Het 3de deel van Jenny's verhaal

29 3 0
                                    

Heey mensen telkes als er een nieuw "seizoen" is van Jenny's verhaal maak ik een nieuw hoofdstuk moet ik dat blijven doen? Of niet aub geef tips ik vind jullie awsome btw ik draag dit hoofdstuk op aan GV_Sin en RareRachel en wieckse123 mijn bff's bedankt voor alles!!

Pierre komt thuis. "Heey" roept hij. Jenny raced naar hem toe en knuffelt hem. "Iemand is hier vrolijk? Haha"zegt Pierre. "Ja ik heb zoon goed idee!!" Vertelt ze. "Vertel het is Jensel"(zo noemt Pierre haar).

"Nou kijk, ik was in het dorp voor eten en ik zag een poster ik word gezocht omdat ik niet thuis ben je krijgt er 50 gouden munten als iemand mij vind maar, wat ik dacht is als jij mij nou 'vind' dan wil je het geld niet maar wil je bij mij blijven wonen omat je geen onderdak hebt jij werkt bij bart en ik ga naar school, Goed idee toch?" Zegt ze dan wijfelend waarom kijkt hij zo moeilijk denkt ze. "Ik weet het niet, eigenlijk wilde ik hier niet heel lang meer blijven ik wil verder reizen dit is denk ik niet de plek waar ik thuis hoor." Maar er achteraan denkt hij; Ik kan niet leven met dit mooie meisje terwijl ze niet van mij houd. "Oow" zegt Jenny. Ze had net alles gepland hun leven zou fantastisch worden... maar nu niet meer denkt ze. "Ik denk dat ik mijn spullen ga pakken" zegt Pierre. "Wacht" zegt Jenny. En dan gaat alles snel Jenny drukt haar lippen op die van Pierre, verbijstert blijft hij staan maar dan geeft hij voor het eerst toe dat hij inderdaad verliefd is op Jenny en zij op hem. Als Jenny zich los trekt pakt hij haar vast het hoofd van Jenny rust op zijn gespierde borstkast hij is gelukkiger dan ooit in zijn leven. " Ik blijf" zegt hij zacht. "Dankje" zegt Jenny. Even blijven ze zo staan dan zegt Jenny; "we moeten onze spullen pakken en jij brengt mij naar de sheriff, oke?" "Altijd schatje" zegt Pierre, het doet hem goed om dat te zeggen.

Even later lopen ze met hun spullen naar de sheriff Jenny is zenuwachtog straks mag Pierre niet bij hun wonen en dan? Pierre heeft Jenny vast, haar lichaam voelt zo goed denkt hij. "Ik wil altijd bij je blijven" fluistert hij. "Ik ook bij jou" kan Jenny nog net zeggen en dan lopen ze het huis achtige gebeuren van de sheriff in.

"Wat moeten jullie" zet de man. "Volgens mjj heb ik Jenny van de gezocht poster gevonden" zegt Pierre en hij trekt Jenny's kap eraf. "Aha, ik bel haar ouders wel hier je geld nu mag je gaan" zegt hij. "Nee" zegt Pierre, "ik heb onderdak wonen ik hoef dat geld niet ik wil daar wonen of ik neem haar weer mee." "Goed, goed ik zal het vragen meneer..?" " zegt u maar gewoon Pierrw hoor" zegt hij nochalant. Later belt de man haar ouders komen haar hen en ze knuffelen Jenny, Pierre mag mee Jenny blijft dicht bij hem je weet maar nooit. .

Haar ouders zijn extreem blij dat ze terug is maar, ze weten niet wat ze van pierrw moeten denken Jenny keek haar ouders vu aan toen ze Zeiden dat ze niet zeker wisten of hij wel mee mocht. Ze heeft kwaad gesproken; " Als Pierre niet mee mag blijf ik hier! Hij is mijn vriendje en ik ga niet meer bij hem weg. Haar ouders hebben gezucht en gezegt; "en waar moeten we hem dan kwijt?" "Hij slaapt onder mijn bed" snauwt Jenny haar ouders toe. "Goed dan" zegt moeder en ze nemen hem me. Jenny loopt dicht tegen Pierre aan en hij kijkt lachend naar haar. Dit is mijn leven met Pierre denkt ze. Haar ouders kijken nijdig naar Pierre die een arm om Jenny heen heeft, het is toch onze dochter denkt moeder en hij blijft met zen poten van haar af. Het word avond ze eten en Jenny kijkt kwaad naar haar ouders haar vader én moeder zitten tussen hen in dit is dramatisch! Als het eindelijk avond is gaan ze 'slapen' maar als haar ouders weg zijn klimt Pierre, Jenny's bed in en in hun ondergoed liggen ze tegen elkaar.

