Strange bu seferki durumun daha önce karşılaştığı durumlardan çok kötü olduğunu fark etti. İşin içinde sadece kötü bir ruh ya da iblis olsa onu yenebilirdi. Ama bir cadının ruhu ve bir de iblis vardı.
Biraz düşündükten sonra "İblisi çağırmak için ayini yaptığı bir yer olmalı. Orayı bulursak iblisi ve bu kötü ruhu gitmesi gereken yere yollayabilirim." dedi.
Cadı kahkaha attı. "Ve bende bunu yapmanıza izin vereceğim. İblisimi zayıf düşürdünüz ama ben burdaki insanlarla beslenmesini sağlayarak onu eski gücüne kavuşturdum. Hiç şansınız yok. İblisim önce bağlandığı kişinin ruhunu özümseyecek. Sonra sizleri yiyip daha da güçlü bir hale gelecek.
Steve, Sharon'un sesini bir kez daha kafasının içinde duydu. "Steve, sana tek bağlanan o iblis değil. Bende seninleyim. Sana olan sevgim seninle. Ruhumdaki tüm enerji hepsi senin. İblisi yenmenin tek yolu var. İzlemen gereken tek yol tehlikeli biliyorum ama bunu yapmazsan sen dahil hepiniz öleceksiniz. Bana güven. Sevdiğin adama güven ve yap."
Steve Tony'i elinden tuttu. Tony onun dokunuşuyla yaşadığı şokun eskisinden kurtulup ona baktı. Steve tebessümle "Benimle gelmelisin." dedi fısıltıyla. Sonra "Strange, Bucky siz cadıyı oyalayın. Bir planım var." dedi.
Bucky "Ne yapman gerekiyorsa hemen yap. Gerisini bize bırak." dedi. Steve güldü. Karşısındaki ne bir insan ne de hayvandı. Ama Bucky paranormal canlıyı bile normal bir düşmandan görebilecek cesarete sahipti.
Strange "Evden çıkmanız için büyü yapacağım ama uzun sürmez. Ayrıca iblis sizi izleyecek. Ne yapacaksanız acele edin." dedi ve eliyle havada bir sembol yaptı. Bir ışık parlamasıyla cadının ruhu acıyla çığlık attı.
Steve Tony'nin elini sıkıca tutarak aşağıya koştu. Koridorun ucundaki iblisin geldiği yönün tersi yönünde koştular. Evin arka kapısından çıktılar ve göle varana kadar koşmaya devam ettiler.
Tony ne yapacağını bilmiyordu ama ona güveniyordu. Bunu ancak birlikte atlatabilirlerdi. Bir daha bu eli ne olursa olsun bırakmayacaktı ve bu olaylar bittiğinde bir ömür boyu elleri birleşecekti.
Steve, Sharon'un yönlendirmesiyle ağaçların arasından geçip en kısa sürede yakındaki gölü buldu.
Tony göle bir bakış attı. İyi de göl onlara nasıl yardım edecekti? İblis sudan falan mı korkuyordu?
Steve onu elinden çekiştirip göle girdi ve birlikte yüzerek gölün ortasına geldiler. İblis gerçektende gölün kıyısında kalmıştı ve kırmızı gözleriyle onlara bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GHOST İN LOVE (STONY)
FanfictionSteve ve Tony ciddi bir sevgililik aşamasındalardır. Yeni bir ev ararlarken ormanın içindeki gölün kenarında olan bir ev bulurlar ve oraya taşınırlar. Olaylar böyle başlar... B×B