9. GOSSIP

22 3 0
                                    

.

.

"Mmg ade laki td tp oppa tk prasan pun dia pgang susu pisang ke apa?? Jap tp knapa dgn laki tu?? Dia siapa?? Bf hea ke??" Daniel rasa nk thu...

"Belum... Hahaha.." Hea sengih.. Daniel tk tahan lg, dia luku kpala hea..

"Aduh sakit la.."

"Nak jadi penyanyi, idol kn? So focus.. Jgn trlibat dlm GOSSIP ok??"daniel tk nk hea trlibat dlm masalah..

"Ye.. Jgn risau ok.. I love you oppa.." Hea peluk daniel.. Daniel geleng kpala, apa pun jdi, hea tetap adik ksygan dia...

.
.
.

🌻 DORM BTS 🌻
.
.

Jungkook bru smpai umh.. Dia msuk umh on time, time mkn...

"Dh balik dh.. Jom mkn skali.."ahli bts smua dh brkumpul at ruang mkn...

"Cpat la.. Aku kne prgi studio.. Ade krja sikit.." Omel namjoon..

"Baik.."jungkook duduk skali... Jungkook masih brpikir, dia mcm cam suara td..

"Siapa pmpuan tadi ek.. Aku tk rasa aku knal siapa dia.." jungkook tk sedar yg dia ckp dgn kuat..

"Pmpuan?? Kau ckp psl siapa kookie??" Smua pndang jungkook.. Jungkook sengih sbb baru sedar dia ckp dgn kuat..

"Jin hyung.. Hurm.. Hari nie kn mknan jin hyung rasa tawar sikit.." Taehyung dah mkn.. Dia pelik knapa rasa lain masakan jin..

"Jap.."suga rasa and dia angguk...

"Kurg rasa hyung.. Hyung okay tk?? Tk pe.. Meh aku betulkn rasa dia.." Suga bgun and ambil lauk yg dah trhidang.. Jin mgeluh.

"Sorry gais.. Mgkin mood aku x brapa betul.. Sbb tu la.." Jin cuba snyum.. Yg lain cuma angguk je..

"Xpe hyung, skali skala tu, hyung patut rehat.."jungkook sengih.. Jin angguk.. Dia sebenarnya pikirkn psl yoon ju sbb tu tk leh focus masak..

"Namjoon hyung pun ptot rehat juga.."taehyung pndang namjoon..

"Kena siap kn lagu tu minggu nie juga.. Dh siap nnty, rehat la puas2.." Namjoon minum air.. Dia pun penat tp apa pilihan yg dia ade.. Dia as a leader, kne brtggungjwp...

.
.
.
.

🍀 SKIP 🍀
.
.

Jadual Psy:cho free hari nie.. Ara prgi bighit sbb dia tgah buat lgu utk comeback.. Bang Pd nk Psy:cho comeback lg 5 buln.. Min hyu and hana kat rumah, yoon ju mcm biasa at company appa dia.. Hea brlatih menari at bighit.. Min hyu kat dpur memasak..

"Min hyu.....kau msak apa tu???"hana jengah dapur..

"aku masak bimbab dgn sup kimchi je.. Knapa hana??" Min hyu pelik..

"heehehehe bleh letak dlm bekas ni tk???"hana tunjuk tupperware mknan..

"kenapa?? bukn kita nk mkn sama2 kjap lg ke??"

""ohhh tak aku ingat nk bgi... Ba..gi..bagi..."hana teragak2 nk bgthu...

" bagi apa ngeng??" Min hyu pndang hana..dia pelik bin ajaib..

" bg namjoon oppa.. Hee.. Alamak.."hana segan..

" ooooo.. bg namjoon bleh.. Kejap ye.. Cukup ke bg mknan je?? Hati tk nk bagi??"min hyu sakat hana.. Hana blushing habis..

"knapa kau tk msak sendiri je.. bru bg dia.. Kn sweet mcm tu.."

"ala kau pun thu kn aku ni bkn nye pndai sgt bab dapur ni..." Hana garu kpala dia yg tk gatal tu..

OUR SOULWhere stories live. Discover now