Haar ouders zitten nog te praten; " is die jonge wel goed voor haar?" Vraagt moeder. "Jenny lijkt gelukkig" zucht haar vader. "Ze zijn veel te klef hoe lang zijn ze al wel niet bij elkaar? Ze was nu al bijna 2 maanden weg!"zegt moeder angstig. "Misschien moeten we het laten rusten want misschien is die jonge wel goed voor haar weet jij veel?" Zegt vader. Moeder geft een verwijtende blik en zegt dan; "ik ga slapen truste." Vader zucht als zijn vrouw weg is, "waarom doet ze altijd zo moeilijk de wereld veranderd en wij moeten mee veranderen." En dan denkt hij aan de tijd bij het kasteel bijna was hij het vergeten Elise en Jenny en Wolfie de beste vriendjes tot... Vader bedenkt zich ook maar is te gaan slapen en gaat naar boven.

Jenny word wakker in de armen van Pierre. Even denkt ze hoe gelukkig ze is en dan bedenkt ze; "ik moet naar school." Pierre word wakker van het hardop denken van Jenny. "Wat is er Jensel?" Vraagt hij daarom. "Ik moet naar school pierre, maar ik ben hier pas net.. ik moet nog wennen? Ik wil niet meteen naar school!" En precies waneer ze dat zegt komen haar ouders binnen, haar moeder kijkt met grote ogen dat Jenny naast Pierre ligy en wil wat zeggen maar vader houd haar tegen; "Marie luister ze hebben niks gedaan jongens kom opstaan Pierre gaat aan het werk heb ik begrepen en Jenny jij gaat even rustig aan doen. Is dat oke?" "Tuurlijk pap" zegt Jenny. "Is goed meneer" zegt Pierre. En Jennys ouders lopen de kamer uit.

Als Pierre weg is en Jenny aangekleed en heeft ontbeten sluipt ze het huis uit opweg naar het bos. Op weg naar het bos denkt ze na; Hoe gaat ze Flora terug pakken..? Wacht! Got it. Ze gaat terug naar huis pakt pen en papier en schrijft;
lieve Lize,
ik ben terug.
Ik hoop dat je het me hebt vergeven dat ik weg was.
Kom alsjeblief na school naar het bos
Xx je beste vriendin Jenny.

Goed denkt Jenny en ze snelt naar Lizes huis doet het briefje in de brievenbus en rent naar het bos.

Eenmaal in het bos een eindje verder van haar 'huisje' in het bos op een openplek denkt ze na; waarmee ga ik haar pakken? Ze trekt planten uit de grond en kijt wat ze kan; ze pakt een plant en maakt hem heel hoog, maakt hem weer klein en pakt iets op... ho wacht! Dat is het! Ze tikt haar gewoon telkes op de schouder dan ligt er een briefje dat ze naar het bos moet komen en stuurt ze met haar krachten planten op haar af, Geniaal!

Voor lize is het na school en ze loopt naar huis en denkt aan Jenny wat ze altijd doet. Waarom is ze nou weg gegaan? Als ze thuis komt ligt er een briefje haar naar staat er op. Ze pakt het op en leest het en schreeuwt; " JA JENNY IS TERUG!!" "Wat is er aan de hand lize?" Vraagt moeder. " niks mam ik ben nog even weg" antwoord ze en ze rent naar het bos, naar Jenny.

"Jenny, Jennyyyy! Waar ben je!" Roept Lize in het bos. Hoor ik mijn naam? Jenny luistert goed Ja! Dat is mijn naam! "Lize!?" Roept ze. Lize komt aan rennen "Jenny ik heb je zo gemist!

"Lize?" Vraagt Jenny. "Wat is er?" Abtwoord ze. "Ik heb een plan bedacht om Flora terug te pakken. Het gaat als volgt: met mijn krachten tik ik in de pauze op haar schouders en geef een briefje dat ze naar de openplek in het bos moet komen. Hier dus. Hier wacht ik haar op ik zal een plant uit de grond trekken haar in de lucht hijsen, rond draaien en daarna latem vallen en dan als ze het morgen vertelt zeg ik dat ze vast gedroomd heeft. Wat vind je ervan?" Vraagt Jenny uiteindelijk. "Woow awsome!" Zegt Lize. "Maar ze ziet je toch?" Zegt ze dan. "Tuurlijk niet ik zit in de bosjes" antwoord ze. "Oke we zien elkaar op de weg bij het plein, oke?" Vraagt Lize. "Oke" antwoord Jenny en ze gaan naar huis.

jennys wereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu