Jenny en Pierre worden wakker. eerst kijk ik hem eerst liefde vol aan dan kijk ik hatelijk. Wat heb ik gedaan?! hij is verliefd op Flora niet op mij. Ik sla hem uit woede wakker. "Auw!" schreeuwt Pierre beledigt. "Je bent op Flora niet op mij! Wat heb je me aangedaan!" snik ik. "Jenny ik was dronken ik was dom het meisje dat alles voor me over heeft heb ik in de steek gelaten kun je me vergeven?" Ik kijk hem kwaad aan hoe kan hij dat NU nog zeggen! Hij heeft geen respect! Ik snuif alleen en hij geeft het op. Hij trekt zijn kleren aan en gaat weg. Jenny! denk ik bij mezelf. Je laat hem gewoon lopen!? Ik ren het hutje uit en trek een muur van planten uit de grond. "Wacht!" roep ik naar Pierre. Hij draait zich om met zen sexy haar en ooh. In een klap ben ik weer verliefd op hem. "Ik vergeef je" roep ik lachend. Hij rent op me af en ik knuffel hem. We lopen samen naar huis als we thuis komen lacht moeder opgelucht dat alles goed is. Ik loop naar mijn kamer Gelukkig is het weekend! anders was ik veel te laat gekomen. Ik douch mezelf en kleed me aan. "Ik ben weg!"roep ik mijn ouders toe ik hoor iets goedkeurend en ren de deur uit.
Eindelijk kom ik bij Lize aan. ik klop aan. "Jenny wat leuk om je te zien meid!" zegt de moeder van Lize. "En eerst mocht ik niet omdat ik geschorst was" Zeg ik bot en ik loop naar binnen Lize's moeder blijft verbaast staan."Lize!" roep ik. "Jenny!" schreeuwt ze. Ze rent naar haar toe. "Kom je mee Fenna opzoeken?" vraag ik. "Tuurlijk!" Roept Lize uit en ze vertrekken. "doei mam!" schreeuwt Lize nog en ze gaan op weg naar Fenna.
Als we eindelijk bij Fenna zijn zie ik een zwarte luxe auto. Er komt een deftige man net het huis van Fenna uit. Ik herken die blik.. denk ik. "Nee!" Hoor ik Fenna schreeuwen ze huilt. Ik weet wat me te doen staat. "Lize ga naar binnen en kijk wat er met Fenna is ik houd die man tegen!" Zo gezegd rent Lize naar binnen en ik zie dan... Fenna's broer word meegenomen door twee mannen. "Yasen! Dit mag niet!" Schreeuwt Fenna en ze rent naar buiten. Nu begin ik alles te begrijpen Yasen moet in het leger. "Laat hem los!" Zeg ik op een dreigende toon. De mannen schrikken van mijn stem en dit is ook het moment dat Fenna mij opmerkt. Ze kijkt dankbaar maar nogsteeds verdrietig. "Laat hem gaan" zeg ik nogsteeds dreigent. De mannen kijken me schamper aan lopen weer verder. "Dit kan makkelijk of moeilijk" mompel ik en dan ren ik op de mannen af. "Laat hem nu los of er zal u iets verschrikkelijks gebeuren!" De man lacht en zegt " jij denkt dat we naar een klein meisje gaan luisteren? Meisje bemoei je er niet mee zij hebben een afspraak gemaakt dus nu ophoepelen!" "LAAT HEM LOS!" Gil ik en ik trek zijn auto omhoog en trek Yason er uit. En gooi de auto op zijn dak. "Laat hem nu gaan tenzij u vermoord wil worden!" schreeuw ik, ik heb de man bij zijn keel vast."wij zullen elkaar vaker zien" zegt hij met een dreigen de lach. Ik draai de auto weer goed terug en laat de mannen weg rijden. Ondertussen word Yasen in armen genomen bij zijn famillie en Fenna kijkt haar dankbaar aan ik lach terug ze is weer blij :).
JE LEEST
jennys wereld
FantasíaToen jenny geboren werd woonden ze in een stad binnen de muren dicht bij het paleis. Haar beste Vriendin was de princes Elise. Elise en zij groeide op binnen de muren nooit wetende wat er buiten was, vaak spelend in het park. maar wanneer Elise buit...