Vzbudila jsem se okolo osmé s menší bolesti hlavy a uviděla Sáru jak nahá ležela vedle mě. Byla nádherná a tak roztomile nevinná. Vstala jsem z postele, oblékla si košili a odešla do kuchyně. Nalila jsem do varné konvice vodu a pak ji zapla. Po chvíli jsem vytáhla hrnek a vložila do něj pytlíček vanilko-medového čaje. Vzala jsem hrnek s čajem a šla si sednout k jídelnímu stolu.
Sára :"Dobrý ránko"
Koukla jsem se jejím směrem. Měla na sobě krátký župan, který ji sahal sotva pod zadek a její blond vlasy měla stažený do trochu rozcuchaného drdolu. Usmála jsem se.
Já :"Dobrý ráno princezno"
Usmála se a sedla si do mého klína. Znovu jsem se usmála.
Sára :"Jak se teda jmenuješ?"
Položila jsem si hlavu na její rameno a zavřela oči.
Já :"Yuki"
Pousmála se a tím mě donutila otevřít oči.
Sára :"Hezké jméno ale nevypadáš na někoho kdo by pocházel z toho, jak se to sakra jmenuje"
Přemýšlela nad tím odkud to jméno pochází, jaký má původ. Byla si přitom tak strašně rozkošná.
Já :"Ani nejsem, jmenovala se tak matčina přítelkyně"
Sára :"Jmenovala? "
Zarazila se.
Já :"Zemřela když mi bylo pět"
Sára :"To mě mrzí"
Sklopila zrak na zem, její očka byla plná smutku, lítosti a trochou studu.
Já :"To je v pořádku už je to hodně dávno co umřela, nebolí to tak jak kdysi."
Pousmála jsem se a natáhla se po hrnku.
Sára :"Počkej podám ti ho"
Natáhla tu svou krásnou ruku, chytla hrnek za ucho a podala mi ho. Napila jsem se a nabídla ji.
Sára :"Jaká to je příchuť?"
Já :"Vanilka s medem"
Sára :"To je můj oblíbený"
Usmála se a pak se dlouze napila. Držela ten hrnek tak lehce až jsem se bála že ji upadne. Po delší chvíli ho položila zpátky na stůl.
Já :"Jsi rozkošná"
Trochu zčervenala.
Já :"Vypadáš jak malé rajče"
Zasmála jsem se.
Sára :"Ticho!"
Bože, co ty jsi to se mnou dělala, tyhle pocity, že mám být milá a usmívat se ve mě dokázala vyvolat jen jedna osoba. Mishell….. ale ty jsi to v té chvíli dokázala taky. Vstala a pak si sedla tak, že se naše čela dotýkaly navzájem.
Já :"Copak to děláš?"
Sára :"Chci abych viděla tvé oči"
Zarazila jsem se. Proč by mi chtěla vidět do očí. Poznala snad že jsem teď přemýšlela i nad Mishell nebo ji vadila ta ohavnost na mém oku.
Já :"A proč?"
Sára :"Líbí se mi."
Hodně jsi mě šokovala svou odpovědí.
Já :"Vážně!?"
Sára :"Ano, jsou jako dva oceány"
Pousmála jsem se. Byla první člověk, který mi pochválil oči od té nehody.
Já :"Tak to už jsem hodně dlouhou dobu neslyšela…. Děkuju"
Sára :"Proč?"
Znovu mě zarazila svou otázkou.
Já :"Kvůli té…"
Nemohla jsem to ani říct i když uběhla dlouhá doba od toho co se to stalo, stejně to bolelo jako kdysi. Pořád jsem se cítila tak ublíženě.
Sára :"Yuki"
Řekla to tak něžně. Jako bych byla z porcelánu.
Já "Promiň, určitě sis toho všimla. Nejde to přehlédnout"
Sára :"Mohu se tě zeptat, jak si k té jizvě přišla?"
Proč? Proč se musela zeptat zrovna na tohle. Zrovna tohle jí muselo zajímat. Proč? Proč mám na to znovu zapomínat…. Proč mám znovu vzpomínat na ni.. Proč?
YOU ARE READING
Nevím jak ti mám říkat
Romance15+ LGBTQ+ Je to láska nebo přátelství? Omlouvám se za gramatické chyby