.
.
.
💋 BIGHIT ENTERTAINMENT 💋
.
.Bang Pd tgok rangka prancangan BigHit.. Bang Pd pndang assistant2 dia..
"Confirm ke nk debutkn group gadis.. Dulu kita dh gagal.." Joe peluk tubuh pndang bang pd..
" selepas Glam.. Are u sure?? " Yoon pun mcm tk prcaya..
"Yup.. Kali nie biar dorg bwh BigHit.. Kita cuba...tempoh prcubaan 2 tahun.. 1 album.. Tgok mcm mne.. Kalau tk okay, kita disband kn dorg.." Bang Pd ckp dgn tenang...
"Tp Bang Pd.. Mana nk cari trainee yg nk debut dlm tempoh prcubaan?? " lee hyun artist solo under bighit pun brbunyi..
"Ada.. Ade yg trdesak nk debut.. Masa tu usaha dorg lg kuat.. Kita cari ACE.. Bukn yg lemah.. Kita cari yg cukup kuat.. Tk ada praturan, kita bg kebebasan.. Tgok sjauh mana dorg boleh brtahan.. Kita cari trainee company kecil, kdg2 ade bakat yg hebat.." Bang Pd snyum.. Yg lain xde pilihan sbb Bang Pd da buat kptsan...
.
.
.
.🌻 MUSICWORKS🌻
.Ara pndang artist bwh entertainment nie yg dah debut.. Ara mgeluh and masuk dlm bilik latihan.. Kookheon nmpk ara and dia ikot ara..
"Hey beb.." Kookheon duduk sblah ara..
"Hey.." Ara snyum pahit..
"Knapa kau nmpk sedih? Ade yg sakitkn aty kau lg ke??" Kookheon risau kn ara..
"Biasa la.. Jennie ckp, aku nie malang, tk debut2 lpas 4 tahun.." Ara tunduk.. Dia rasa sedih.. Kookheon pgang tgan ara..
"Kau pndai nynyi pndai menari.. Apa kata kau menari, dari kau sedih cmnie.." Kookheon cuba bg smngat.. Ara angguk and dia pilih lagu, dia mula menari.. Kookheon rakam and dia hntar snyap2 email at BigHit.. Dia thu psl Bighit cari gadis utk debut.. Tp tk ramai yg thu sbb bighit buat krja snyap2..
Ara rasa lega sbb dpt menari.. Dia yakin dgn bakat dia.. Jd dia akn usaha lg..
.
.
.
.🔥 CAFE 🔥
.
.Hea mgeluh buat kali keberapa tk thu..
"Nah air.. Knapa trmenung and mgeluh?? " daniel duduk sblah adik ksygan dia, nasib baik tk ramai customer time tu..
"Adik dh hntar bnyk tmpt dh.. Tp smpai hari nie xde jwpn apa2.. " hea mgeluh, dia snggup lari dari busan utk jdi idol tp da 2 buln dia x dpt apa2 pun.. Dia busking kecil2 je..
"Adik.. Oppa ade dgar psl BigHit cari gadis utk didebutkn.. Dh cuba hntar at email dorg??"
"BigHit?? Biar betul??" Hea tahu yg Bighit ade group lelaki je.. Gfriend pun subsidiary je..
"Ye.. Patutnya Bighit nk snyap2 tp makin ramai yg thu.. Cuba je nasib kamu.." Daniel bg smngat at adik dia.. Hea angguk.. Dia nekad nk cuba and dia hntar email prsembahan dia..
"Harap impian aku jd knyataan.." Hea brdoa sndirian...
×
×
×
Mr.Son pndang yoon ju main piano and mnynyi..
"Mcm mne?? Dh ade syarikat yg nmpk impian kamu?? Da 2 tahun kamu jdi individu trainee.. Appa xnk kamu kecewa.." Mr.son ckp dgn serious dgn yoon ju...
YOU ARE READING
OUR SOUL
Romance5 Hearts.. 1 Dreams.... . . When things get though, Remind yourself why you choose this path.. Difficult Roads Often Lead To Beautiful Destination..