11.I THINK I LOVE HER..

20 2 0
                                    

.
.
.

.
.

"Maaf.. Sy betul2 minta maaf.." Yoon ju bgun and dia nk melutut dpan jin, jin tahan yoon ju and muka dorg brdua sgt rapat.. Yoon ju telan air liur.. Muka jin pun merah.. yoon ju terus brdiri..

"Maaf.. Yoon ju segan.."

"Tk.. Xperlu minta maaf.. Sy cuma nk antara kita clear je.."

"Yup.. Kita okay.. Jgn jauhkn diri dari sy.. Sy dh bebas dari appa sy, sy nk clebrate tp awk elakkn diri dari sy.."

"Jdi ayam goreng tu utk celebration??"yoon ju angguk.. Jin snyum..

"Nnty free kita celebrate ok??" Jin usap kpala yoon ju, yoon ju angguk.. Dia rasa lega sbb dia dh okay dgn jin...
.
.
.
Min hyu leka minum champagne.. Dia jenis yg susah mabuk.. Cawan yg ketiga, jhope tahan cawan tu..

"Nnti mabuk.." Jhope risau..

"Sikit je la.. Jgn risau, sy kuat.." Min hyu snyum..

"Jom ikot sy msok bilik tarian, ade tarian yg sy nk tunjuk.." Jhope ckp at min hyu.. Min hyu pndang ara, ara angguk.. Dorg brdua kluar dari bilik meeting and nk masuk bilik tarian..

"Oppa.." Trkejut min hyu dgar suara sinb gfriend..

"Sinb.. Buat apa at sini??"jhope tk sgka gfriend dtg hari nie..

"Sje.. Nk jmpa oppa.. Oppa, jom tgok movie nk? Ade crita best at wyg.."sinb terus peluk lengan jhope.. Jhope trsentak..

"Sinb.. Jgn mcm nie.. Kalau org lain nmpk.."jhope tk selesa..

"Xpe la, korg brbual la dulu.. Sy prgi dulu.."min hyu tk suka sinb sentuh jhope.. Jhope tahan min hyu..

"Oppa.. Oppa asyik dgn dia nie je taw.. Oppa dah tk layan sinb.. Oppa lupa ke kita prnah rapat dulu.." Sinb tk puas aty.. Min hyu tarik tgan dia and dia geleng kpala.. Min hyu jln msok bilik meeting balik..

"Apa yg awk buat nie sinb??"jhope cuba kawal marah..

"Do you love her?? Answer me.." Sinb mmbentak.. Jhope trdiam and dia brpikir..

"Oppa.. Jwp la.."sinb mndesak.. Jhope tarik tgan dia yg sinb pgang and dia angguk..

"I THINK I LOVE HER.." Jhope pndang sinb.. Mata sinb brkaca..

"Oppa.."

"Sinb.. I know.. But i'm sorry.. Oppa cuba jauhkn diri dari sinb sbb oppa tahu sinb ade prasaan lain at oppa.. Oppa anggap sinb sbgai adik je.. Nothing more.. I'm sorry.."jhope gnggam tgan sinb and dia tggalkn sinb.. Airmata sinb mgalir..

"Ehem.. Nah.." Taehyung bg tisu at sinb..

"Its okay, one day pasti akn ade lelaki yg baik yg akn mncintai awk.. Lepaskn org yg tk cintai kita utk kbhgiaan kita sndiri.." Smpat taehyung bg nasihat and snyum at sinb.. Taehyung msok dlm bilik meeting and dia rasa keadaan tegang utk jhope and min hyu..

"Eh jhope hyung and min hyu.. Mr.son seung duk nk jmpa dlm bilik tarian.." Taehyung sgaja.. Mr.son seung duk cuti hari tu.. Min hyu angguk and kluar.. Jhope lalu at taehyung..

"Aku dh tlg kau hyung.. Make sure kau dpt settlekn dgn min hyu.."taehyung bisik.. Bru jhope phm tu rancangan taehyung.. Jhope angguk and kluar..

"Eh bukn mr.son seung duk cuti ke??"jimin tnya taehyung.. Dia pun pelik..

"Shuu. Aku tlg hyung je la.." Taehyung kenyit mata.. Jimin angguk and smbung tgok ara, jimin snyum sorg2..

"Kau snyum knapa??"taehyung pelik tgok jimin..

OUR SOULWhere stories live. Discover now