Za 30 minut jsme došly do mé oblíbené restaurace s barem, nevím jestli se to dá nazvat vůbec barem,ale dejme tomu. Mají tu ten nejlepší a avšak nejdražší alkohol. Tento bar měl vždy vysoké standardy nikdy byste tu nenašli někoho kdo by nebyl slušně oblečen či kdo by byl úplně na šrot.
Alexa :"Wow, tady je to tak...."
Já :"já vím, úžasný. Hej Jacku jednu velkou prosím."
Jack :"Jako obvykle?"
Já :"Jo prosím"
Jack :"Oki"
Alexa :"Chodíš tu asi často, že?"
Koukla se na mě jako bych byla nějaká alkoholická troska.
Já :"Ne jen jsem.. Víš co nemusím se obhajovat. Ne před tebou."
S dokončením této věty mi Alexa vlepila pořádnou facku a odešla.
Já :"Ty vole"
Chytla jsem se za tvář, vlepila mi dobře to musím uznat. Sedla jsem si ke stolu a čekala na Jacka.
Jack :"Tak tady to je.... Kde je?"
Já :"Dík. Odešla je to těhule má hormony."
Jack se začal smát a já se přidala k němu.
Jack :"Zbožňuju tě"
Já :"A kdo ne?"
Mrkla jsem.
Jack :"Tak to netuším"
Začal se smát ještě víc a já se nemohla nezapojit. Jack byl ten typ člověka, který mi vždy zlepšil náladu, spíž jeden ze čtyř. Uběhlo jeden a půl hodiny a já byla celkem na šrot, pak jsem uslyšela jak se otvírají dveře. Stála tam nádhera blondýna,její oči měly nádhernou modro-zelenou barvu a na rtech měla višňový lesk.
Já :"Wow"
? :"Když si mě vyfotíš bude to trvat déle"
Já :"Promiň jen jsi opravdu...ani nevím jak to popsat"
Doopravdy jsem neměla slov, ona se začala usmívat a lehounce červenat.,ten úsměv ulalalá.
? :"Jmenuju se Sára"
Já :"Hezký jméno"
Mrkla jsem okem a ona si přisedla.
Sára :"Díky a tvoje je?"
Já :"Hmm a doopravdy ho chceš vědět?"
Předklonila jsem se k ní tak blízko až jsme se dotýkaly letmo rty. Její oči se přivřely a rty pootevřely, nechala na mě první krok. Začala jsem ji jemně ,ale přesto dravě libat, ona mi to začala pomalu,ale sebejistě vracet. Pootevřela rty a já vnikla jazykem dovnitř a obmotala její, pak jsem ji nechala ať se nadechne.
Sára :"Wow"
Její rty byly narůžovělé a trošičku napuchlé, v očích jí zářil chtíč.
Já :"Poslyš klidně tu můžeme sedět nebo můž-"
Nestihla jsem nic víc říct. Vzala mě za límec košile a přitáhla mě do vášnivého a dravého polibku,pootevřela jsem ústa a ona mi tam pronikla svým něžným jazykem. Dala jsem peníze na stůl,ale pořád jsme pokračovaly. Pak, když jsem otvírala dveře jsme se odtrhly,hned naproti byl hotel. Zašly jsme dovnitř a já objednala pokoj, ve kterém mělo být vše potřebné. Vešly jsme do výtahu a já ji tam přišpendlila ke zdi a zmáčkla tlačítko našeho patra,začala jsem se věnovat její labutí šíji.Tiše vzdychala.Jednou rukou jsem sjížděla dolů a zajela jí pod sukni, prstem jsem jí začala hladit kalhotky.
Sára :,,Ach bože!"
Pousmála jsem se.Pomalu jsem polibky přecházela na lícní kosti,a pak k ústum. Kousla jsem ji do jejího višňového spodního rtu a po 3 sekundách jsem začala polibek. Pootevřela ústa, vnikla jsem do nich jazykem. Když už jsem s ní chtěla ty kalhotky sundat, ozval se výtah že už jsme v našem patře. Obě ruce jsem jí dala na zadek a naznačila ať mi dá nohy okolo pasu a zavěsí se. Chvilku váhala,ale pak tak udělala. Vyšly jsme z výtahu na chodbu,na,které bylo jen jedno apartmá. Celou tu cestu než jsme došly ke dveřím jsem Saře opečovávala rty a ona na oplátku ty moje, když jsme došli ke dveřím nechala jsem Sáru ať se nadechne,hledala klíč asi mi to trvalo dlouho, protože se rozhodla, že mi začne opečovávat krk pak mi na krku udělala značku a šla polibky nahoru k mému uchu.
Sára :"Trochu si pohni"
Špitla a zakousla se mi do ušního lalůčku. Nenávidím když to někdo dělá,ale zároveň to miluju. Rychlostně jsem otevřela dveře a podržela svůj vzdych. Vešla jsem dovnitř a přišpendlila si Sáru ke dveřím a obdarovala jí dravými polibky aniž bych Sáru pustila jsem si sundala boty. Pořád v polibku se Sárou v náručí jsem zamířila k ložnici, nějakým zázračným způsobem otevřela dveře. Položila jsem Sáru na postel svlékla si džíny a pak jsem svlékla Sáru která mi pomohla s mojí košilí a spodním prádlem. Ležela jsem na ní jak mě pán bůh stvořil a vášnivě jí líbala krk. Ona na sobě měla jen své černé spodní prádlo.
"Bože jsi nádherná"
Špitla jsem mezi polibky a ona tiše vzdychala. Rozepla jsem jí podprsenku a hodila ji někde dozadu. Z krku jsem přešla na klíční kosti až jsem došla ke krásným bradavkám, jedné jsem se věnovala otáčivými pohyby dvou prstů a druhé jsem věnovala polibky a krouživé pohyby jazykem a pak ji trochu zakousla, Sára na to vzdychala blahem. Pak jsem jí jazykem sjížděla dolů po břiše a párkrát sjela do pupíku.
Sára :"Bože!"
Vzdychla a já jela jazykem až ke kalhotkám. Přejela jsem jazykem na mokrém proužku na kalhotkách, Sára se kousla do rtu a zasténala. Sundala jsem jí kalhotky byl to krásný pohled. Začala jsem jí jazykem opečovávat a prozkoumávat,pak jí trošku skousla. Sára sténala.Já si jejího sténání užívala. Po chvíli se udělala a já se natáhla do šuplíku, ve kterém bylo přesně to co jsem potřebovala. Nasadila jsem si svého kamaráda a bez přípravy to vrazila dovnitř Sáry. Zasténala a mě to pobudilo abych začala tvrdě přirážet. Sára mě začala drápat po zádech a vzdychat.
Sára :"Přidej!!"
Vzdychala a já uposlechla po půlhodině se udělala a já zachvýly taky.
Já :"Ani nepřemýšlej nad tím že tohle je konec teprve jsem začala"
YOU ARE READING
Nevím jak ti mám říkat
Romance15+ LGBTQ+ Je to láska nebo přátelství? Omlouvám se za gramatické chyby