopt hem in haar broekzak.
Even later haalt ze eten op haar hoede kijkt ze rond. Ze heeft net een brood gekocht en heeft bijna alles alleen nog wat vlees als ze tegen iemand aanbotst. "Sorry" mopelt ze pakt haar spullen weer op en wil weglopen als ze de stem herkent. "Het spijt me meisje ik lette niet op, gaat het?" zegt de vrouw. Die stem ik herken die stem maar van waar? Denkt ze. "Moet ik je helpen dragen die spullen naar je huis anders moet je toch zoveel dragen, en dat is toch het minste wat ik kan doen denk ik?" Natuurlijk! Nu weet ik waar ik die stem van ken het is mijn!..... moeder!?
Wat moet die nou hier kan ze niet weg gaan en dat heel snel denkt ze. "Nee dank u mevrouw ik ga maar weer is" en ze loopt zo snel mogelijk weg ze wil niet terug naar huis. Waneer ze haar worst hewft gekocht sprint ze naar het bos alleen daar is ze veilig.
Eenmaal thuis is Pierre al weg die is zeker al naar Bart zij heeft vandaag vrij heerlijk. Ze loopt het huisje binnen en gaat op hun 'bank' zitten, ze heeft hier alles alles wat ze wil maar.... ze mist iets is het Pierre is het..? Ze mist de warmte en haar famillie waarom was ze okal weer weg? Omdat haar ouders haar niet verdiende.. en omdat ze geschorst was onderhand is dat ookal niet meer zo. Ze mist Fenna, Lize en de rest van al haar vriendinnen. En dan even overweegt ze naar huis te gaan en dit haar naschoolse hutje te laten nadat ze heeft gewerlt bij de boer oftewel Bart, Haar leven zou perfect zijn! Maar dan denkt ze aan Pierre wat moet hij? Blijft hij hier of vertrekt hij blijft hij bij haar thuis wonen? En haar krachten dan? Ze is de uitverkornen iets moet er zijn dat ze met haar krachten moet! Maar ook wil ze Flora terug pakken.... Zoveel vragen zonder antwoorden misschien.... Ja! Dat moet ik doen! Ik ga het meteen aan Pierre vertellen als hij thuis is!
JE LEEST
jennys wereld
FantasyToen jenny geboren werd woonden ze in een stad binnen de muren dicht bij het paleis. Haar beste Vriendin was de princes Elise. Elise en zij groeide op binnen de muren nooit wetende wat er buiten was, vaak spelend in het park. maar wanneer Elise buit...