Hikayemiz artık nihayetine eriyor arkadaşlar.Bu hikayeye başından katılıp destek olanlara ve tüm okuyanlara çok teşekkür ederim. Siz okuduğunuz için benimde yazasım geldi. Hepsi sizin sayenizde.
Biraz zaman ayırın ve medyadaki müzikle okuyun. Sadece müzik değil. Enstrümanlarla ruhunuza dokunacak 31 dakikalık bir hayallere yolculuktur.
Son bölümdende keyif almanız dileğiyle iyi okumalar.
______________________________________
Steve etrafına baktı. Kendisi nasıl bir yerdeydi böyle. Ölmüş müydü yoksa? Herşey böyle mi bitecekti?
Ama bulunduğu yer çok güzel ve huzurlu bir yerdi. İlerde ışığın üstüne vurduğu, yalnız başına duran pembe yapraklı ağaca doğru yürüdü.
Ağacın altına gelince tenine vuran tatlı meltemi hissetti ve gözlerini kapadı.
Rüzgar sanki ona "Artık herşey bitti. Korku, hüzün, kalp kırıklığı ve acı hepsi geride kaldı. Burda sonsuza dek dinlenebilirsin." diyordu.
Yanında konuşan birini duydu. "Güzel yer değil mi?"
Steve gözlerini açıp sesin geldiği yere baktı. Koruyucu meleiğini nerde duysa tanırdı. Yaşadığı paranormal olaylar boyunca hep desteğini hissetmişti.
Yüzünde büyük bir rahatlamayla tebessüm etti. "Evet çok güzel ve huzurlu. Hemen resmini yapmak isterim."
Sharon güldü. "Bende ilk geldiğimde bu güzelliğe keman çalmıştım. Bu normal bir durum. Bir şair gelse hemen şiir yazardı."
Steve "Doğru. Hayatım boyunca böyle bir huzur hissetmedim." dedi ve ağaçtan hafif esintiyle dökülen pembe yaprakları izledi.
Sharon "Steve, bende senin burda sonsuza dek kalmanı isterdim. Gölün iyi kalpli hanımı seni kabul etti. Çünkü yüreğin ve ruhun temiz kalmış.
Seni seviyorum. Hemde bencillik edemeyecek kadar.
Yaşayan birisi olarak bir hayaletin aşkını kazandın. Aynı zamanda yaşayanların arasında da seni canından çok seven biri var. Her ne kadar tam olarak belli edemesede.
Demek istediğim şu. Senin seçim yapma hakkın var. İstersen sonsuza dek burda benimle yaşarsın. Ya da istersen yaşayanların dünyasına sevdiğinin yanına dönebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GHOST İN LOVE (STONY)
FanfictionSteve ve Tony ciddi bir sevgililik aşamasındalardır. Yeni bir ev ararlarken ormanın içindeki gölün kenarında olan bir ev bulurlar ve oraya taşınırlar. Olaylar böyle başlar... B×B