Medyadaki müziği yine atlamadan okumanızı tavsiye ederim. Süper korkutucu oluyor. Tabi korku sevenler için söylüyorum.
Korku dolu okumalar.
______________________________________
Evin çalışanları akşam için yeni evlerinde verecekleri ilk parti için hazırlıklar yapıyordu.
Hem dostları hemde iş arkadaşları bu partiye gelecekti. Ve Tony şirketle ilgilenmesi gerektiği için Steve parti hazırlığının detaylarıyla ilgilenmek zorundaydı.
Bu gibi şeylerle ilgilenmek hiç bir zaman hoşuna gitmemişti. O yağlı boya tabloları ve kara kalem çalışmaları arasında daha mutluydu. Bu onun sığınabileceği küçük dünyasıydı.
Yinede Tony'le yakın bir zamanda evleneceği için bu tarz şeylere alışması gerektiğini düşündü. O her zaman göz önünde bulunan yakışıklı, sevgi dolu, tutkulu, başarılı ve zeki bir iş adamıydı. Son saydığı iki unsur onun işiyle ilgili övmesiydi. Diğer unsurlar tamamen onun içindi. Gerçi onu yakışıklı bulup hala sarkan kadınlar vardı. Bu da onu kıskanç birisine dönüştürüyordu.
Salon çalışanlar tarafından hazırlanırken evden bahçeye çıktı. Dün gece ki ve sabah ki durum yüzünden biraz gergindi ve güneş ışığı altında, çiçeklerin hoş kokuları arasında yürüyüş yapmanın iyi geleceğine inanmıştı.
Patikayı takip ederek yürürken etrafa bakındı. Dün gece ki ürkütücülükten eser yoktu. Herşey mükemmel görünüyordu. Kuşlar ağaç yaprakları arasından süzülen ışıkların altında ötüyorlardı.
Temiz havayı içine çekerken huzur buldu.
Ama kısa süre sonra kuşlar ötmeyi kesti. Steve aynı ürpertici hisle yerinde dondu kaldı. Neden birden sesler kesilmişti? Korkmaya başladı.
Patikanın ucunda görünen ışıkta bir siluet göründü. Kimdi o?
Sabit bir şekilde durmuş doğruca Steve'e bakıyordu. Sadece başının hafifçe bir sağa bir sola yattığını gördü. Sanki karşısındakini tanımaya çalışır gibi.
Sonra siluet hareket etmeye başladı.
Steve'in duyuları ona tek bir sözcük fısıldadı.
"Kaç!"
Ayaklarının bağı birden çözülmüş gibi yürüdüğü yolu geri koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GHOST İN LOVE (STONY)
FanfictionSteve ve Tony ciddi bir sevgililik aşamasındalardır. Yeni bir ev ararlarken ormanın içindeki gölün kenarında olan bir ev bulurlar ve oraya taşınırlar. Olaylar böyle başlar... B×B